Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista oli viimeisin seksisi

Vierailija
26.02.2025 |

Mun viimeisimmästä seksikerrasta on jo kuukausi ja se oli aivan taivaallista! Keikalla tutustuin mieheen, jonka kanssa päädyin samaan sänkyyn. Hän oli niin ihana ja huomaavainen! Suuseksiä ja seksiä takaapäin yms. En olisi uskonut, että vieraan ihmisen kanssa vois olla tuollasta! En vaan oo nähnyt häntä enää, kuulin jälkeen päin, että olikin naimisissa 😩

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla viimeinen kertani noin vuosi sitten. Silloisen tapailukumppanin kanssa. Oli hyvää seksiä ja siitä olisi varmasti tullut vieläkin parempaa ajan kanssa, mutta muut asiat ei toimineet. Sen verran on miehiin tullut petyttyä, etten enää yritä ketään tapailla tai rakentaa suhdetta.

Mikä tarkoittaa siis käytännössä myös sitä, että seksielämäkin loppui tuohon, koska en harrasta irtosuhteita.

Vierailija
102/118 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla sänkyä pedatessani, isäntä nussi hirveällä kiimalla takaapäin. 

Ehkä minulla on vilkas mielikuvitus, mutta kuvittelen tämän olevan lainaus jostain Downton Abbeyn sisäkön päiväkirjasta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huonoa (helmikuussa) että eilen kun mies yritti viedä tilanteen seksiin asti niin meille tuli siitä ensimmäisen kerran kunnon riita ja menin mielummin tiskaamaan. Oli pakko kysyä että mikä helvetti siinä on ettei mikään mitä sanon mene perille, en halua seksiä niin että yritetään minuun hipaisemattakaan päästä panemaan kuivana. "mutta kun panettaa ja oot niin kaunis, olisin kyllä voinut koskea suhun" NO KOSKE SITTEN 😩

En ole ikinä saanut orgasmia tässä suhteessa enkä varmaan tule saamaankaan, taidan oikeasti vaan pakata kamani ja vuokrata yksiön jostain ensihätään. Nukutaankin jo eri makuuhuoneissa niin paljonpa väliä. 

Vierailija
104/118 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvalla oli menkat, mutta en silti malttanut pitää näppejäni erossa. Nuolin rintoja ja hieroin klittaa orgasmiin asti.

Rouva sitten yllätti käskemällä minut eteensä seisomaan, työnsi sormen peppuun ja runkkasi lastit rinnoilleen.

Elämäni Nainen

M46, yhdessä 25v

Vierailija
105/118 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla. Olimme olleet erossa kolme yötä ja kun mies viimein tuli kotiin ja menimme sänkyyn niin aloitimme. Mies otti minut halaukseen ja suuteli minua joka puolelta ja sanoi pitävänsä minua hyvänä. Hän antoi suuseksiä ja olimme parissa eri asennossa. Sitten tuli sisääni. Hyvää oli. 

Vierailija
106/118 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna yökerhosta lähdin kaverin vaimon kanssa ja päädyttiin erään toimistotalon parkkihalliin missä nussin takaapäin kuin vimeistä päivää. Kortsua ei tietenkään ollut ja siinä sitten epätoivoisesti koitettiin saada spermat pyyhittyä pillusta ja reisiltä. Ei ollut kaveri huomannut että vaimolla spermat pillussa. Ensi vkl mennään omena hotelliin ja nussitaan kunnolla.

Vierailija
107/118 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa ulkona, sattumalta törmättiin etäisen tuttavan kanssa metsäpolulla. Aikamme julteltiin, ja mentiin siitä sitten vähän syrjemmälle, käsihoito vain kummallekin. Ihanaa oli silti, laukesin todella nopeasti. 

Vierailija
108/118 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vaimolle ensin suuta, tykkää kun saa kovat orgasmit siinä. Ja minähän nautin nuolemisesta myös. Sitten minä sain naida supistelevaa orkkupillua. 

Vierailija
109/118 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras kaveri mies pani minua eilen kunnolla kolme kertaa. Miestäni ei kiinnosta edes halaaminen vaikka olisin alasti koko päivän. Olen hoikka ja hyvännäköinen nainen mielestäni. Menin tutun miehen luokse sitten ja tyrkytin itseäni sille. Laitoin silmät kiinni kun mies riisui minua ja sitten nuoli minua pitkään jolloin sain orgasmin pitkään aikaan. Mies asetteli minut polvilleni ja tuli takaapäin sisääni ja se oli taivaallista seksiä kun mies halusi minua kunnolla.

Vierailija
110/118 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen vaimolle ensin suuta, tykkää kun saa kovat orgasmit siinä. Ja minähän nautin nuolemisesta myös. Sitten minä sain naida supistelevaa orkkupillua. 

Hyvä juttu sulle! Itse en henk.koht. pidä sanasta orkkupillu

Vierailija
111/118 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Siitä on niin kauan aikaa. N34

Vierailija
112/118 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

(0) = n o l l a. 

Tiedäthän että nykypäivän yhteiskunnassa iso osa ihmisistä elää sinkkutalouksissa? Totta.

Ja ehkä tämä alkaa olemaan myös globaali ilmiö? Totta sekin. Seksiä harrastetaan vähemmän kuin vaikka sukupolvia takaperin. Lapsia ei enää tehdä ja pitkäaikaisten parisuhteiden muodostus ontuu.

Meillä on sinkkuja. Naisia, miehiä jotka yksinelävinä ovat ilman seksiä.

Sitten on varmasti niitä yksin olevia ilman seksiä olevia naisia myös jotka haluavat tehdä seksityötä? Mielestäni tämä on aika jännä yhdistelmä. Tai siis, että raha saa ihmiset kohtaamaan toisensa ja tekemään sitä mistä on puutetta? Seksistä vai rahasta.

Syyt sille miksei pitkäaikaisia parisuhteita enää muodostu on moninaiset, mutta selittäisikö tämä nykyaika ainakin osittain, "sinkkuudensuosion" lisääntyminen ja samalla sen seksittömyyden nykymaailmassa? Ehkä. Vai mitä itse ajattelet?

Vierailija
113/118 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu sulle! Itse en henk.koht. pidä sanasta orkkupillu

Täällä toinen joka sanoisi tuolle sanalle no, no

Vierailija
114/118 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mahtavaa: vaimon kanssa perjantai-illan  päätteeksi suihkuun yhdessä, sitten suuseksiä ja lopuksi takaapäin sisään. Sellaista oli.

M59

Vierailija
115/118 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli tavanomaista, mies tuli sisään, oli hetken ja meni pois. Jatkoin siitä sitten itse

Vierailija
116/118 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonoo oli joo. Onneksi siitä on kohta kuusi vuotta, joten alkaa jo unohtua.

Vierailija
117/118 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla oli tavanomaista, mies tuli sisään, oli hetken ja meni pois. Jatkoin siitä sitten itse

Saitko itse nauttia pidempään ja onnistuiko orgasmiin asti ?

Vierailija
118/118 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toki nauttia rauhassa ja ihan loppuun asti! Oma apu paras apu! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme