Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista oli viimeisin seksisi

Vierailija
26.02.2025 |

Mun viimeisimmästä seksikerrasta on jo kuukausi ja se oli aivan taivaallista! Keikalla tutustuin mieheen, jonka kanssa päädyin samaan sänkyyn. Hän oli niin ihana ja huomaavainen! Suuseksiä ja seksiä takaapäin yms. En olisi uskonut, että vieraan ihmisen kanssa vois olla tuollasta! En vaan oo nähnyt häntä enää, kuulin jälkeen päin, että olikin naimisissa 😩

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli su aamun aika pikainen, mutta kiihkeä pano. Ratsastin miehen päällä ja todella otin orgasmini. Kyllä sai mieskin.

Vierailija
82/118 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä kun tulin kotiin töistä. Mies nukkui, vedin häneltä housut pois, istuin päälle ja siitä se lähti: monin tavoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin seksini oli Aensin nopeaa! Vaatteet eteisessä äkkiä pois, lipastoa vasten ja lipaston päällä peilin edessä. Sitten makkariin lepäilemään 

Vierailija
84/118 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna makkarissa. Ensin suutelua ja vaimon hyväilyä. Vaimo istui sängyssä syliini ja paljasti rintansa, joita sitten puristelun ja nuoleskelin. Välillä vaimo otti minulta suuhun ja kun olin kova aloitti ratsastamisen. Sitten taas suihinottoa ja laukesin hänen rinnoilleen. Sen jälkeen vaimo selälleen, minä haarojen väliin ja sormetin ja nuolin hänelle orgasmin. Näin tällä kertaa, yleensä vaimo saa orgasmin ensin ja minä lopuksi. M47

Vierailija
85/118 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisesti täydelliset treffit jo aiemmin tapaamani miehen kanssa.

Oli kynttilät, himmeä valaistus, rauhallinen tunnelma. Mies ihan siedettävä kaikinpuolin.

Keskinkertainen rakastaja, plussaa luonteva kondomin käyttö.

Mutta...henkinen yhteys ja kipinä puuttui. Lähdin kotiin ja meidän piti nähdä ennen jotain Lapin reissua. Mitään ei kuulunut. Laitoin sit viestin, et tää oli tässä.

Tätä mies ihmetteli. Mutta miehet ovat just tuollaisia. Pääsevät sänkyyn ja lopettavat kaiken hyvän käytöksen ja yhteydenpidon siihen.

Jospa miehet vain joskus tajuaisivat, miten helppoa naisille on löytää keskinkertainen tai huono sänkykaveri.

Keskinkertainen menettelee, jos hän on kiva ja huomaavainen myös sekin jälkeen.

Vierailija
86/118 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuvaa, suuseksiä pelkästään ja toistemme hyväilyä

Vierailija
87/118 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireestä johtuen, aamukahvia juodessa, toisessa kädessä kahvimuki, toisessa miehen muna. Mies siinä vieressä ...

Vierailija
88/118 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jo unen rajamailla molemmat, kun annettiin vielä pari hyvänyönsuukkoa. Suukottelu eskaloituikin hyvin nopeasti kiihkeäksi ja mies tarrasi kiinni mun pepusta ujuttaen sormiaan vakooni. Makasin vatsallani ja pyllistin sen verran, että mies sai kätensä mun pil lulle. Valahdin ihan märäksi, oli jotenkin aivan tajuton kiihko molemmilla yhtäkkiä. Täysin siis nollasta sataan. Suudeltiin ja mies muutaman minuutin hieroi ja sormetti mua. Tunsin et kohta tuun ja isosti, mut vaikka olin ihan rajalla niin lataus vaan kasvoi ja kasvoi ennen kuin räjähti. Sain ihan valtavan orgasmin tyynyyn huutaen ja mieskin huohotti vieressä kiimoissaan. Kun olin jotenkin palannut maan pinnalle, niin otin mieheltä hetkeksi suihin ja sit pantiin. Ei mennyt kauaa kun mieskin tuli. Tällaiset yhtäkkiset nopeat himotukset on just parhaita. Harvinaista meillä että koko homma kestää alle vartin, mut nyt kävi niin. Paras hyvänyönsuukko. N35

Vierailija
89/118 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sänkyä pedatessani, isäntä nussi hirveällä kiimalla takaapäin. 

Vierailija
90/118 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa aamulla ihan kello 5 lähtien kovaa käsihoitoa, ja mies oli niin kovana  ettei rajaa...sanoin, etten yt ole mukana koska tärkeitä asioita ulkomailta tulossa, mutta halutti miestä nyt auttaa. Kyllä se huohotti ja kiemurteli, kun lopulta monen edgetyksen jälkeen otin suihin hartaasti. Kyllä se karjumine oli sitten kovaa, kun vihdoin sai kunnolla.

Minä jatkan nyt muun harrastuksen parissa, tälläkertaa.

Vierailija
91/118 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista kuin viimeiset 50 vuotta. Katselin kuvia naisten jalkovälistä ja nylkytin esinahkaa edestakain laukeamiseen asti.

Vierailija
92/118 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kanssa aamulla ihan kello 5 lähtien kovaa käsihoitoa, ja mies oli niin kovana  ettei rajaa...sanoin, etten yt ole mukana koska tärkeitä asioita ulkomailta tulossa, mutta halutti miestä nyt auttaa. Kyllä se huohotti ja kiemurteli, kun lopulta monen edgetyksen jälkeen otin suihin hartaasti. Kyllä se karjumine oli sitten kovaa, kun vihdoin sai kunnolla.

Minä jatkan nyt muun harrastuksen parissa, tälläkertaa.

Tuliko mies suuhun?

Vierailija
93/118 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista kuin viimeiset 50 vuotta. Katselin kuvia naisten jalkovälistä ja nylkytin esinahkaa edestakain laukeamiseen asti.

Tuttua ja turvallista! Mukavia nylkytyshetkiä tästä eteenkinpäin👍

Vierailija
94/118 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on yli 10 vuotta, en edes muista...

Vierailija
95/118 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maanantaina viimeksi. Illalla sohvalla halittiin ja pussailtiin ja sit mentiin sänkyyn. Otin suihin, pantiin hetken lähärissä ja sit ratsastamaan. Jotain tuhmaa puhetta siinä oli ja lopputulemana mies otti vielä takaapäin ja mulla oli kädet selän takana käsiraudoissa. 😄 

Toivoin jo eiliselle uusintaa, mutta jospa tänään. 🍆🥰

N33

Vierailija
96/118 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täten perun kaikki seksit ja runkit jotka olen jo harrastanut

---Allu

Vierailija
97/118 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
98/118 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nuoli ja sormetti minua saunassa ja minä otin häneltä suihin syväkurkuttamalla. Minä makasin hoitelun aikana ylälauteella miedossa löylyssä. Suihin ottaessa mies istui ylälauteella ja minä olin polvillani keskilauteella. Eka sykäys tuli  suuhuni ja loput tisseille. 

Vierailija
99/118 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisjatkeen kanssa panin ex puolisoa, sitten nuolin sille orgasmin, sitten tuli mun jalkojen päälle ja runkkasi minut loppuun

Vierailija
100/118 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla viimeinen kertani noin vuosi sitten. Silloisen tapailukumppanin kanssa. Oli hyvää seksiä ja siitä olisi varmasti tullut vieläkin parempaa ajan kanssa, mutta muut asiat ei toimineet. Sen verran on miehiin tullut petyttyä, etten enää yritä ketään tapailla tai rakentaa suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän