Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea krapula. Kertokaa vertaistukena teidän pahimpia krapuloita

Vierailija
01.03.2025 |

Minä menen paskalle.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänöän oli heräsin klo 15 luulin etten ollu edes nukkunu,menin oesee hampaat ja kulmahammas irtos ,kolautin sen eile johonki?yritin syödä mutta kaikki maistu vereltä.Maanantaina töihi vituttaa paleltaa,kai tälle joskus voi nauraa

Vierailija
42/47 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Prööt!" - sanoi perse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin 30v synttärit. Boolia,kaljaa,siideriä ja sisällä tupakointia. Itse en polta kuin humalassa. Heräsin kello 11 kotini sohvalta ja oli epämääräinen muistikuva siitä miten sönkötin taksikuskille että mennään Heseen. Kurkku oli kipeä ja ääni poissa ( siitä tupakasta),oksetti ja  tuntui kuin olisi risteilyllä,huone keinui. Istuin suihkussa 2 tuntia tärisemässä ja loppupäivän imin mehua katsellen Netflixistä jotain sarjaa josta en jälkeen päin muistanut mitään.

Vierailija
44/47 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vuotiaana huomasin, että olen liian vanha krapuloihin. Nyt juon vain 3-4 tölliä perjantaisin. Kiva nousuhumala eikä krapulaa 👍

Vierailija
45/47 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysiset oireet on pientä sen morkkiksen ja henkisen krapulan rinnalla. 

Vierailija
46/47 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin ihanaa herätä tähänkin päivään raittiina

m42

47/47 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot juonu sixpackin kolmosta, niin siitä ei ainakaan voi tulla krapulaa, vähän outo olo vain. Jos oot vedelly viinaa ja nelosta kunnolla niin sitten. Paras lääke on appelsiini mehu, kahvi ja tupakanpoltto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän