En enää ikinä tarjoa miehelle ensitreffeillä, pe*rkele!
Kun puhutaan, että treffeillä "kutsuja maksaa", niin ilmeisesti se ei koske naisia.
Kävin tässä yhtenä päivänä treffeillä ravintolassa syömässä ensitreffeillä. Minä olin (naisena) kutsunut Tinderissä miehen treffeille ja olin ehdottanutkin tätä ravintolaa. Kun tuli aika maksaa lasku, kysyin mieheltä, että saanko minä tarjota, jolloin mieheltä loksahti leuka auki ja hän oli aivan äimän käkenä ja kieltäytyi tästä ehdottomasti. Mä sanoin, että mä ajattelin, että mä voin tarjota, kun minähän hänelle olin näitä treffejä ehdottanut ja jotkut ovat sitä mieltä, että kutsujan tehtävä on maksaa. Nyt se mies varmaan pitää minua ihan outona.
Ja pari kertaa aiemminkin kun olen tarjoutunut tarjoamaan ensitreffeillä, on mieheltä mennyt ihan pasmat sekaisin.
Kommentit (126)
Eiiii, kuka tyhmä naisena tarjoo treffeillä! En ikinä ole tarjonnut miehille treffeillä. Tuo oli iso virhe. Iso. Kannattaa unohtaa koko tyyppi ja opetella jatkossa olemaan feminiinisessä energiassa.
Musta on just ihana tarjota miehen ruuat ja juomat. Oikein kuulee miten niiden pallit vetäytyy kropan sisään. Tsiuuh!
Olen kuullut, että ensitrefffeillä kumpikin maksaa omansa
Kun aikoinaan harrastin nettideittailua, olin ilahtunut, kun nainen tarjoutui maksamaan oman osuutensa. Tosin kieltäydyin siitä aina kohteliaasti ja maksoin laskun.
Tosin yhden kerran vähän mietin, kun deitti veti kalliita koktaileita eikä selvästikään ollut kiinnostunut seurastani.
Suomalaisilla naisilla olis paljon opeteltavaa näissä jutuissa. Oikeen pick me kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla naisilla olis paljon opeteltavaa näissä jutuissa. Oikeen pick me kansaa.
Mitä pitäis oppia? Mulle on ihan yksi ja sama kuka maksaa jonkun hiton lounaan tai kahvin ja pullan tai pari viinilasillista. Mitä hiton väliä?
Miten ruuan maksaminen liittyy sukupuoleen?
Eikös "mies maksaa, koska on mies" liity samaan vanhanaikaiseen ajatteluun, että "nainen antaa seksiä, kun mies maksaa?"
Minun kumppanini halusi ehdottomasti maksaa, vaikka sanoin maksavani omani. Seuraavalla kerralla maksoin minä ja edelleen maksamme vuorotellen
Tein jo selväksi ennen ensimmäisiä treffejä että en ala maksamaan kuin oman osuuteni, toki teemme nyt joissain asioissa poikkeuksia
t, Nainen
Vierailija kirjoitti:
Kun aikoinaan harrastin nettideittailua, olin ilahtunut, kun nainen tarjoutui maksamaan oman osuutensa. Tosin kieltäydyin siitä aina kohteliaasti ja maksoin laskun.
Tosin yhden kerran vähän mietin, kun deitti veti kalliita koktaileita eikä selvästikään ollut kiinnostunut seurastani.
Niin mikä siinä ilahdutti, jos kuitenkin lopulta maksoit kummatkin?
Suomalainen sukupuolesta riippumatta tekee ihan jumalattoman ison jutun siitä, jos tarjoaa toiselle ihmiselle kupin kahvia. Pikkusieluista kansaa.
Se olisi riittänyt, kun itseäsi olisit tarjonnut - noista ravintelilaskuista niin suurta lukua
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että ensitrefffeillä kumpikin maksaa omansa
Mä olen myös samaa mieltä, että ensitreffeillä kumpikin maksaa omat safkansa, mutta jotkut ovat sitä mieltä, että kutsuja maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoinen ajatusmaailma.
T. Tuo jolta kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Miten ruuan maksaminen liittyy sukupuoleen?
Eikös "mies maksaa, koska on mies" liity samaan vanhanaikaiseen ajatteluun, että "nainen antaa seksiä, kun mies maksaa?"
Tuota ajattelua ei ole koskaan ollut muualla kuin jämämiesten päissä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen sukupuolesta riippumatta tekee ihan jumalattoman ison jutun siitä, jos tarjoaa toiselle ihmiselle kupin kahvia. Pikkusieluista kansaa.
Ei se kahvikuppi vaan ne jatkojen kulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kahvikuppi vaan ne jatkojen kulut.
Mitäs ne kulut sitten ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoinen ajatusmaailma.
T. Tuo jolta kysyit.
Jota et kuitenkaan halua toteuttaa? No, mikäpä siinä.
Outo mies, minä voisin ihan hyvin alkaa gold diggeriksi ja kotimieheksi. M33
Aasialainen nainen olettaa _aina_ miehen tarjoavan. Vain suomalaisia naisia alennetaan ja koetetaan jopa lokkeilla.
Astuit sen pallit murskaksi. Miehet on katsos sellaisia herkkiä lumihiutaleita.