Nuoret kertovat, miltä tuntuu olla köyhä Jessica Luccarila, 20: Tulee itku, stressi ja viha
Ja heti ensimmäiseen kuvaan valittu hiuksia värjäävä, meikkiä käyttävä nahkatakkinen tyttö joka sanoo, että hän joutuu valitsemaan tarkasti, mitä vähillä rahoillaan ostaa. Juupatijuu.
Kommentit (288)
Irtoripsiä kyllä saa todella halvalla, samaten hiusväriä.
Ja nahkatakin löysin omalle opiskelijalleni Torista ilmaiseksi.
Sinällään en tota nykymuotia ymmärrä kun hänkin olisi takuulla paremmannäköinen omalla tukalla ja omilla ripsillä.
Osoittakoon syyttävällä sormellaan omiin vanhempiinsa päin eikä se itsensä tarkastelu peilistäkään olisi pahitteeksi.
Reseptilääkkeet huomioidaan menona toimeentulotukilaskelmassa
Next.
Oon pahoillani, mut mua alkais kyllä hieman epäilyttää jos menisin kampaajalle ja kampaajan hiukset näyttäisi tolta.
paskaahan tuo puhui. "... minulle kuuluvia tukia, niitä ei anneta." Kyllä annetaan. Suomessa tasan tarkkaan maksetaan samojen sääntöjen mukaan hakemuksesta KAIKKI kuuluvat tuet. jos taas kuvittelee että hänelle kuuluisi joitakin tukia, jotka eivät oikeasti kuulukaan on taas vika itsessä eikä tukien maksajassa.
Kylläpä tästäkin ketjusta katoaa viestejä :D
Kyllähän sitä ehtii rikastua kun menee töihin. Ei nuorten kuulukaan olla rikkaita.
Tuossa iässä rahaa hassata niin paljon turhuuteen. Olisi uskottavampi omassa hiusvärissään, luomukasvoilla ja vaikka risassa hupparissa. Oikeasti köyhät näyttävät ihan toiselta.
Kannattaa ensimmäisenä "Jessican" jättää sokeri ja roskaruoka ja energiajuomat vähemmälle..paranee terveys ja samalla jopa vielä mielenterveys. Sitten kun jättää vielä puhelimen ja instan ja muun paskan vähemmälle niin paranee mielenterveys vielä edelleen lisää.
Olen paljon pienemmillä tuloilla rakentanut itselleni todella vankan osakesalkun. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Terkkuja köyhille Marbellasta.
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani, mut mua alkais kyllä hieman epäilyttää jos menisin kampaajalle ja kampaajan hiukset näyttäisi tolta.
Ja varsinkin kynnet. En halua, että hiusten pesussa yms. kampaajan kynnet raatelevat päänahkani vereslihalle😳
No toihan on vielä niin nuori reippaasti aikaa korjata tilanne. Melua tyhjästä taas
Niin? Nämähän ovat etuoikeutettuja kun ovat päässeet opiskelemaan. Kelastakin osaavat hakea tuet sähköisesti eikä tartte paikan päälle mennä hattu kourassa, eikä kukaan nillitä että "kävelet vain johtajan huoneeseen ja pääset heti töihin".
- elämänkolun asiantuntia
Kalliin näköiset kynnet laittanut.
Tatuointeja?
Mansikkapelloille on kesällä kysyntää. Siitä vaan hakemusta vireille. Vai oliko niin "ettei oo mun juttu tai sillee"? Ulkoilu ja liikunta on ilmaista, kohenee kunto niin jaksaakin paremmin. Ihme marinaa taas. Aina nämä on näitä ylipainoisia, shokkivärjättyjä hiuksia, puolen metrin ripsiröllykät jne. Tarmoa on kyllä kaikkeen mahdolliseen muuhun kivaan ja sen seitsemän sortin selityksiin. Mutta ei vahingossakaan mihinkään, minkä eteen pitäisi hiukan mennä epämukavuusalueelle tai nähdä vaivaa.
Ihan normaalia olla nuorena köyhä. Niin minäkin olin. Nuorena sai virtaa runsaasta seksielämästä ja siitä ajatuksesta, että koko elämä oli vielä edessä.
Nyt kuusikymppisenä on seesteinen elämä ja muhkea osakesalkku. Voin käyttää rahaa kaikkeen mihin haluan. Paitsi nuoruuteni kiinteää kroppaa ja vireää seksielämää en enää saa.
"Perse ei kestä..." sanoo hän. Hankkiiko rahaa siis persettä myymällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin kynnet. En halua, että hiusten pesussa yms. kampaajan kynnet raatelevat päänahkani vereslihalle😳
Tyhmäkö olet vai trollaat? Harva kampaaja kynsillä hiuksia pesee. 😅
No hiusväri maksoi viimeksi noin neljä euroa, poikani osti vintedistä uuden veroisen takin viidellä eurolla. Eli vaikka on hiukset värjätyt ei se meinaa ettei olisi köyhä.