Millaista oli viimeisin seksisi
Mun viimeisimmästä seksikerrasta on jo kuukausi ja se oli aivan taivaallista! Keikalla tutustuin mieheen, jonka kanssa päädyin samaan sänkyyn. Hän oli niin ihana ja huomaavainen! Suuseksiä ja seksiä takaapäin yms. En olisi uskonut, että vieraan ihmisen kanssa vois olla tuollasta! En vaan oo nähnyt häntä enää, kuulin jälkeen päin, että olikin naimisissa 😩
Kommentit (118)
Puolison kanssa vietettiin hotelli viikonloppua. Suihinottoja, runkkaamista, orkkuja etc. Panimme yhä uudelleen ja yhä uudelleen; nyt on paikat hellänä.
Ihan normi, lähetyssaarnaajaa,ennen sitä vähän hyväilyä. Vois kyllä olla muutakin!!! Olisin halukas melkein vaikka mihin, mutta mies ei... Tein posliinikokeilunkin, ei auttanut 🙄
N64
3 työntöö ja tuijotus.
Seinään!!!!!
Hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi, lähetyssaarnaajaa,ennen sitä vähän hyväilyä. Vois kyllä olla muutakin!!! Olisin halukas melkein vaikka mihin, mutta mies ei... Tein posliinikokeilunkin, ei auttanut 🙄
N64
No, jo on! Menee hyvät halut hukkaan! Viimeisin mun seksi oli ihan omin käsin
Vierailija kirjoitti:
N64
Olet oikeassa kyllä tuon posliinin luulisi kutsuvan nuolemaan ja onko kaikki seksilelut unohtuneet ?
Yksinäistä, vain dildo seurana.
N 30
Vaimo näytti sängyssä tissejä ja minä runkkasin. Ei edes koskenut kaluuni kun ei halua. Penetraatiosta puhumattakaan. Ukkomies
Vierailija kirjoitti:
Vaimo näytti sängyssä tissejä ja minä runkkasin. Ei edes koskenut kaluuni kun ei halua. Penetraatiosta puhumattakaan. Ukkomies
Runkkasitko hänen tissiensä väliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N64
Huomasko edes sun posliinia? Minä kyllä tekidin sun kanssa vaikka mitä!
Vierailija kirjoitti:
N 30
Saatko hoidettua kuitenkin orgasmeja dildon kanssa ?
M
Vierailija kirjoitti:
N 30
MullakIn dildo, mutta oli myös toinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkasitko hänen tissiensä väliin?
Se on kielletty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 30
Saatko hoidettua kuitenkin orgasmeja dildon kanssa ?
M
Mieli oli sen verran muutenkin maassa, etten kunnon orgasmeja dildottamallakaan saanut. Lopulta otin omat sormet avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 30
Siis teitä kaksi naista ja dildo? Oispa ihana nähdä joskus tuollaista
Kun nain mieheni kanssa kuvittelen tuollaista jotain, toista tai toisia naisia. Onko se jotenkin "väärin"?
No, ei oo! Miehesikin varmaan fantasioi jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 30
Siis teitä kaksi naista ja dildo? Oispa ihana nähdä joskus tuollaista
Kaksi naista ja dildo, joo, oli viimeksi. Se on ihanaa! Toki mulla on myös mies😊
Takaapäin oli aamulla, vauhdikasta
N66
Tuolla iällä vauhdikasta! Miehen ikä?
Ja sormetit itsellesi orkun sitten myöhemmin?