Miksi naiset välttelette katsekontaktia?
Olen työssäni usein ihmetellyt. Sama homma ihan kadullakin. Tuijotetaan seiniä ja kengänkärkiä. Hotellissakin voi tervehtiä ihan reilusti, en minä pure.
Kommentit (92)
Itse otan katsekontaktia vain komeisiin miehiin, muita vältän katsomasta etteivät ala turhaan kuvitella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni eräs mies sai tuomion vainoamisesta, syynä harhoihin oli kun Lidlin kassatyttö oli hymyillyt ja sanonut päivää.
Muistaakseni eräs mies sai itselleen onnellisen parisuhteen, kun kassatyttö oli hymyillyt ja sanonut päivää.
Vierailija kirjoitti:
Olet ruma ja vastenmielinen. Siksi. Jos Jason Momoa kävelee vastaan, kaikki naiset tuijottavat ja pitkään.
Niinkö luulet? Mielestäni Jason Momoa on lähinnä pelottavan näköinen.
Miehille suora katse on joko merkki aggressiosta tai kutsu lähempään kanssakäymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni eräs mies sai tuomion vainoamisesta, syynä harhoihin oli kun Lidlin kassatyttö oli hymyillyt ja sanonut päivää.
Muistaakseni eräs mies sai itselleen onnellisen parisuhteen, kun kassatyttö oli hymyillyt ja sanonut päivää.
Eka vastaus on perusmamman negatiivinen näkemys. Toisen vierailijan johon ei ole vielä saanut palstalta vaikutteita.
Koska suomessa on aivan liikaa miehiä, jotka alkavat katsekontaktista kuvitella, että nainen on kiinnostunut romanttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koska suomessa on aivan liikaa miehiä, jotka alkavat katsekontaktista kuvitella, että nainen on kiinnostunut romanttisesti.
Mikäli katsoisitte kaikkia miehiä, niin kukaan ei olettaisi mitään. Nyt kun ette katso muita kuin komeita, niin oletus on että olette kiinnostuneet sitä ketä katsotte. Niin naisten logiikkaa. Syytetään miehiä asiasta joka on itse aiheutettu.
Heh mullakin sama.
Koska 95 % miehistä joihin oon ottanut katsekontaktia ovat kuvitelleet että mieli tekee seksiä heidän kanssaan.
Harmittaa itseäkin tuo.
En voi päältäpäin tietää kuka on normaali ja kuka psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaan tapaan ne puhelinliittymien myyjät hyökkäävät päälle, jos heitä erehtyy katsomaan kohti. Jos kääntää pään pois niin saa olla rauhassa.
Hah loistava vertaus!!
Nämä ketkä eivät katso ketään vastaantulijaa. Oletteko huomanneet että teihin suhtaudutaan varauksella?
Et sitten erota provoa aidosta aloitajasta?