Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)

Vierailija
26.02.2025 |

Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍

Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?

Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.

Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃

Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.

Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan! 

Mies: Kyllä.

Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.

No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"

Kommentit (647)

Vierailija
261/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean surullinen ajatus, että on ihmisiä, jotka kulkevat 40 vuotta elämästään 8 tuntia päivässä paikassa, joka heitä ei kiinnosta vähääkään. Eikö tunnu, että elämä on heitetty hukkaan? Miksi et opiskelisi sitten jotain, joka sinua kiinnostaa?

Kaikki ei voi olla lentäjiä. Kuinka se elämä on heitetty hukkaan kun rahan takia siellä ollaan? Sillä rahalla voin sitten vapaa-aikana tehdä mitä huvittaa. Sinun pitää vain ymmärtää että ihmiset on erilaisia.

No onko lentäminen sinulle ainoa asia, mikä elämässä kiinnostaa? Mieti, mistä pidät vapaa-ajallasi, ja mieti, miten voisit opiskella siihen liittyvää asiaa. Tai mieti, mitä pidät arvokkaana, ja opiskele sellaista. Esim hoitoala ei ole hieno statusala, mutta ihmishenkien pelastaminen antaa mielekkyyttä. Joku nauttii, kun näkee kädenjälkensä. Katso vaikka Auri Katariinaa. Siivoojan työtä ei aina tajuta arvostaa, mutta kun oikea ihminen tarttuu siihen, tajuavat kaikki, että siivous voi muuttaa jonkun toisen ihmisen elämän suunnan. 

Kyse ei ole rahasta, eikä statuksesta, vaan elämän mielekkyydestä. Mikä tahansa työ voi tuoda elämääsi sitä, kun se on sinulle se oikea. 

Vierailija
262/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean surullinen ajatus, että on ihmisiä, jotka kulkevat 40 vuotta elämästään 8 tuntia päivässä paikassa, joka heitä ei kiinnosta vähääkään. Eikö tunnu, että elämä on heitetty hukkaan? Miksi et opiskelisi sitten jotain, joka sinua kiinnostaa?

Ikinä ei kannata harrastusta, eli asiaa mikä kiinnostaa oikeasti, ottaa työkseen. Alkaa vain inhota koko asiaa. 

Töissä käydään vain palkan takia, työn sisällöllä ei ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nimenomaan, eli siksi siitä työstä kannattaa kysyä. Jos itse nauttii työstään ja toinen vastaa ettei halua puhua siitä kun sillä ei ole mitään merkitystä, voidaan ehkä nähdä että tästä ei sen kummempaa suhdetta synny."

Niin. Siksi kysynkin aina naisen painon että tietää nauttiiko hän urheilusta. Jos ei vastaa tai halua puhua niin tiedän että en halua olla sellaisen sohvaperunan kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
264/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyse ei ole rahasta, eikä statuksesta, vaan elämän mielekkyydestä. Mikä tahansa työ voi tuoda elämääsi sitä, kun se on sinulle se oikea. "

Ei vattu mikä hippi haihattelija.

Vierailija
265/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko voisi olla myös: tyypillinen Tinder-treffikeskustelu.

Nimim. kokemusta useammista deiteistä, joilla:

-Mies ei kysy minulta mitään 

-Mies ei kommentoi mitään mitä sanon

-Mies ei muutenkaan osoita minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan

-Keskustelun ylläpitäminen joko on pelkästään minun harteilla TAI mies on puhelias, mutta pelkästään puhuu itsestään ja omista asioistaan tai selostaa jostain itseään kiinnostavasta aiheesta. 

-Jälkikäteen mies ihmettelee, kun en halua tavata uudelleen. 

Vierailija
266/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi, tulipa tästäkin tylsä työjankkausketju

Vierailija
267/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätsi: Moi

Minä: Moi, mitä kuuluu sun iltaan?

*Mätsi poistunut*

Vierailija
268/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just toi asenne työhön on se mikä monessa duunarissa mättää. Varmaan poikkeuksiakin on, mutta kun näitä ääliöitä tulee tarpeeksi paljon vastaan, niin ohitanpa suosiolla kaikki. Sori.

No voi harmi. Sinussa menettivät varmasti oikean timantin. Sen takia varmaan sinkkuna oletkin ja Tindereissä pyörit.

Vierailija
269/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyse ei ole rahasta, eikä statuksesta, vaan elämän mielekkyydestä. Mikä tahansa työ voi tuoda elämääsi sitä, kun se on sinulle se oikea. "

Ei vattu mikä hippi haihattelija.

Eikö siis ole hyvä, että ajatustapojemme ero tulee heti ilmi? Minun mieheni ajattelee kuten minä, ja minusta meillä on mm siksi hyvä suhde, kun arvostamme toistemme ajatustapoja. 

Vierailija
270/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Mätsi poistunut*

Ei oo todellinen keskustelu koska nainen ei ikinä laita ekaa viestiä

Vierailija
271/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneltä kysyt mutta ainahan sitä kiinnostavaa pyritään opiskelemaan mutta sitten toinen asia, että pääseekö sen alan töihin ja varsinkin nykypäivänä, saako tai pystyykö olemaan pitkäänkin samoissa hommissa. 

Vierailija
272/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Mätsi poistunut*

Ei oo todellinen keskustelu koska nainen ei ikinä laita ekaa viestiä

mutta mistä se lause on tullut että Tinder on naisten karkkikauppa?

Vierailija
273/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei kannata harrastusta, eli asiaa mikä kiinnostaa oikeasti, ottaa työkseen. Alkaa vain inhota koko asiaa. 

Töissä käydään vain palkan takia, työn sisällöllä ei ole mitään väliä.

Tästä hyvänä esimerkkinä muusikko, taiteilia, tanssija, huonekalujen entisöijä, puutarhuri, eläintenhoitaja, jne

Vierailija
274/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nimenomaan, eli siksi siitä työstä kannattaa kysyä. Jos itse nauttii työstään ja toinen vastaa ettei halua puhua siitä kun sillä ei ole mitään merkitystä, voidaan ehkä nähdä että tästä ei sen kummempaa suhdetta synny."

Niin. Siksi kysynkin aina naisen painon että tietää nauttiiko hän urheilusta. Jos ei vastaa tai halua puhua niin tiedän että en halua olla sellaisen sohvaperunan kanssa missään tekemisissä.

Toki jos sinulle on urheilu tärkeää, kysy ihmeessä siitä. Paino ei sen kanssa tietenkään korreloi, mutta se nyt tuli jo selväksi, että äly ei ole se ala, millä sinä kilpailet. Itsekin yllätyin, kun kerran juttelin itseäni puolta kevyemmän naisen kanssa (itsekin nainen), että tämä juoksee puolimaratonin parhaimmillaankin puoli tuntia hitaammin kuin minä. Eikä siinäkään mitään. 

Vierailija
275/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinäkin olet duunariammatissa. Tinttaatko sinäkin kaljaa perjantai-iltaisin?

Kyllä. Siksi ymmärrän hyvin että joku työstään kiinnostunut ja hyväpalkkainen mies ei varmaankaan koe että minulla olisi hänen kanssaan kovinkaan paljon yhteistä. Ei minulla ole oikein rahaakaan muuhun kuin siihen keskikaljaan perjantaisin. Kiva sitten toisen matkustaa ja rällätä kun minä istun kotona kaljapurkki kädessä.

On mulla tosin pari harrastustakin onneksi.

Vierailija
276/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painohan ei siitä urheilullisuudesta paljoa kerro kylläkään. Itse olen hoikka mutta liikun tosi vähän, olen sohvaperunan perikuva. Esimerkiksi ystäväni taas on pullea mutta harrastaa maastopyöräilyä intohimoisesti ja matkustaa kaikenmaailman fillarikinkereissä ympäri maailmaa. Toinen ystäväni on huomattavan ylipainoinen mutta käy uimassa ja salilla joka päivä ennen töitä. Itselle ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
277/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten mies on, on olematta, puhuu, on puhumatta, ajattelee, on ajattelematta, tekee, on tekemättä tai mitä tahansa muuta, niin aivan varmasti siitä on joku palstamamma käärmeissään.

Miehet kommunikoi eri tavalla. Se on eri tapa kun naisten tapa. Sen sijaan että vetelette herneitä nenuliin, voisitte opetella siihen miten miehet kommunikoi ja mikä heille resonoi keskusteluissa.

Miehiä ei enää vaan jaksa kiinnostaa tanssia naisten pillin mukaan ja sekös palstamammaa vïtuttaa. Tässä on viimeset 60 vuotta kuunneltu naisten loputonta ulinaa ja parkumista kun kaikki on huonosti, väärin ja persiillään, koska miesten vika, ja naiset on yllätyspyllätys epätyytyväisempiä kuin ikinä.

Onni löytyy peilistä. Lopettakaa se oman tyytymättömyyden projisointi miehiin.

Vierailija
278/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei työstä saa kysyä? Siitä löytää usein jotain jutunjuurta. Jos joku ei halua deitata ahtaajaa/lähihoitajaa/ opettajaa/ eksoottistatanssijaa, sehän on hyvä, että selviää suht alussa.

Vierailija
279/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jauhetaan unelmatöistä. Että miksi et tee sitä, mikä kiinnostaa. Omalla kohdallani ne kutsumustyöt työllistävät Suomessa ehkä muutaman ja muutto ulkomaille niiden perässä ei ole reaalivaihtoehto ainakaan omalla kohdallani. 

Vierailija
280/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas jauhetaan unelmatöistä. Että miksi et tee sitä, mikä kiinnostaa. Omalla kohdallani ne kutsumustyöt työllistävät Suomessa ehkä muutaman ja muutto ulkomaille niiden perässä ei ole reaalivaihtoehto ainakaan omalla kohdallani. 

Aika harvalla on olemassa vain yksi erittäin harvinainen työ, jonka voisi kokea mielekkääksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä