Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahaa feminismissä ja tasa-arvossa on?

Vierailija
28.02.2025 |

Miksi naiset eivät saisi pitää puoliaan?

Kommentit (994)

Vierailija
941/994 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miesviha on usein ansaittua. Kurkkaapa rikostilastot ;)"

...

Koska mulle kaikki väkivallan uhrit on yhtä tärkeitä, kurkkaan myös vähän pidemmälle. Nimittäin sitä, mitä jää useiden tilastojen ulkopuolelle ja MIKSI. Eli myös naisten väkivallan uhrit. Miesuhrit, lapsiuhrit, potilaat, omaishoidettavat.. jne. 

Esim kuritusväkivalta, johon äidit syyllistyvät selvästi useammin, on täysin vaiettu ilmiö. Feministejä ei kiinnosta lasten suojeleminen, jos se tarkoittaa samalla sitä, että joudutaan myöntämään aikuisen naisen väkivaltaisuus. Aikuinen nainen on aina kaikessa tärkein suojelukohde.

Feministejä kiinnostaa siis vain osapuolten sukupuoli, kuten seksistejä yleensäkin.Jos tärkeintä olisi suojella uhreja, lähestymistapa olisi täysin erilainen 

TämänKIN vuoksi EI feminismille ja KYLLÄ tasa-arvolle.

<

Kuritus väkivaltaa ei ole olemassakaan. Asiallinen fyysinen kurittaminen ei ole väkivaltaa. Poliisikin käyttää tottelemattomiin voimakeinoja tarpeen vaatiessa vaikka ampuu kuoliaaksi jollei muu auta. Ei sitäkään kutsuta poliisi väkivallaksi vaan voimankäytöksi.

Silloin kun lapsi ei puhetta usko vaikka 10 kertaa sanoo, pitää vanhemmillakin olla sama oikeus voimakeinoihin kuin poliisillakin on. Perustellut voimakeinot joita ei liioitella eikä käytetä mielivaltaisesti turvaavat lapsen tasapainoisen kasvun ja kehityksen muita kunnioittavaksi aikuiseksi. 

Vierailija
942/994 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, toivottavasti alkuperäinen kysyjä sai vastauksensa: feminismissä ei ole mitään muuta väärää kuin että suurin osa miehistä ei tiedä mitä se tarkoittaa ja suuttuvat hämmennyksessään. Jokainen järkevä ihminen on feministi. Kaikki eivät vain tiedä olevansa.

Tämä on juuri sitä feministien yritystä kontrolloida muita. Hirvee paskamyrsky ku Suzanne Innes Stubb sanoi ettei ole feministi. Piti oikein avoin kirje mediassa kirjoittaa hänelle että "et sinä raukka pieni tiedä mitä feminismi tarkoittaa..."

Koulutettu, sivistynyt ihminen ja rohkea nainen! Aivan varmasti tietää enemmän kuin nämä hörhöt, jotka vielä väittää feminismin ajavan tasa-arvoa.

Kerro mitä asioita feministit ajaa tällä hetkellä, mitkä rikkovat tasa-arvoa? Ja nimenomaan feministit, ei mikään muu ryhmä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/994 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Feminismi on sosiaalisten, poliittisten ja ideologisten liikkeiden kokonaisuus, joka pyrkii sukupuolten tasa-arvoon ja naisten oikeuksien parantamiseen. Se analysoi ja purkaa sukupuolittuneita valtasuhteita ja normeja, jotka voivat johtaa syrjintään tai rajoittaa ihmisten elämää. Feministiset liikkeet ovat kampanjoineet naisten oikeuksien puolesta muun muassa äänioikeuteen, koulutukseen, työhön ja palkkaan liittyen."

Yksinkertaisuudessaan näin. Kauhean vaikea ymmärtää, miksi edes pressan rouva olis tästä eri mieltä. 

Sit on suuntauksia, jotka ovat äärimmäisiä. Niitä en edes minä allekirjoita.

Tämä Suzanne varmaan tarkoitti, että on samojen tasa-arvoasioiden kannalla kuin feministit, ja paneutuu myös naisia koskettaviin asioihin kuten lähisuhdeväkivalta ja vaihdevuodet, mutta ei halua vain käyttää sanaa feministi, vaikka toimii kuitenkin kuin feministi. En tiedä, ehkä asiat sujuisivat paremmin jos ei käytettäisi mitään termiä, mitä jotkut ihmiset suuremmissa määrin käyttävät feministejä vastaan ja demonisoi koko sanan. Ns. piilofeministejä on paljon enemmän kuin voisi kuvitella. Moni ei edes tiedä olevansa feministi, muttaa toimii kuin sellainen.

Vierailija
944/994 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministit vihaa konservatiivisia miehiä. Miksi olisin ystävä naiselle, joka vihaa minua?

Olen naimisissa oikeistolaisen miehen kanssa. Olen feministi. Tosin minä olen se uskovainen, hän ei. Hänkin on feministi, kannattaa tasa-arvoa. Kumpikaan meistä ei vihaa toista.

Itse en pystyisi feministinä olemaan jonkun partiarkaalisen uskonnon ja oikeistomiehen vanki.

Eikä ole velvollisuuteni selittää näille setämiehille, miksi heitä saakin vihata. 

Vierailija
945/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Feminismi on sosiaalisten, poliittisten ja ideologisten liikkeiden kokonaisuus, joka pyrkii sukupuolten tasa-arvoon ja naisten oikeuksien parantamiseen. Se analysoi ja purkaa sukupuolittuneita valtasuhteita ja normeja, jotka voivat johtaa syrjintään tai rajoittaa ihmisten elämää. Feministiset liikkeet ovat kampanjoineet naisten oikeuksien puolesta muun muassa äänioikeuteen, koulutukseen, työhön ja palkkaan liittyen."

Yksinkertaisuudessaan näin. Kauhean vaikea ymmärtää, miksi edes pressan rouva olis tästä eri mieltä. 

Tämä Suzanne varmaan tarkoitti, että on samojen tasa-arvoasioiden kannalla kuin feministit, ja paneutuu myös naisia koskettaviin asioihin kuten lähisuhdeväkivalta ja vaihdevuodet, mutta ei halua vain käyttää sanaa feministi, vaikka toimii kuitenk

Tämähän on ihan tarkoitushakuista propagandaa jankata tuota feministit  sitä ja tätä ja mustamaalata koko käsite. Jotta puhuttais ja kinattais siitä, eikä niistä epäkohdista, joita on.

Vierailija
946/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Suzanne varmaan tarkoitti, että on samojen tasa-arvoasioiden kannalla kuin feministit, ja paneutuu myös naisia koskettaviin asioihin kuten lähisuhdeväkivalta ja vaihdevuodet, mutta ei halua va

Ei sitä käsitettä enempää voi mustamaalata, feministit ovat tuhonneet maineensa aivan itse.  Saastaiset vihaideologit.

Vierailija
947/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministit vihaa konservatiivisia miehiä. Miksi olisin ystävä naiselle, joka vihaa minua?

Olen naimisissa oikeistolaisen miehen kanssa. Olen feministi. Tosin minä olen se uskovainen, hän ei. Hänkin on feministi, kannattaa tasa-arvoa. Kumpikaan meistä ei vihaa toista.

Itse en pystyisi feministinä olemaan jonkun partiarkaalisen uskonnon ja oikeistomiehen vanki.

Eikä ole velvollisuuteni selittää näille setämiehille, miksi heitä saakin vihata. 

Niin, tässä tapauksessa minä olen se uskovainen, mieheni agnostikko. En ole vanki. Hassu ajatus. Mutta toki olet vapaa elämään ilman miestä. Tämä on onneksi meillä mahdollisuus valita.

Uskominen ei ole valinta, kuten ei-uskominenkaan. Viha on.

Vierailija
948/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tässä tapauksessa minä olen se uskovainen, mieheni agnostikko. En ole vanki. Hassu ajatus. Mutta toki olet vapaa elämään ilman miestä. Tämä on onneksi meillä mahdollisuus valita.

Minä valitsen vihata feminismiä ja feministejä.

Vierailija
949/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, toivottavasti alkuperäinen kysyjä sai vastauksensa: feminismissä ei ole mitään muuta väärää kuin että suurin osa miehistä ei tiedä mitä se tarkoittaa ja suuttuvat hämmennyksessään. Jokainen järkevä ihminen on feministi. Kaikki eivät vain tiedä olevansa.

Tämä on juuri sitä feministien yritystä kontrolloida muita. Hirvee paskamyrsky ku Suzanne Innes Stubb sanoi ettei ole feministi. Piti oikein avoin kirje mediassa kirjoittaa hänelle että "et sinä raukka pieni tiedä mitä feminismi tarkoittaa..."

Koulutettu, sivistynyt ihminen ja rohkea nainen! Aivan varmasti tietää enemmän kuin nämä hörhöt, jotka vielä väittää feminismin ajavan tasa-arvoa.

Kerro mitä asioita feministit ajaa tällä hetkellä, mitkä rikkovat tasa-arvoa? Ja nimenomaan feministit, ei mikään muu ry

Isän oikeudet ovat huonossa jamassa kun miehet demonisoidaan mediassa  leimaavasti kaikin tavoin alempiarvoisiksi.

Tasa-arvo koskee vain naisia ja uhrivähemmistöjä, normomiehet eivät siihen kuulu.

Vierailija
950/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa olet vaan patriarkaatin käsikassara, mukafeministi. Oikea feministi irtisanoutuu perinteisestä avioliittokäsityksestä ja mielellään alistavista heterosuhteista, suosien sisarellista yhteiseloa. 

Miehet voi jättää voimaan pahoin keskenään, ei heitä kukaan tarvitse. 

Vierailija
951/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä asioita feministit ajaa tällä hetkellä, mitkä rikkovat tasa

Isän oikeudet ovat huonossa jamassa kun miehet demonisoidaan mediassa  leimaavasti kaikin tavoin alempiarvoisiksi.

Tasa-arvo koskee vain naisia ja uhrivähemmistöjä, normomiehet eivät siihen kuulu.

