Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret kertovat, miltä tuntuu olla köyhä Jessica Luccarila, 20: Tulee itku, stressi ja viha

Vierailija
01.03.2025 |

Ja heti ensimmäiseen kuvaan valittu hiuksia värjäävä, meikkiä käyttävä nahkatakkinen tyttö joka sanoo, että hän joutuu valitsemaan tarkasti, mitä vähillä rahoillaan ostaa. Juupatijuu.

https://yle.fi/a/74-20145657

Kommentit (288)

Vierailija
1/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiusväri maksoi viimeksi noin neljä euroa, poikani osti vintedistä uuden veroisen takin viidellä eurolla. Eli vaikka on hiukset värjätyt ei se meinaa ettei olisi köyhä.

Vierailija
2/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoripsiä kyllä saa todella halvalla, samaten hiusväriä.

Ja nahkatakin löysin omalle opiskelijalleni Torista ilmaiseksi.

Sinällään en tota nykymuotia ymmärrä kun hänkin olisi takuulla paremmannäköinen omalla tukalla ja omilla ripsillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittakoon syyttävällä sormellaan omiin vanhempiinsa päin eikä se itsensä tarkastelu peilistäkään olisi pahitteeksi. 

Vierailija
4/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptilääkkeet huomioidaan menona toimeentulotukilaskelmassa

Next. 

Vierailija
5/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pahoillani, mut mua alkais kyllä hieman epäilyttää jos menisin kampaajalle ja kampaajan hiukset näyttäisi tolta. 

Vierailija
6/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaahan tuo puhui. "... minulle kuuluvia tukia, niitä ei anneta." Kyllä annetaan. Suomessa tasan tarkkaan maksetaan samojen sääntöjen mukaan hakemuksesta KAIKKI kuuluvat tuet. jos taas kuvittelee että hänelle kuuluisi joitakin tukia, jotka eivät oikeasti kuulukaan on taas vika itsessä eikä tukien maksajassa.

Vierailija
7/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tästäkin ketjusta katoaa viestejä :D

Vierailija
8/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä ehtii rikastua kun menee töihin. Ei nuorten kuulukaan olla rikkaita.

Vierailija
9/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä rahaa hassata niin paljon turhuuteen. Olisi uskottavampi omassa hiusvärissään, luomukasvoilla ja vaikka risassa hupparissa. Oikeasti köyhät näyttävät ihan toiselta.

Vierailija
10/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensimmäisenä "Jessican" jättää sokeri ja roskaruoka ja energiajuomat vähemmälle..paranee terveys ja samalla jopa vielä mielenterveys. Sitten kun jättää vielä puhelimen ja instan ja muun paskan vähemmälle niin paranee mielenterveys vielä edelleen lisää.

Vierailija
11/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon pienemmillä tuloilla rakentanut itselleni todella vankan osakesalkun. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Terkkuja köyhille Marbellasta.

Vierailija
12/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pahoillani, mut mua alkais kyllä hieman epäilyttää jos menisin kampaajalle ja kampaajan hiukset näyttäisi tolta. 

Ja varsinkin kynnet. En halua, että hiusten pesussa yms. kampaajan kynnet raatelevat päänahkani vereslihalle😳

Vierailija
13/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan on vielä niin nuori reippaasti aikaa korjata tilanne. Melua tyhjästä taas

Vierailija
14/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Nämähän ovat etuoikeutettuja kun ovat päässeet opiskelemaan. Kelastakin osaavat hakea tuet sähköisesti eikä tartte paikan päälle mennä hattu kourassa, eikä kukaan nillitä että "kävelet vain johtajan huoneeseen ja pääset heti töihin".

- elämänkolun asiantuntia 

Vierailija
15/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliin näköiset kynnet laittanut. 

Tatuointeja?

Vierailija
16/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkapelloille on kesällä kysyntää. Siitä vaan hakemusta vireille. Vai oliko niin "ettei oo mun juttu tai sillee"? Ulkoilu ja liikunta on ilmaista, kohenee kunto niin jaksaakin paremmin. Ihme marinaa taas. Aina nämä on näitä ylipainoisia, shokkivärjättyjä hiuksia, puolen metrin ripsiröllykät jne. Tarmoa on kyllä kaikkeen mahdolliseen muuhun kivaan ja sen seitsemän sortin selityksiin. Mutta ei vahingossakaan mihinkään, minkä eteen pitäisi hiukan mennä epämukavuusalueelle tai nähdä vaivaa.

Vierailija
17/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia olla nuorena köyhä. Niin minäkin olin. Nuorena sai virtaa runsaasta seksielämästä ja siitä ajatuksesta, että koko elämä oli vielä edessä.

Nyt kuusikymppisenä on seesteinen elämä ja muhkea osakesalkku. Voin käyttää rahaa kaikkeen mihin haluan. Paitsi nuoruuteni kiinteää kroppaa ja vireää seksielämää en enää saa. 

Vierailija
18/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perse ei kestä..." sanoo hän. Hankkiiko rahaa siis persettä myymällä?

Vierailija
19/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana stailaus!

Vierailija
20/288 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja varsinkin kynnet. En halua, että hiusten pesussa yms. kampaajan kynnet raatelevat päänahkani vereslihalle😳

Tyhmäkö olet vai trollaat? Harva kampaaja kynsillä hiuksia pesee. 😅