Miehen "vonkaamisesta" valittava, ymmärrä tämä
Usein saa lukea avauksia, että naista ärsyttää miehen seksialoitteet, joita nimitetään halventavasti vonkaamiseksi. Ja useimmiten asetelma on juuri noin päin, vaikka voihan miestäkin harmittaa naisen liika innokkuus. "Vonkaamisesta" valittava, oletko ajatellut, että teillä on vielä toistaiseksi asiat hyvin: puolisosi haluaa sinua. Hän on mitä ilmeisimmin seksuaalisempi ihminen kuin sinä, mutta haluaa seksiä sinun kanssasi. Sinun olisi syytä olla iloinen siitä.
Kun pakkeja tulee tarpeeksi monta kertaa, niin kyllä mies ottaa opikseen. Hänen seksuaalinen halunsa ei vähene, mutta hän kohdistaa sen muualle. Eli jos "vonkaaja" lopettaa seksialoitteiden tekemisen, on hänen huomionsa jo muissa naisissa. Se on lopun alkua teidän suhteellenne. Kokemusta on.
Kommentit (77)
Miehen tulee varoa feministejä. He ovat varmimpia pihtareita.
Laihduta, ap. Ja hymyile enemmän.
Mä olen seksuaalinen nainen mutta muutui pitkässä suhteessa kylmäksi kun mies alkoi pitää mua itsestäänselvyytenä. Kiinniti muhun huomiota lähinnä vain juuri silloin kun seksiä olisi pitänyt saada. Seksi oli toisinaan ihan hyvää, kun olin tarpeeksi kiimainen, mutta enemmän se aina tuntui, että mä palvelun miestä kuin että mä olisin siinä ollut merkityksellinen. Mä en enää halunnut antaa suikkareita kun en itsekään niitä saanut ja koko homma alkoi mennä aina samalla kaavalla. Kaikki tämä pettymys alkoi näkyä muussakin arjessa ja etäännyttiin sitten muutenkin.
Jos joskus olisi ollut läheisyyttä, koskettelua ja aitoa keskutelua, ilman sitä oletusta, että se maksetaan seksillä, olisi meidän seksielämä ollut ihan toisenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, ap. Ja hymyile enemmän.
Olen nyt normaalipainoinen. Miten se auttaisi asiaa, jos laihduttaisin? Hymyillä voisin useammin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää saada naisensa haluamaan sanoisi panopate. Naisen ei tarvi tehdä mitään.
"Meillä vaimon seksihaluja on nostanut jo se että annoin hänelle vastuun seksistä ja päättää milloin meillä on seksiä."
Miettikääpä tota.
Eli sinun vastuullasi on herättää vaimosi seksihalut ja taata hänelle orgasmi. Hänellä on kuitenkin vastuu seksistä ja siitä, milloin seksiä on? Arvaan, että sinun vastuulla on myös oma orgasmisi ja sinulla ei ole mahdollisuutta edes kieltäytyä seksistä tai esittää toiveita, koska hän päättää. Mitä vaimosi tuo seksisuhteeseenne?
On teillä kyllä monimutkainen dynamiikka! Tuota ei ainakaan kannata markkinoida kaikille sopivana järjestelynä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää saada naisensa haluamaan sanoisi panopate. Naisen ei tarvi tehdä mitään.
"Meillä vaimon seksihaluja on nostanut jo se että annoin hänelle vastuun seksistä ja päättää milloin meillä on seksiä."
Miettikääpä tota.
Eli sinun vastuullasi on herättää vaimosi seksihalut ja taata hänelle orgasmi. Hänellä on kuitenkin vastuu seksistä ja siitä, milloin seksiä on? Arvaan, että sinun vastuulla on myös oma orgasmisi ja sinulla ei ole mahdollisuutta edes kieltäytyä seksistä tai esittää toiveita, koska hän päättää. Mitä vaimosi tuo seksisuhteeseenne?