Ei mene läpi. Tästä on monet eri tahot mukana, ei mitkään feministit halua huonoja oikeuksia isille. Toisekseen, miten leimataan alempiarvoisiksi mediassa? En ole nähnyt sellaista, mikä ei koskisi ihan kaikki ihmisiä, ei pelkästään miehiä. Jos on putkinäköinen niin ymmärrän että sinusta voi tuntua tältä. Ja miesten oikeudet on muustakin kiinni kuin feministeistä, että voisitte miehet sitten perustaa oman liikkeen, miesliikkeen joka ajaa näitä teidän oikeuksia mitä poljetaan. Tasa-arvo koskee enimmäkseen kyllä naisia ja vähemmsitöjä, koska heidän tasa-arvoa on poljettu ja unohdettu, sekä sivuutettu. 

Vierailija
952/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Suzanne varmaan tarkoitti, että on samojen tasa-arvoasioiden kannalla kuin feministit, ja paneutuu myös naisia koskettaviin asioihin kuten lähisuhdeväkivalta ja vaihdevuodet, mutta ei halua va

Feministit pitävät itseään erehtymättömonä jotka vain osoittelevat ympäristön epäkohtia ja vaativat muutosta muutoksen perään minkään koskaan riittämättä.

Kyllä tälläistä käskyttelyä ja muita ylemmäs asettumasta on ehdottomasti saatava arvostella, jopa suitsia. On myös ympäristön vastuulla millaista päästetään normalisoitumaan, tässä tapauksess sitä että feministit haluavat olla kaiken arvostelun yläpuolella "koska patriarkaatin vastaisku".

Naisena minua myös huolettaa se haitta minkä käsistä lähtenyt ideologinen hulluus voi tuottaa koko naissukupuolelle. Mitä voimia tämän taustalla jyrää voi jokainen miettiä. 

Vierailija
953/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskominen ei ole valinta, kuten ei-

Juuri tälläistä tuhofeminismiä ei kriisinkestävä yhteistyökyvylle perustuva sivistysyhteiskunta voi sallia valtoimenaan riehumaan ja luottamusta särkemään.

Miten naiset itse voisivat haluta edistää näin itsetuhoisia hankkeita?

Vierailija
954/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran sinä vihaat ja se viha ei ole mikään sinun yksinoikeus niin sinun on myös pakko hyväksyä se että sinuakin saa vihata. Vai onko sinulla joku todella hyvä perustelu sille että miksi vain sinä saat vihata mutta sinua ei saa vihata?

Vierailija
955/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi totuuutta: Naiset on paljon fiksumpia kuin miehet, mutta jos suomen miehet yhteisesti päättäisivät, että naisilla ja miehillä ei ole mitään tasa-arvoa niin arvaatkaa olisiko niillä?

956/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan naisvalta voi pelastaa maailman!

Sappho!

Kallion Vihreät Naiset toimii vain naisten aseman edistämiseksi, yhteiskunnan narsististen miesrakenteiden purkamiseksi, vihreän feminismin ja lesbolaisuuden edistämiseksi sekä vulvallisten sosiaalisen oikeudenmukaisuuden lisäämiseksi miestoksisessa, naisten tekemän kuormittavan meta- ja tunnetyön täyttämässä maailmassa.

Vierailija
957/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mitä pahaa feminismissä? Feministit ovat uhka peräkammarin elämämkoulun käyneelle persujantterille. Naisen paikka on persujantterin mielestä hellan ja nyrkin välissä. Vielä parempi jos naiset pitäisivät huntua julkisella paikalla. Persut ovat vähän kuin suomen talebaneja.

Vierailija
958/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi totuuutta: Naiset on paljon fiksumpia kuin miehet, mutta jos suomen miehet yhteisesti päättäisivät, että naisilla ja miehillä ei ole mitään tasa-arvoa niin arvaatkaa olisiko niillä?

Just se kun naiset eivät vaikuta todellakaan olevan fiksumpia..ainakaan enää. Maito myrtyi tai jotain meni pieleen. Sanotaan myös että feminismi kaapattiin ehkäpä rahaeliitin leikkikaluksi ajamaan vaikkapa transhumanismia. Se on ainakin varmaa että tavallisen ihmisen aidoilla ihmisoikeuksilla pyyyhitään viimeisimmässä versiossa takapuolta. Toki kaikki naamioidaan huijareille ominaiseen tapaan täysin päinvastaiseksi kehityshankkeeksi missä jokainen voi vain voittaa suunnattomia etuuksia, kuten vapautua oman perheen riesasta.

Meidän olisi vain haluttava jotain minkä tyhmempikin näkee valheeksi.

Vierailija
959/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei tunnusta naisen tasa-arvoa saa tyytyä runkkaamaan.

Vierailija
960/994 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ismistä ei ole mitään hyötyä suomalaisille ja suomen yhteiskunnalle. Ei ole väliä onko kyseessä sovinISMI, feminISMI, terrorISMIalkoholISMIislamISMIautISMIkapitalISMI kun kaikki aiheuttaa ongelmia sekä kustannuksia suomalaisille ja suomen yhteiskunnalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi