Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.
Niitä näkee salilla ja jopa muualla.
Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.
Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?
Kommentit (712)
Vierailija kirjoitti:
Niin mitähän mahtaisi näkyä, jos joutuisi kumartamaan?
On näitäkin nähty. Mamma kumartui "etsimään" vaunujen alaosasta jotakin, perse pystyssä tielle päin.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa miehillä rohkeutta käyttää samanlaisia housuja, jotka puristaisivat peniksen selvästi näkyviin etumukseen.
Meilläpäin yksi mies tekee näin. Kireät, pinkit leggarit jalassa saapastelee niin, että persvako piirtyy ja munat soi. Kieltämättä "hieman" härskin näköistä, mutta selvästi nauttii huomiosta. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen yli viisikymppinen, mutta oikein hyvässä kunnossa kropaltani. Joskus olen miettinyt, että mitähän nää nuoret miettisi, jos vetäisin ihonväriset ryppytrikoot päälle salille. Menisin viereen pyllistelemään ja ottaisin selfieitä. Varmaan näyttäisin yhtä naurettavalta ja tyrkyltä kuin hekin.
Muistatkos, kun silloin aikoinaan, kun me oltiin nuoria, käytettiin matalavyötäröisiä, leveälahkeisia farkkuja ja siellä alla stringejä, jotka vilkkui kivasti :D
Joo eipä itsellenikään tulisi mieleen enää pukeutua paljastavasti, mutta antaa nuorten olla nuoria, sellaisenaan kun ovat.
On todella kuvottavan näköisiä, ihan yhtä pahalle näyttää, oli nuori tai vanha. Erityisesti nuoret naiset itsetietoisina luulevat olevansa hyvännäköisiä, ymmärtämättömät tolvanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli viisikymppinen, mutta oikein hyvässä kunnossa kropaltani. Joskus olen miettinyt, että mitähän nää nuoret miettisi, jos vetäisin ihonväriset ryppytrikoot päälle salille. Menisin viereen pyllistelemään ja ottaisin selfieitä. Varmaan näyttäisin yhtä naurettavalta ja tyrkyltä kuin hekin.
Muistatkos, kun silloin aikoinaan, kun me oltiin nuoria, käytettiin matalavyötäröisiä, leveälahkeisia farkkuja ja siellä alla stringejä, jotka vilkkui kivasti :D
Joo eipä itsellenikään tulisi mieleen enää pukeutua paljastavasti, mutta antaa nuorten olla nuoria, sellaisenaan kun ovat.
Mä muistan tän. Pidin siitä...
M45
Vierailija kirjoitti:
On todella kuvottavan näköisiä, ihan yhtä pahalle näyttää, oli nuori tai vanha. Erityisesti nuoret naiset itsetietoisina luulevat olevansa hyvännäköisiä, ymmärtämättömät tolvanat.
Mikä siinä tarkalleen ottaen näyttää pahalta? Kyseessä on Peppu. Kaikilla on sellainen
Kuntosalillahan niitä kuuluukin käyttää? Ovat tosi hyvät urheillessa.
Olen itse jo keski-ikäinen tantta. Ja niin onkin luonnollista että olen ap kanssa samaa mieltä. muutaman nuoren olen nähnyt joilla siis ihan kaikki näkyy noista "housuista" läpi.
Olen aika varma ettei se ole tarkoituksellista. Mutta musta on sellainen että se on edestä hyvä mutta pepun puolelta kangas venyy ja ohenee ja muuttuu täysin läpinäkyväksi.
Yksi oli liikkeellä pyörällä. Silmiin sattui, kun en haluaisi vahingossakaan nähdä vieraiden intiimialueita.
Suurin ihmettelyni on siinä että eikö kukaan kerro heille ennen ulos menoa että hei sun pyllyreikä näkyy.
Kun ainakin minun nuoruudessa jos oli antavampi paita niin sitä testattiin niin että kumarrettiin peilin edessä ja tarkastettiin ettei vahingossa vilsuts enempää kuin on tarkoitus.
Mutta ainahan nuoret on käyttäytyneet ja pukeutuneet huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa miehillä rohkeutta käyttää samanlaisia housuja, jotka puristaisivat peniksen selvästi näkyviin etumukseen.
Meilläpäin yksi mies tekee näin. Kireät, pinkit leggarit jalassa saapastelee niin, että persvako piirtyy ja munat soi. Kieltämättä "hieman" härskin näköistä, mutta selvästi nauttii huomiosta. :)
Meillä päin oli muinoin kirkkoherra, joka oli kuuluisa tiukoista pyöräilytrikoistaan
Kuluneet Pepputrikoot kuuluu kierrättää tekstiilijätteenä. Käyttökelpoiset taas ovat oikein oivalliset treenivehkeet