Millaista oli viimeisin seksisi
Mun viimeisimmästä seksikerrasta on jo kuukausi ja se oli aivan taivaallista! Keikalla tutustuin mieheen, jonka kanssa päädyin samaan sänkyyn. Hän oli niin ihana ja huomaavainen! Suuseksiä ja seksiä takaapäin yms. En olisi uskonut, että vieraan ihmisen kanssa vois olla tuollasta! En vaan oo nähnyt häntä enää, kuulin jälkeen päin, että olikin naimisissa 😩
Kommentit (118)
Varatun miehen kanssa, hänen hotellihuoneessa. Illalla kahdesti, aamulla vielä ennen aamiaist kerran Tiedän että väärin. Itse olen sinkku. Minulle sinänsö muuten tämä käy hyvin, hyvää seksiä aina kun hän Helsingissä, en halua häneltä muuta. Testitulokset puhtaat, kysytte kumminkin. N33
Rutiiniseksiä. Se on kuin kotityö.
Dianapuistosta mies ja porttikongissa pikaiset ja siemenet suoleen.
M47
Ei mitään muistikuvaa kun siitä on jo niin monta vuotta. Kait se oli hyvää kun haluaisin jatkuvasti uudestaan mutta ei näin miehenä ole seksiä tarjolla.
En muista. Oisin valmis nyt heti kotona.
Syke ei ole tasaantunut vieläkään, takaapäin sain ja puristelin naiseni pakaroita samalla
Makasin sängyllä mahallani ja hän tuli suutelemaan niskaa ja yläselkää, hitaasti käänsi minut selälleni ja suuteleminen jatkui, niskaan/korvaan suuteleminen herätti minut jo aika lailla. Suuteli suuta ja sitten rintoja, nuoli ja näykki. Suudelmat siirtyivät siitä alaspäin ja jatkui niin ihanalla suuseksillä. Minä hyväilin samalla rintojani. Ja sitten juuri sopivalla hetkellä työntyi hän sisääni ja rakastelu alkoi.
Mies veti aamulla käteni kalulleen, sitten veti peiton päältäni ja alkoi naimaan kunnes sai.
Vierailija kirjoitti:
Makasin sängyllä mahallani ja hän tuli suutelemaan niskaa ja yläselkää, hitaasti käänsi minut selälleni ja suuteleminen jatkui, niskaan/korvaan suuteleminen herätti minut jo aika lailla. Suuteli suuta ja sitten rintoja, nuoli ja näykki. Suudelmat siirtyivät siitä alaspäin ja jatkui niin ihanalla suuseksillä. Minä hyväilin samalla rintojani. Ja sitten juuri sopivalla hetkellä työntyi hän sisääni ja rakastelu alkoi.
Ai, mitä se sitten oli ennekuin työntyi sisään? Rakasteluko on vain panemista.
Omin sormin eilis iltana. Liukkaria laitoin jotta nopeammin pääsin itse asiaan. Aika nopeasti sain orgasmin. Mieheni nukkui vieressäni.
Rva 55
Vierailija kirjoitti:
Omin sormin eilis iltana. Liukkaria laitoin jotta nopeammin pääsin itse asiaan. Aika nopeasti sain orgasmin. Mieheni nukkui vieressäni.
Rva 55
Teetkö usein omaa kivaa miehesi nukkuessa ? Halusi varmaan kovat kun joudut itse niitä noin tyydyttämään. Sait ainakin minut kovaksi.
Puolikovalla lätkyttelin mahaa ja sitten sammuin.
Perjantai-iltana lapsen mentyä nukkumaan menimme miehen kanssa kahdestaan suihkuun ja siellä aloimme samantien suudella kiihkeästi, sitten otin mieheltä suihin, mutta en loppuun asti vaan käännyn ja hieroin peppuani miehen kovaa vasten ja sitten hän otti minut ihanasti takaapäin ja tuli lopulta sisälleni.
Pitkästa, pitkästä aikaa eilen anaalia Vaimon houkuttelemana. Vaimon suosikkiasento on että hän makaa vatsallaan jalat ihan aavistuksen levällään ja minä tulen päälle siten että hän jää polvieni väliin. Siitä pääsen hyvin työntelemään suoleen asennossa, joka kuulemma antaa painetta anaaliin ja tuntuu hieman g-pisteessäkin. Vaimo voi nostella tai muuten ohjailla takapuoltaan oman nautintonsa kannalta oikealla tavalla ja halutessaan pääsee sormilla hieromaan klittaakin. Vaimo sai melko nopeasti, mutta itselläni ei meinannut nalli laueta ennen kuin vaimo ryhtyi puristelemaan pakaroitaan yhteen ja peräaukko kiristellen rytmikkääksi ikäänkuin ryhtyi lypsämään kalua, ja lopuksi laukesin sisään. Sisään laukeaminen onkin sitten jo harvinaista, sillä tavallisesti Vaimo haluaa että tulen lopussa pakaroille/alaselälle. Ihan ok orkut ja Vaimo on tyytyväisen oloinen, mutta ei anaali kyllä omiin suosikkeihini lukeudu.
/JiiPee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rva 55
Teetkö usein omaa kivaa miehesi nukkuessa ? Halusi varmaan kovat kun joudut itse niitä noin tyydyttämään. Sait ainakin minut kovaksi.
Teen usein koska tosiaan haluan ja haluni on ihan tosi korkealla tasolla. Mistä ei haittaa koska tietää saavansa aina kun hänkin haluaa. Hän siis on tietoinen asiasta.
Rva 55
Perus, nuolin ensin orkun emännälle ja lopuksi takaapäin lastit sisään. Toimii 🙂 M42
Keskinkertaista sooloseksiä seksilelulla vajaa viikko sitten. Olen sellainen rrrrrrrrunkkari.
N48