Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskauden aikainen kutina ja mahankasvu..

08.03.2007 |

heipä hei! onko muilla ollut samanlaista raskaudenaikana..eli iho kutisee jokapuolelta älyttömästi.olen nyt vk 25. Se myös että onko muita kohtalokavereita että tässä vaiheessa ihan järjetön maha??moni sanoo että joko sulla kohta on jo laskettu aika=)yhtäkkiä kasvoi suureksi..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoja on menossa vasta 14 mutta jo pari viikkoa on kutittanut joka puolelta ihan älyttömästi! Mietinkin juuri äsken että oisinko herkistynyt ja pitäisikö vaihtaa pyykinpesuainetta

Vierailija
2/4 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulkin on ..ja ma vasta vkolla 10 .....poikaystavakin sanoi etta MIX koko ajan kutittaa...hehe...mut joo...mietin kans et onko vaa mina....?? mut ei kai sit...:):) Oon vaa yrittany rasvaa enemman ku tuntuu et iho niiin kuiva...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kahdessa edellisessä raskaudessa kutinaa raskauden loppupuolella, ja neuvolasta vaadittiin tulemaan mahdollisimman pian verikokeisiin, jotta voitais tarkistaa mahdollinen raskausmyrkytys. Jos maksa-arvot on kohollaan, kutina on yksi oire. Mulla ei löytynyt mitään ja kutina jäi molemmilla kerroilla selittämättömäksi (ellei sitten ollut pojan merkki, molemmat oli poikia ja ensimmäinen lapsi tyttö,jolloin kutinaa ei ollut

;-)). Ei siis kannata huolestua, mutta suosittelisin silti verikokeita myrkytyksen poissulkemiseksi.

Nyt neljättä odotan rv 17, katsotaan, ilmoittaako kutina sukupuolen...

Vierailija
4/4 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkalleen muista missä vaiheessa kutinaa tuli, varmaan siinä +20 viikoilla. Itse ajattelin tuon liittyvän mahan kasvuun ja ihon kiristymiseen. Mulla kylläkin kutitti vaan mahaa ja selkää.

Mutta ehkä kannattaa kysäistä neuvolasta, niin raskausmyrkytyksen voisi sulkea pois.