Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset välttelette katsekontaktia?

Vierailija
01.03.2025 |

Olen työssäni usein ihmetellyt. Sama homma ihan kadullakin. Tuijotetaan seiniä ja kengänkärkiä. Hotellissakin voi tervehtiä ihan reilusti, en minä pure.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autistinen, siksi.

Vierailija
2/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin sinut jo kaukaa etkä ole kiinnostava niin silmiin katsominen olisi väärä signaali. Niistä tulee vain hankaluuksia kun alat kuvitella kaikenlaista mikä ei ole todellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin sinut jo kaukaa etkä ole kiinnostava niin silmiin katsominen olisi väärä signaali. Niistä tulee vain hankaluuksia kun alat kuvitella kaikenlaista mikä ei ole todellista.

Aamen. Se on juuri näin.

Vierailija
4/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähes kaikki naiset ottaa katsekontaktin vastaan kävellessä ja kaupassakin?  

Vierailija
5/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuvaa hyvin miehen ajattelutapaa. En minä pure ei minua tarvi pelätä. Tajuatko että esim minä en tiedä kaupassa tai kadulla jne kuka miehistä on normaali ja vaaraton. On paljon helpompaa olla ottamatta kontaktia ja välttää mahdolliset ongelmat.

tyypillisesti naista syytetään jos ottaa kontaktia ja joutuu esim vainotuksi tai raiskatuksi. Nyt sinä syytät siitä jos ei ota kontaktia. 

Vierailija
6/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin useimmat välttelevät puhelinmyyjän soittoja.

Vierailija
7/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet pitävät katsekontaktia herkästi avoimena kutsuna tulla tekemään tuttavuutta. En halua tehdä tuttavuutta. 

Vierailija
8/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka ihmettelyä. Ei ole mitään nähtävää.

Vierailija
9/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etkö saa katsekontaktia ruokakaupan kassaneiteihin?

Vierailija
10/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih hih

Vierailija
11/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä minussa sitten kiinnostaa, kun vilkaiset silmiin vastaan tullessa ja katseet kohtaa?  En kyllä kuvittele siitä mitään, vaan pidän normaalina.

Vierailija
12/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies meinasi tulla kimppuuni, kun vain kuljin ohi ja vilkaisin häntä siinä silmiin. Pirustako sen muka voi tietää, kuka teistä on joku jauhopää. Jos tietäisi, niin ei kai niin moni joutuisi raiskatuksi, tapetuksi ym.

Vierailija
13/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse on usein tulkittu lähestymiskutsuksi. Siksi olen ottanut taktiikan, etten kiinnitä mitään huomiota ympäristöön. Juttelu ja kohtelias keskustelu on jo kutsu sänkyyn joidenkin mielestä. En yleistä, mutta turhan usein on näin käynyt. Ja se on kiusallista.

Vierailija
14/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meitä ei kiinnosta kaltaisesi retardipelle joka ottaa sen jonain hemmetin kiinnostuksen osoituksena jota se ei todellakaan ole eikä kykene ymmärtämään ettemme ole sinusta kiinnostuneita. Siksi. Pääsemme helpommalla näin. 

Vierailija
15/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en todellakaan halua antaa miehelle mitään mahdollisuutta tehdä väärää johtopäätöstä siitä että olisin jotenkin kiinnostunut. Muutenkaan ventovieraiden silmäily tai suoranainen tuijottaminen ei ole koskaan kuulunut tapoihini. Valtaosa ihmisistä ei ole mielestäni mitenkään kiinnostavia.

Vierailija
16/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko naisiin siis kontaktia. 

Vierailija
17/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä minussa sitten kiinnostaa, kun vilkaiset silmiin vastaan tullessa ja katseet kohtaa?  En kyllä kuvittele siitä mitään, vaan pidän normaalina.

Ei mikään. Se on automaattinen reaktio, jota tosin tietoisesti pyrin välttämään.

Vierailija
18/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet pure, eivät kaikki käärmeet ole myrkyllisiä, eivät kaikki ötökät pistä, eivät..

Vierailija
19/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus kuvaa hyvin miehen ajattelutapaa. En minä pure ei minua tarvi pelätä. Tajuatko että esim minä en tiedä kaupassa tai kadulla jne kuka miehistä on normaali ja vaaraton. On paljon helpompaa olla ottamatta kontaktia ja välttää mahdolliset ongelmat.

tyypillisesti naista syytetään jos ottaa kontaktia ja joutuu esim vainotuksi tai raiskatuksi. Nyt sinä syytät siitä jos ei ota kontaktia. 

Mikä sitten minussa on "vikana"? Naiset katsovat minua silmiin ja joskus joku jopa hymyilee hiukan. Ei pilkallisesti eikä ylimielisesti vaan normaali positiivinen hymy.

Vierailija
20/92 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miksi ottaisin kontaktia? En aio tehdä sitä jatkossakaan, mutta voit kertoa perustelusi. Mitä sinä sillä haet?