Oon 40 ja näytän ihan mummolta
Tukka lässähtänyt, tyyli hukassa ja painoakin kertynyt. En osaa meikata kunnolla, kun silmäluomet roikkuu ja tosi jämähtänyt olo tyylillisesti muutenkin. Ennen olin jotenkin raikkaan näköinen, mutta nykyään
Kommentit (85)
Naiset vanhenee nopeammin kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
40 on nuori.
Ja sitten heräsit.
Voisit kokeilla soluttautua johonkin eläkeläisten jumppatunnille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 on nuori.
Ja sitten heräsit.
Olen kunnon ikämies, ja joku 40 on kyllä sakkolihaa mielestäni. Kyllä naisella pitäisi olla vaihdevuodet takana.
Mä nautin jo 45v ihan 70v mummolta. Hyväksyn asian.
40v nainen kyllä lähestyy mummoikää vauhdilla. Ainakin länsimaalainen nainen.
Suomessa oli vielä joitakin vuosikymmeniä sitten naisilla kohtelias tapa käyttää mummohuivia kun ikää alkoi olemaan 50 vuotta.
Oon 30 ja näytän kulahtaneelta mummola. Jee!
Vierailija kirjoitti:
Naiset vanhenee nopeammin kuin miehet.
Tutkimusten mukaan kylläkin päinvastoin. Samanikäisillä miehellä ja naisella voi olla jooa 20 vuoden ero kehon iässä, naisen hyväksi. Keskimäärin tuo ero on nelisen vuotta.
Niinhän naiset 97-prosenttisesti näyttävät tuossa iässä. Ei pitäisi ihmetellä miksi miehet vaihtavat nuorempaan vuosikertaan tuossa vaiheessa viimeistään. Se oikeus suotakoon meille luomakunnan kruunuille. T Mies 48 ja täyttä terästä
Kyl lassahtaa jos antaa lassahtaa. Uus tukka kampaajalta ja kulkemaan.
Ei kroppa liiku jos sitä ei liikuta. Ryhti valahtaa jne.
Liikunnasta saa hyvänmielen hormonit hyrräämään ja naama kaipaa hymyä. Iloinen mieli ei maskia tarvi mihinkään.
Saat kohtalotoverin Björklundista
Eilen illalla näytin "nuorekkaalta", mutta herätessä oli kasvoissa hiven aamuturvotusta eli neste (nuorillakin voi olla se) ja sehän vanhentaa tädiksi, kunnes laskee. Lisäksi oli tullut tyyny ja aurinkolasipainauma hetkeksi.
Kampaajan leikkaama malli meni viime kerralla ihan pieleen. Kulmakarvat haaleat ja harottaa. Ehkä voisi laittaa kulmat ensin kuntoon ja pudottaa painoa. Painon pudotus voi kyllä vanhentaa, etenkin kasvoja. Katsoa yksinkertaiset tyylikkäät vaatteet, muut pois. Ap
Minäpä olenkin jo yli 60 enkä vieläkään näytä mummolta.
-Pertti
Tätiä tuo alkaa olla . Yritä välttää sitä tädintuoksua, se on niin paha.
Onko sinulla mummohiukset?