Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisia vaatemerkkejä joiden vaatteet ei ole mallia uskonlahko tai kylähullu

Vierailija
27.02.2025 |

Sori vähän provoava otsikko😞... Ei siis riemunkirjavia halaatteja tai ankean ylikäytännöllistä. Mekkoja erityisesti haen. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki. Aika perinteistä kukkamekkoa tosin ja liikaa vain  tummanruskealle afrikkalsiselle iholle sopivia värejä. Itselleni nuo afromallit on ainakin merkistä vieraantunuttavia.

Mitkä värit sinun mielestäsi sopivat vain tummanruskealle afrikkalaiselle iholle?

En ole tuo jota lainaat mutta vastaan. Tummaihoiselle sopivat usein voimakkaat värit suurella värikylläisyydellä ja kontrastilla. Harmahtavat ja murretut sävyt taas sopivat vaaleille pohjoismaalaisille.

En tiennyt monista täällä listatuista firmoista että ovat suomalaisia! 

Lisään listaan alpan. 

Vierailija
62/64 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ketjun innoittamana katsomassa kommentoijien ehdottamia liikkeitä. Rilsin, Andiatan ja varsinkin Tazzian vaatteet olivat minun mieleen. Monella muullakin oli kivoja vaatteita. Tazzialla ei taida olla liikettä? 

Tietääkö kukaan saako niistä mistään liikkeestä, en tilaa ikinä netistä, jos kyseinen vaatemerkki ei ole minulle tuttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan halpoja vaatteita kirpparilta, silppuan ne ja kasaan uudelleen. Niistä tykkää monet muutkin

Vierailija
64/64 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä olen löytänyt R-Collectionilta jos ymmärsin toiveesi oikein