On teillä kyllä monimutkainen dynamiikka! Tuota ei ainakaan kannata markkinoida kaikille sopivana järjestelynä. Ap
Tuolla sopimisella vaimolta poistui ahdistus siitä, että aina pitäisi suostua seksiin kun haluan. Häntä ahdisti jo se, että olin jatkuvasti halailemassa ja osoittamassa halujani sytyttääkeen hänen halunsa. Meillä ollut alusta lähtien paljon läheisyyttä ja seksiä. Voi olla että hän oli silloin stressaantunut ja meinasi alkaa karttamaan läheisyyttä jottei tarvitsisi suostua seksiin. Eli sama pelko mitä monelle naiselle syntyy. Näin olen ratkaisin asian niin, että sovimme että läheisyyttä ja haleja pitää suvaita kun itselläkin oli halipula. Siten poistin häneltä pelon seksipakosta. Seksiä ei tarvitse olla, ennen kuin hän itse haluaa. Olin jo suhteen alussa luvannut, etten kieltäydy koskaan vaan olen aina valmis kun hän haluaa. Tässä syynä se että olen halunnut seksiä vain halukkaan naisen kanssa ja se, ettei hän pahoittaisi mieltään tai kokisi ettei viehätysvoima enää riitä. Toki tiedän, että naisilla muutenkin halut heittelee ihan erilailla kuin miehillä riiippuen kk kierrosta ja taivaan asennosta jne. Kun läheisyydestä ei saanut enää kieltäytyä ja suhde palasi syvään päätyyn, syttyi myös hänen seksihalunsa. Ne ovat tarkoittaneet aina sitä, että hän on halunnut tyydyttää minut. Hänelle ei ole koskaan käynyt yksipuolinen seksi ja vain oma nautinto. Hänelle seksi on yhtä lailla minun tyydyttämistä kuten minullekin hänen. Olen aivan satavarma, että naisillla on helpompi suostua ja haluta seksiä jos se on naisen itsensä vapaasti päätettävissä ja ajoitettavissa. Miehen pitää sillloin käyttäytyä niin että naisen seksihalut syttyy.
Pate, kiitos selvennyksestä. Tämä avaa sitä, miten homma teillä toimii. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pate, kiitos selvennyksestä. Tämä avaa sitä, miten homma teillä toimii. Ap
Nyt kun tuosta sopimuksesta on kulunut yli 25 vuotta, on tilanne se, että jos en mene sänkyyn mennessä hänen viereensä kiehnäämään ja silittämään pillua, hän kysyy heti, että miksi murjotan. Hän on sanonut itsekin pari vuotta sitten, että olisi huolissaan jos hänen pillunsa ei kiinnostaisi. Samoin hänen oma-aloitteinen kullinsilittely lisääntynyt vuosien mittaan. Ymmärtänyt, että setämiehen kullille tekee hyvää kun välillä herättelee. Olen toki sanonutkin, että saa herätellä ja hyvä että seisoo vaikkei olisi seksikään tiedossa.
Olen aika pitkälti sitä mieltä,että tuo sopimus on osasyynä suhteen loistavaan tilaan.
Minulle ei toimisi että seksi on minun vastuullani. Seksihaluni tappaa tehokkaimmin mies joka ei palvo ja kehu ja lähesty seksuaalisesti. Tosin tämä sillä tiedolla että ei ole kokemusta edes kotitöistä lusmuavasta, pihistä tai ilkeästä ukosta. Sellaiset voisivat viedä halut. Sängyssä huonosta miehestä on kokemusta mutta meidänkin seksielämä kuoli vasta kun hän alkuhuuman jälkeen oli laiska lähestymisissään ja se alkoi korostua ettei kehunut tai hurmannut mitenkään.
Kun on mies joka koskettaa, kehuu ja osoittaa halunsa, olen aina valmis. Seksiin siis yleensä, minullakin vaihtelee tähtien asennon mukaan milloin on oikeaa intoa vaikka pitkitettyyn käsihoitoon tai yllätyssuikkariin. Mutta paneminen on aina kivaa ja olen siinä innokas.
Oman kokemukseni mukaan toisen, flegmaattisemman osapuolen halujen herättely on kuitenkin loputon työmaa. Kuin koittaisi tuputtaa liikuntaharrastusta vuodepotilaalle. Seksihaluttoman ja välinpitämättömän kumppanin kanssa vänkääminen on vain resepti oman itsetunnon romuttamiseen. :/
Itselläni kokemusta estoisesta ja alhaisen libidon miehestä joka valehteli haluistaan alussa.. ja sängyssä todella itsekkäästä naisesta joka olisi pitänyt aina tyydyttää mutta ei itse antanut mitään eikä ikinä "jaksanut" mitään kun olisi ollut hänen vuoronsa tehdä minulle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei toimisi että seksi on minun vastuullani. Seksihaluni tappaa tehokkaimmin mies joka ei palvo ja kehu ja lähesty seksuaalisesti.
Kun on mies joka koskettaa, kehuu ja osoittaa halunsa, olen aina valmis. Seksiin siis yleensä, minullakin vaihtelee tähtien asennon mukaan milloin on oikeaa intoa vaikka pitkitettyyn käsihoitoon tai yllätyssuikkariin. Mutta paneminen on aina kivaa ja olen siinä innokas.
Entäs jos palvoo, koskettaa, kehuu ja mies ja kulli osoittaa halunsa, niin olisiko vaikea päättää milloin on seksiä? Jos mies ei vonkaa ollenkaan ja päätös seksistä on sinun.
Miehellä joka antaa naiselleen vastuun seksistä pitää olla hyvä itsetunto ja luotto, että naisen halut syttyy ja hän haluaa seksiä tarpeeksi usein. Miehen pitää olla sen arvoinen naiselle. Sama hyvä itsetunto on naisenmiehilläkin, flirttailevat ja ihailevat naisia, mutta pysyvät silti cooleina ja olevinaan välinpitämättöminä, joten saavat naiset tekemään itse ehdotuksen seksiin. Naiset ei halua kuin hyvällä itsetunnolla olevia miehiä, joilla on kysyntää muillekin naisille. Sama "kauhun tasapaino" jatkuu parisuhteessakin, jos ei ihaile ja pidä miehestä huolta, niin kohta joku toinen nainen sen pitää. Hyvästkä kannattaa pitää kiinni ettei menetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkaamisen asemesta pitäisi miehen pitäisi keskittyä siihen, miten ja millä keinoilla saisi vaimon itse haluamaan enemmän seksiä. Etsiä jä löytää ne keinot millä vaimon halut syttyyy. Jos alkaa vasta illalla vonkaamaan seksiä on jo hävinnyt. Vaimon halut pitää herätellä jo paljon aikaisemmin. Näin olen itse tehnyt ja toteuttanut kun meinasi meilläkin ruuhkavuosinä mennä siihen, että olin vonkaamassa ja herättelemässä liian myöhään. Sitä se teettää jos mies suurimman osan päivää ja viikkoa keskittyy vain omiin juttuihinsa. Kannattaisi enemmän keskittyä vaimoon, MEIHIN ja MEIDÄN juttuihin. Yhdessä oleminen ja tekeminen poikii sitten enemmän yhteistä tekemistä seksissä.
Ja sinä luulet, että tuo toimii kaikille naisille?
Älä vain väitä että sinä tietäisit omat haluamisesi paremmin kuin pano- Paavali. Et tiedä. PeePee tietää paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkaamisen asemesta pitäisi miehen pitäisi keskittyä siihen, miten ja millä keinoilla saisi vaimon itse haluamaan enemmän seksiä. Etsiä jä löytää ne keinot millä vaimon halut syttyyy. Jos alkaa vasta illalla vonkaamaan seksiä on jo hävinnyt. Vaimon halut pitää herätellä jo paljon aikaisemmin. Näin olen itse tehnyt ja toteuttanut kun meinasi meilläkin ruuhkavuosinä mennä siihen, että olin vonkaamassa ja herättelemässä liian myöhään. Sitä se teettää jos mies suurimman osan päivää ja viikkoa keskittyy vain omiin juttuihinsa. Kannattaisi enemmän keskittyä vaimoon, MEIHIN ja MEIDÄN juttuihin. Yhdessä oleminen ja tekeminen poikii sitten enemmän yhteistä tekemistä seksissä.
Älä vain väitä että sinä tietäisit omat haluamisesi parem
Pate is simply the Best!
Onko herra Selänteen mielipidettä tiedusteltu?
Pate kyllä hurmaa jokaisen naisen ja seksi on niin mahtavaa, että naiset haluavat lisää ja lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vain väitä että sinä tietäisit omat haluamisesi parem
En ole missään väittänyt, että pätee kaikilla naisilla. Kerroin vain yleisesti ja mitä meillä on toiminut. Mutta se nyt on ainakin fakta että nainen ahdistuu jos hänelle tulee tunne, että on pakko suostua seksiin tai "antaa" miehelle. Jos näin niin ei varmasti ole haluja. Normaali viriili mies on aina halukas, joten miehille tulee harvemmin tunne, että on pakko suostua seksiin toisen halutessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko herra Selänteen mielipidettä tiedusteltu?
Tai Valavuoren ja Palanderin? Sieltä tulisi sensuroimaton totuus. Heillä on kokemusta asiasta.
Toisin sanoen jos mies vonkaa, naisten kannattaa saman tien etsiä nuorempi rakastaja jonka kroppa on vielä kunnossa, sillä vonkaava mies pettää kuitenkin jossain vaiheessa. Yhtä hyvin voi hankkiutua tasoihin.