Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista oli viimeisin seksisi

Vierailija
26.02.2025 |

Mun viimeisimmästä seksikerrasta on jo kuukausi ja se oli aivan taivaallista! Keikalla tutustuin mieheen, jonka kanssa päädyin samaan sänkyyn. Hän oli niin ihana ja huomaavainen! Suuseksiä ja seksiä takaapäin yms. En olisi uskonut, että vieraan ihmisen kanssa vois olla tuollasta! En vaan oo nähnyt häntä enää, kuulin jälkeen päin, että olikin naimisissa 😩

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskaava; vaimolle kokovartalohieronta sängyllä, sitten hän kääntyy kyljelleen ja minä hoitelen itseni häneen.

4kk sitten viimeksi ja tämä taisi jäädä viimeiseksi kerraksi koskaan. Nyt riitti.

Vierailija
2/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin kerta oli nopea mutta yhtä hyvää seksiä kuten tämän miehen kanssa aina. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskaava; vaimolle kokovartalohieronta sängyllä, sitten hän kääntyy kyljelleen ja minä hoitelen itseni häneen.

4kk sitten viimeksi ja tämä taisi jäädä viimeiseksi kerraksi koskaan. Nyt riitti.

Miksi nyt noin? Miksi riitti?

Vierailija
4/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden salarakkaan kanssa viimeksi. MIeheni on matkalla, oli tilaisuus ja käytin hyväksi ja nautin täysillä. Syntinen hotelliyö, en kadu, upeaa seksiä

Vierailija
5/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskaavan mukaan, vaimo makaa kännissä sängyssä ja huutaa että tule panemaan. Minä teen työtä käskettyä mutta runkkaan itseäni niin lähelle että en tarvitse kuin pari työntöä ja spermat sisälle. Sanon , hyvää yötä...

Vierailija
6/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden salarakkaan kanssa viimeksi. MIeheni on matkalla, oli tilaisuus ja käytin hyväksi ja nautin täysillä. Syntinen hotelliyö, en kadu, upeaa seksiä

Hienoa. Just näin kuuluu pettää toista puolta joka sinua rakastaa. Hyvä, että ajattelet vaan sun oma karvaväli ensin! Pitäisköhän ajatella myös muut asiat aina oma halu ensin?

Vierailija
7/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Just näin kuuluu pettää toista puolta joka sinua rakastaa. Hyvä, että ajattelet vaan sun oma karvaväli ensin! Pitäisköhän ajatella myös muut asiat aina oma halu ensin?

Miksi ihmeessä vietät tällaisessa palstassa aikaasi moralisomassa? Siis mikä ihme saa lukemaan ja kommentoimaan, kun selvästi ahdistus muiden tavoista? Moraalivartijana olo on varmaan rankkaa, voimia, ja tervetuloa syntisten pöytään, mutta ilman moraalinvartijan viittaa. 

Vierailija
8/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lauantaina göran kairasi minua peräloosteriin ja minä häntä oikein pitkän kaavan mukaan, nyt vähän eturauhasta juilii, jaksuhaleja kaikille!

T. Håkan.

Vierailija
9/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You fuckin slimy whore!

Vierailija
10/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun alussa työreissulla kävin "kahvilla" netissä tapaamani itseäni noin 20 vuotta vanhemman naisen luona. Oli todella hyvä sängyssä ja se kroppa parempi kuin useimmilla nuorilla naisilla, ikä näkyi lähinnä kasvoista.

Kertoi että harrastaa tuollaista koska pitää panemisesta muttei ole koskaan halunnut puolisoa ja perhettä.

Toivottavasti pääsen käymään uudestaan joku päivä.

Vierailija
11/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoa. 

Vierailija
12/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin tänään 9 aikaan sohvalla ja olin nukahtanut. Heräsin siihen kun mies oli liukumassa päälleni. Suutelimme hetken ja raotimme vaatteita sen verran kun oli pakko. Avasin jalkoja, että mies pääsi työntymään. Panimme hetken, mutta mies keskeytti yhteisestä sopimuksesta. Molempia harmitti kun ehkäisyä ei ollut. Odotan iltaa, että saan loppuun asti. Yleensä saan orgasmin miehen loppukiihdytyksen aikana, mutta nyt hän ei uskaltanut kiihdyttää kunnolla.

Vierailija
13/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makasin tänään 9 aikaan sohvalla ja olin nukahtanut. Heräsin siihen kun mies oli liukumassa päälleni. Suutelimme hetken ja raotimme vaatteita sen verran kun oli pakko. Avasin jalkoja, että mies pääsi työntymään. Panimme hetken, mutta mies keskeytti yhteisestä sopimuksesta. Molempia harmitti kun ehkäisyä ei ollut. Odotan iltaa, että saan loppuun asti. Yleensä saan orgasmin miehen loppukiihdytyksen aikana, mutta nyt hän ei uskaltanut kiihdyttää kunnolla.

Imitkö tai runkkasitko miehen loppuun?

Vierailija
14/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 1/2 kk sitten viimeksi sain avovaimolta ja sitä ennenkin oli 1kk taukoa...

pihtausta ollut jo pitkään mutta sitten seksi on helvetin hyvää ja avokki saa aina orgasmit joka kerta!! ei vaan ymmärrä enään...

hormooni päissään ollut nyt jo jonkun aikaa eikä halua apuakaan hakea..

tämä viimeinen seksi oli aivan räjähtävän hyvää ja ihanaa molemmille mutta jäi näköjään viimeiseksi kerraksi no 2 kertaa sain ottamaan suihin/runkkaan tämän jälkeen..

maksullisiin sitten siirryin kun ei omalta saa ja no "pettämään" en olis halunnut ruveta ja näissä käynti ollutkin ihan kökköä..

erottukin nyt sitten ollaan tässä jo :(

Vierailija
15/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imitkö tai runkkasitko miehen loppuun?

En vaikka periaatteessa mulla ei olisi ollut mitään sitä vastaan. Olin vielä uninen ja seksi tuntui niin hyvältä että jäin vaan fiilistelemään ja hyväilemään itseäni hiljakseen. Mies lähti kulli pystyssä vessaan ja kuvittelen että pääsi siellä itsekseen huipulleen.

Vierailija
16/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You fuckin slimy whore!

Eli sinusta olen (limainen) prostituutionainen. Nyt olet kyllä erehtynyt, siihen toimintaan liittyisi rahanvaihtoa, enkä ole edes limainen. Entä se mies, yhtälailla hänkin on varattu - mikä hän nyt on? 

Vierailija
17/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana hajurikas seksi!

oikein kunnolla seksi haisi

Vierailija
18/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko vai annoitko jotain tuhmempaa ja uutta mitä et miehesi kanssa ole tullut kokeiltua ?

Vierailija
19/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missäpä luulet miehesi olleen matkalla? Todnäk panemassa jotakin hemaisevaa Naista, jotta taas hetken jaksaa kotona, joten vakka kantensa valinnut ja Suomessa kaikki hyvin.. 🤭

Vierailija
20/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla suihkussa. Mä kumartuneena eteenpäin, jalat ja kädet levällään, ottaen tukea suihkukopin seinästä. Miehen työntyessä takaapäin, tunsin kuinka hänen sormensa samalla hyväilivät klitoristani. Toinen asento edestäpäin. Itse seisoin pikkuruisen suihkujakkaran päällä, jotta mies pystyi suoraan työntymään pilluuni juuriaan myöten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän