Miehen "vonkaamisesta" valittava, ymmärrä tämä
Usein saa lukea avauksia, että naista ärsyttää miehen seksialoitteet, joita nimitetään halventavasti vonkaamiseksi. Ja useimmiten asetelma on juuri noin päin, vaikka voihan miestäkin harmittaa naisen liika innokkuus. "Vonkaamisesta" valittava, oletko ajatellut, että teillä on vielä toistaiseksi asiat hyvin: puolisosi haluaa sinua. Hän on mitä ilmeisimmin seksuaalisempi ihminen kuin sinä, mutta haluaa seksiä sinun kanssasi. Sinun olisi syytä olla iloinen siitä.
Kun pakkeja tulee tarpeeksi monta kertaa, niin kyllä mies ottaa opikseen. Hänen seksuaalinen halunsa ei vähene, mutta hän kohdistaa sen muualle. Eli jos "vonkaaja" lopettaa seksialoitteiden tekemisen, on hänen huomionsa jo muissa naisissa. Se on lopun alkua teidän suhteellenne. Kokemusta on.
Kommentit (77)
Ihmiset kai ymmärtää vonkaamisen aika eri tavoin. Itse ymmärrän sen sellaisena mankumisena ja ettei osaa lukea vastapuolta yhtään ja sitten mahdollisesti vinkuu jos ei vonkaus tuota tulosta.
Ei selkeä ja varma lähestyminen ja joku seinää vasten painaminen ja kuiskuttelu miten paljon haluaa ole vonkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole koskaan häirinnyt miehen vonkaaminen. Oon aina ajatellut sen luonnolliseksi jutuksi, teston vaikutusta ja oon kiihottunut itekin siitä ajatuksesta miten usein hänen tekee mieli. En aina suostu koska me ei muuta tehtäiskään kuin pantaisiin 6 kertaa päivässä tahtia. Nautin jo koulussa kun hän painoi mua seinää vasten ja siinä kiihkoili. Suuteli kiihkeästi ja kuiskutteli miten paljon hän haluu panna mua. Tunsin kaiken farkkujen läpi. Tykkään edelleen ja rakastan toisen himoa ja siinä vähän leikitellä hänen kanssaan ja saada kiihottumaan ihan pystyyn.
Olen ymmärtänyt, että vaimonin on koko pitkän parisuhteen vedättänyt himojani, jotta tuntisi itsesnä entistä haluttavammaksi samaista syystä. Nuorempana se välillä häiritsi, mutta vanhempana huomasi, että omakin kiima oli suurempi ja siemensyöksytkin parempia. Pakollinen viikon menkkatauko nosti molemmilla aina kiiman kattoon, kun tunsi, että ensimmäinen pusu vaimon alavatsalle sai vaimon ihon värähtämään.
"Mitä varten se ex-mies on ex?"
Petti ja jäi siitä kiinni ja suuttui kiinnijäämisestään minulle. Kemiamme tai seksielämämme ei lopahtanut tuohon, mutta suhde ei toennut entiselleen ja on off -sekoilun jälkeen jätin hänet. Pettäminen on pettäjän ominaisuus jota ei poista mikään määrä kumppanin viehättävyyttä tai halukkuutta tai yhteyttä. :/
Meillä oli riitaa eilen vonkaamisesta. Vaimo kokee seksin ehdottelun, lähestymisyritykset tai joskus suorat kysymykset edes suikkarista ahdistavaksi. (edellisestä suikkarista 6kk)muistan😃
Teen kotitöitä jopa enemmän. Leikin lapsen kanssa ynnä muuta osallistumista. Välillä antanut viikkoja ja kuukausia tilaa. Olen yrittänyt herätellä haluja mutta ei siitä mitään tule.
Se on vaan vongattava jos meinaa että seksiä on. Arjen kiireet, stressi, lapsen asiat, muun suvun asiat, maailman murheet. Kaikki tuntuu menevän seksin edelle. Jos aloitteet jättää vaimolle niin seksiä on max kerran kuussa. Siksi vonkaaminen on pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt huomaan, ettei täällä sanallakaan mainita yhtä todellakin olennaista asiaa, eli sen naisen nautintoa. Jos se on vuosikausia vain panemista, josta useimmat naiset eivät saa mitään,, miksi he sitä haluaisivatkaan.
Älkää syyllistäkö naisia aina ja joka asiasta. Itsestäni en puhu, sillä meillä olen se joka haluaa enemmän; jokapäivä ja mmontakin kertaa. Saan kyllä mitä haluan, mutta myönnän, että joskus minua(kin) turhauttaa, kun mies vaan haluaa minut tyydyttää, muttei itse oikein innostu...olemme hyvin avoimia, eikä estoja oikeastaan ole. Pitkä liitto, mutta ei ole halut hävinneet. Teemme kyllä yhdessä paljon, harrastus on yhteinen ja ruuanlaitto mm. samoin. Mies tekee paljon enemmän kotitöitäkin, mutta minä sitten olen muuten se "mies" joka hoitaa ihan kaikki asiat.
Olikohan tästä nyt hyötyä? Vastasin vaan kun sitä toivottiin. Muistan joskus vuosia sitten, kun melkein itkin miehen vieressä, kun hän nukkui töistäväsyn
No saatiinhan taas sinunkin mielipiteesi asiaan. Vaikka oikeastaan mitään sanottavaa ei taaskaan ollut.
Muistakaa miehet hyväillä klitorista, niin kyllä se mamma siitä lämpenee ja suksi luistaa.
Mutta mutta, mitäpä, jos se latu ei aukene, vaikka mieli tekisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt huomaan, ettei täällä sanallakaan mainita yhtä todellakin olennaista asiaa, eli sen naisen nautintoa. Jos se on vuosikausia vain panemista, josta useimmat naiset eivät saa mitään,, miksi he sitä haluaisivatkaan.
Älkää syyllistäkö naisia aina ja joka asiasta. Itsestäni en puhu, sillä meillä olen se joka haluaa enemmän; jokapäivä ja mmontakin kertaa. Saan kyllä mitä haluan, mutta myönnän, että joskus minua(kin) turhauttaa, kun mies vaan haluaa minut tyydyttää, muttei itse oikein innostu...olemme hyvin avoimia, eikä estoja oikeastaan ole. Pitkä liitto, mutta ei ole halut hävinneet. Teemme kyllä yhdessä paljon, harrastus on yhteinen ja ruuanlaitto mm. samoin. Mies tekee paljon enemmän kotitöitäkin, mutta minä sitten olen muuten se "mies" joka hoitaa ihan kaikki asiat.
Olikohan tästä nyt hyötyä? Vastasin vaan kun sitä toiv
Ja vielä pahempaa on, jos mies ei saa naista märäksi. Silloin vasta ongelmissa ollaankin.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä varten se ex-mies on ex?"
Petti ja jäi siitä kiinni ja suuttui kiinnijäämisestään minulle. Kemiamme tai seksielämämme ei lopahtanut tuohon, mutta suhde ei toennut entiselleen ja on off -sekoilun jälkeen jätin hänet. Pettäminen on pettäjän ominaisuus jota ei poista mikään määrä kumppanin viehättävyyttä tai halukkuutta tai yhteyttä. :/
Seksiä teillä oli 5-7 kertaa viikossa ja silti vieras pillu vei voiton?
Herra Selännekö siellä vaatii ymmärrystä?
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli riitaa eilen vonkaamisesta. Vaimo kokee seksin ehdottelun, lähestymisyritykset tai joskus suorat kysymykset edes suikkarista ahdistavaksi. (edellisestä suikkarista 6kk)muistan😃
Teen kotitöitä jopa enemmän. Leikin lapsen kanssa ynnä muuta osallistumista. Välillä antanut viikkoja ja kuukausia tilaa. Olen yrittänyt herätellä haluja mutta ei siitä mitään tule.
Se on vaan vongattava jos meinaa että seksiä on. Arjen kiireet, stressi, lapsen asiat, muun suvun asiat, maailman murheet. Kaikki tuntuu menevän seksin edelle. Jos aloitteet jättää vaimolle niin seksiä on max kerran kuussa. Siksi vonkaaminen on pakollista.
Pakene!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kai ymmärtää vonkaamisen aika eri tavoin. Itse ymmärrän sen sellaisena mankumisena ja ettei osaa lukea vastapuolta yhtään ja sitten mahdollisesti vinkuu jos ei vonkaus tuota tulosta.
Ei selkeä ja varma lähestyminen ja joku seinää vasten painaminen ja kuiskuttelu miten paljon haluaa ole vonkaamista.
Varmasti vonkaaminen ymmärretään monella tavalla. Jos tarkoitetaan jankkaamista, niin se on ärsyttävää ja huonoa käytöstä, olipa kyse seksistä tai mistä tahansa muusta. Usein "vonkaamisena" pidetään jo sitä, että halut ovat eriparisia ja halukkaampi tekee useammin ehdotuksen seksistä. Ja ehdotuksenhan ei tarvitse olla aina sanallinen vaan se voi olla myös fyysinen ele tai lähestyminen kuten kerroit. AP
Mun mieheni ei ole "vonkaaja", mutta kyllähän hänestä useimmiten huomaa, kun seksiä tekisi mieli. Tämä aamu oli taas sellainen. Otin hänen kädestä kiinni vieden sen pilluuni; toisella kädellä rupesin hyväilemään hänen penistään. Suukottelimme......
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan usein kuultu tarina. Yritin jo aiemmin perustella vanhemmalle miehelle, että metatöiden jakaminen kotona ja pariskunnan seksielämä ovat kaksi eri asiaa. Yhteinen nimittäjä on kuitenkin puolison kunnioitus ja parisuhteen arvostus. Jos kunnioittaa puolisoaan, haluaa jakaa arjen taakkaa ja niitä metatöitä. Ja jos taas arvostaa parisuhdettaan, jättää sille aikaa ja energiaa. Seksi on monille tärkeä osa parisuhdetta, suorastaan liima, joten kummankin pitää antaa siihenkin panoksensa. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkaamisen asemesta pitäisi miehen pitäisi keskittyä siihen, miten ja millä keinoilla saisi vaimon itse haluamaan enemmän seksiä. Etsiä jä löytää ne keinot millä vaimon halut syttyyy. Jos alkaa vasta illalla vonkaamaan seksiä on jo hävinnyt. Vaimon halut pitää herätellä jo paljon aikaisemmin. Näin olen itse tehnyt ja toteuttanut kun meinasi meilläkin ruuhkavuosinä mennä siihen, että olin vonkaamassa ja herättelemässä liian myöhään. Sitä se teettää jos mies suurimman osan päivää ja viikkoa keskittyy vain omiin juttuihinsa. Kannattaisi enemmän keskittyä vaimoon, MEIHIN ja MEIDÄN juttuihin. Yhdessä oleminen ja tekeminen poikii sitten enemmän yhteistä tekemistä seksissä.
1/5 vastaa.
Kuten sanoin, en tykkää vongata, joten olen pyrkinyt tekemään kaikkeni sen eteen, että sitä "herättelyä" olisi p
Ei se vaan niin helppoa ole lähteä suhteesta. Silloinkin kun ero oli lähellä, olin jo yrittänyt totakin polkua, lopettaa kaiken huomioimisen yms. Ei auttanut, pikemminkin vaan pahensi tilannetta. Itsensä siinä vaan kadotti, eikä perhe-elämä enää onnistunut. Multa valu paljon tärkeää aikaa hukkaan, mitä olisin voinut antaa perheelleni.
Nyt kun kosketan ja liehittelen, niin seksiä ja hellyyttä kuitenkin on. Ei vaan siinä määrin mitä itse tarvitsen. Rakastan kuitenkin lapsiani ja vaimoani ylitse kaiken, ja kaiken olisin valmis heille antamaan, mutta kun tuntuu, että vaimoltani en saa vastineeksi puoliakaan siitä mitä itse annan.
Ja se mitä täällä toitotetaan naisen orgasmeista, niin niitä kyllä annan hänelle runsain mitoin, silloin kun hän niitä haluaa. Ja todellakin haluaisin antaa niitä hänelle enemmänkin.
Asiat ovat monimutkaisempia kuin mitä tänne voi niitä mitenkään avata, yksi merkittävä asia on luultavasti terveydelliset syyt, jotka tekevät väsymystä ja uupumusta, sekä monia muita lieve-ilmiöitä. Yritetään niitä parhaamme mukaan selättää.
Jos minulla olisi tukku rahaa, niin käyttäisin vaikka kaiken siihen, että saataisiin vaimo kuntoon, mutta kun vikaakaan ei vielä tiedä, niin paha sanoa mikä on. Ei tosin ole sitä rahaakaan niin paljon ylimääräistä, että yksityiselle pääsis selvittelemään.
Asutaan vielä niin syrjässä, ja on työt ja lapset yms., ettei sinne kavereiden kanssa mihkään syömään edes pääse kovin usein, eikä toi alkoholi maistu. En myöskään haluaisi lähteä edes ryypiskelemään, sillä olen tällä hetkellä niin turhautunut, etten halua saattaa itseäni kiusaukseen muista naisista.
Sen tiedän, että vientiä olisi jos sitä tahtoisin. Sen verran saan katseita ja hymyjä vierailta naisilta, ettei tarvitse paljoa arvailla mikä on mielessä. En vaan ole sellainen ihminen, vaikka välillä sivusuhteet vääjäämättä ajautuvat fantasioihini. Pidän ne silti visusti siellä.
Ehkä tämäkin keissi vaan on sellainen, mihin ei ole mitään ratkaisua olemassa, ehkä tämä on vaan sellasta omien turhautumien purkua, kun kaikki oljenkorret tuntuu olevan käytetty, eikä kuitenkaan saa sitä mitä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä on pelkkää vaivaa ja senkin palkaksi saa tyhjän. Kokemusta on. Kannattaa vain sekin energia keskittää vaikka purjehdukseen.
Millaisella veneellä purjehdit? Onko suosituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan usein kuultu tarina. Yritin jo aiemmin perustella vanhemmalle miehelle, että metatöiden jakaminen kotona ja pariskunnan seksielämä ovat kaksi eri asiaa. Yhteinen nimittäjä on kuitenkin puolison kunnioitus ja parisuhteen arvostus. Jos kunnioittaa puolisoaan, haluaa jakaa arjen taakkaa ja niitä metatöitä. Ja jos taas arvostaa parisuhdettaan, jättää sille aikaa ja energiaa. Seksi on monille tärkeä osa parisuhdetta, suorastaan liima, joten kummankin pitää antaa siihenkin panoksensa. AP
No puhuit itsesi pussiin. Ensin väität että metatöiden jakaminen ja seksielämä ovat kaksi eri asiaa ja sitten kuitenkin myönnät, että ovat yhtä ja samaa asiaa. Voin sanoa 49 vuoden parisuhteen kokemuksella, että jos en olisi oppinut huomioimaan ja huolehtimaan vaimon jaksamisista ja että vaimo on tuntenut itsensä aina halutuksi ja rakastetuksi omana itsenään, olisi meidänkin parisuhteessa ja seksielämässä ollut vaikeuksia. Parisuhteen vaalimien vaatii töitä molemmilta, mutta varsinkin miehiltä, seksistä puhumattakaan. Ei pitkät ,elämän mittaiset parisuhteet synny itsestään. Meillä vaimon seksihaluja on nostanut jo se että annoin hänelle vastuun seksistä ja päättää milloin meillä on seksiä. Minun vastuullani on ollut osoittaa halujani ja hoitaa seksissä hänelle orgasmit. Jo alunperin halusin tehdä hänet riippuvaiseksi orgasmeistaan ja ehdolllistanut sen että aina saa kun haluaa seksiä.
"
No saatiinhan taas sinunkin mielipiteesi asiaan. Vaikka oikeastaan mitään sanottavaa ei taaskaan ollut.
Muistakaa miehet hyväillä klitorista, niin kyllä se mamma siitä lämpenee ja suksi luistaa."
Niin eihän asiaan toki naisen nautinto kuulu millää lailla. Ja onneksi sinä tuot aina jotain "oikeaa asiaa", kuten nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkaamisen asemesta pitäisi miehen pitäisi keskittyä siihen, miten ja millä keinoilla saisi vaimon itse haluamaan enemmän seksiä. Etsiä jä löytää ne keinot millä vaimon halut syttyyy. Jos alkaa vasta illalla vonkaamaan seksiä on jo hävinnyt. Vaimon halut pitää herätellä jo paljon aikaisemmin. Näin olen itse tehnyt ja toteuttanut kun meinasi meilläkin ruuhkavuosinä mennä siihen, että olin vonkaamassa ja herättelemässä liian myöhään. Sitä se teettää jos mies suurimman osan päivää ja viikkoa keskittyy vain omiin juttuihinsa. Kannattaisi enemmän keskittyä vaimoon, MEIHIN ja MEIDÄN juttuihin. Yhdessä oleminen ja tekeminen poikii sitten enemmän yhteistä tekemistä seksissä.
Jos niitä haluja ei ole, niin milläs herättelet? Kertoisitko vielä tämän.
Voisitko kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei ole "vonkaaja", mutta kyllähän hänestä useimmiten huomaa, kun seksiä tekisi mieli. Tämä aamu oli taas sellainen. Otin hänen kädestä kiinni vieden sen pilluuni; toisella kädellä rupesin hyväilemään hänen penistään. Suukottelimme......
Menikö rannetta myöden sisään?
Näinpä. Itsekkin eron otin naisesta seksittömyyden takia eikä ole kertaakaan kaduttanut. Nykyisen kanssa seksiä seksiä aina kun tekee mieli ja se jos mikä saa miehen pysymään suhteessa.
Mua ei ole koskaan häirinnyt miehen vonkaaminen. Oon aina ajatellut sen luonnolliseksi jutuksi, teston vaikutusta ja oon kiihottunut itekin siitä ajatuksesta miten usein hänen tekee mieli. En aina suostu koska me ei muuta tehtäiskään kuin pantaisiin 6 kertaa päivässä tahtia. Nautin jo koulussa kun hän painoi mua seinää vasten ja siinä kiihkoili. Suuteli kiihkeästi ja kuiskutteli miten paljon hän haluu panna mua. Tunsin kaiken farkkujen läpi. Tykkään edelleen ja rakastan toisen himoa ja siinä vähän leikitellä hänen kanssaan ja saada kiihottumaan ihan pystyyn.