Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista oli viimeisin seksisi

Vierailija
26.02.2025 |

Mun viimeisimmästä seksikerrasta on jo kuukausi ja se oli aivan taivaallista! Keikalla tutustuin mieheen, jonka kanssa päädyin samaan sänkyyn. Hän oli niin ihana ja huomaavainen! Suuseksiä ja seksiä takaapäin yms. En olisi uskonut, että vieraan ihmisen kanssa vois olla tuollasta! En vaan oo nähnyt häntä enää, kuulin jälkeen päin, että olikin naimisissa 😩

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas  hieno ja kiihottava kuvaus! Eilen kyllä sain mutta nyt alkoi jalkojen välissä tuntua mukava "jännitys". Harmi kun mies iltavuorossa mutta voin yksinkin suihkussa seikkailla

Vierailija
22/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskaava; vaimolle kokovartalohieronta sängyllä, sitten hän kääntyy kyljelleen ja minä hoitelen itseni häneen.

4kk sitten viimeksi ja tämä taisi jäädä viimeiseksi kerraksi koskaan. Nyt riitti.

täällä sama nyt riitti..

3 1/2 kk sitten jääny viimeiseksi..vaikka oli hyvää ja rajua tuo viimeinen kerta..molemmille

pihtaamista vaan ollu suhteessa jo liian pitkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuden salarakkaan kanssa viimeksi. MIeheni on matkalla, oli tilaisuus ja käytin hyväksi ja nautin täysillä. Syntinen hotelliyö, en kadu, upeaa seksiä

Hienoa. Just näin kuuluu pettää toista puolta joka sinua rakastaa. Hyvä, että ajattelet vaan sun oma karvaväli ensin! Pitäisköhän ajatella myös muut asiat aina oma halu ensin?

Miksi ihmeessä vietät tällaisessa palstassa aikaasi moralisomassa? Siis mikä ihme saa lukemaan ja kommentoimaan, kun selvästi ahdistus muiden tavoista? Moraalivartijana olo on varmaan rankkaa, voimia, ja tervetuloa syntisten pöytään, mutta ilman moraalinvartijan viittaa. 

Wau miten hieno puolustus pettämiselle. Toivottavasti sun puoliso tosiaan matkojen aikana myös pettää sua ja kunnolla.

Käy kertomassa tuosta sinun ihanan oikeasta elämän tavasta rakastaa ihmistä, myös avoimesti sun ystäville ja vanhemmille sekä lasten kaverien vanhemmille 

Vierailija
24/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun tultiin kotiin. Mies tuossa jo taas esitteli kaluansa, kuinka se taas pelehtii. Sanoi tulevansa kohta taas sänkyyn viereeni. Ihana mies, tyydyttää aina ja hetikohta kysyy, haluatko lisää! Kyllä olen onnekas nainen.

Vierailija
25/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla suihkussa. Mä kumartuneena eteenpäin, jalat ja kädet levällään, ottaen tukea suihkukopin seinästä. Miehen työntyessä takaapäin, tunsin kuinka hänen sormensa samalla hyväilivät klitoristani. Toinen asento edestäpäin. Itse seisoin pikkuruisen suihkujakkaran päällä, jotta mies pystyi suoraan työntymään pilluuni juuriaan myöten.

Hieno homma! Mutta tuo edestä päin tuleminen tuolla lailla on mun järjen mukasn aika vaikeaa🙄 Pitää tänään kokeilla molempia! 

Vierailija
26/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla olkkarissa omin käsin onneen. Tavallinen ja kovin tyydyttävä hetki näin lomalla.

Vierailija
27/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin panemassa naapurissa asuvaa "vanhaapiikaa" sunnuntaina. Hän on siis yli 15 vuotta minua vanhempi oikein hauska, verevä ja aistikas nainen. Erosin tyttöystävästäni viime kesänä ja sen jälkeen autoin kerran naapurin naista yhden autoon liittyvän asian kanssa. Siitä se ajatus sitten lähti. En ottanut mitään ns. palkkaa siitä auton korjauksesta, vaikka se on tavallaan liittyy ihan työhönikin, mutta tämä naapuri sitten sanoi, että voin käydä syömässä hänen luonaan aina välillä. Olin siis valitellut huonoja kokkaustaitojani. Kävi ilmi, että hän tekee ihan hemmetin hyvää ruokaa. On aikast kiva töitten jälkeen saada hyvää kotiruokaa ja sitten voi lähteä suoraan harrastuksiin. Mutta anyway, muutaman kerran siellä syömässä käytyäni seksi tuli mukaan kuvioon. Ja sen jälkeen ollaankin paneskeltu aina silloin kun molemmille passaa. Pariskuntaa meistä ei voi tulla, koska minä haluan joskus vielä perheen ja minulla on kyllä koko ajan hakupäällä tyttöystävän löytämiseksi. Naapurin nainen ei ole pätkääkään mustasukkainen vaan jutellaankin aina välillä potentiaalisista tyttöystävä-kokelaista. Hänkin haluaisi kyllä löytää miesystävän, mutta käsittääkseni ei kauhesti tee sen eteen mitään, esim. ei ole tinderissä. Ollaan sovittu, että tämä järjestely jatkuu niin kauan kunnes jompikumpi löytää seurustelukumppanin tai haluaa muuten vaan jostain syytä lopettaa. Seksi on joka tapauksessa mieletöntä. Hän on oikein malliesimerkki siitä, että kypsempi nainen ei stressaa enää joka mahamakkarasta ja osaa tempun jos toisenkin. On kyllä suoranainen ihme, että hänellä ei ole miesystävää, jotenkin niin täydellinen paketti aikuista naista. Noh, mutta se on minun onneni toistaiseksi:)

Vierailija
28/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidasta, kuumottavaa, kosteaa ja kielellä ja käsin tehtyä

Vierailija
29/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantiin vaimon kanssa sängyssä. Hieroin ensin hänelle orkun, samalla nuolin nännejänsä. Hän puristeli samalla kulliani niin että meinasin jo laueta. Panin sitten kiihkeästi reilut 5min. Lähäriasento.

Vierailija
30/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsihoito miehelle sunnuntaina. Poikkeuksellisesti halusi uusinnan jo alkuviikosta ja hyvin poikkeuksellisesti kieltäydyin koska ahdistus oli niin paha. Otti sen ihan hyvin mutta sitten puhuttiin taas seksistä ja mitä haluaisin eikä mitään tapahdu, en oikeastaan muista milloin meillä on ollut mitään edes yritystä seksiin josta minä saisin jotain. Kesälomalla?

Vierailija
31/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveää paskaa. Olisi saanut jäädä tekemättä.

Vierailija
32/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimotonta :/

Vierailija
33/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän vuotta sitten noin suurinpiirtein naarasyksilö antoi suuseksiä suihkussa.

Vierailija
34/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset vuodet menty entistä kehnompaan suuntaan. Vaimo ei osallistu toimitukseen enää ollenkaan, ei tässä oikein tunne itseään enää halutuksi.

Vierailija
35/118 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruskaava; vaimolle kokovartalohieronta sängyllä, sitten hän kääntyy kyljelleen ja minä hoitelen itseni häneen.

4kk sitten viimeksi ja tämä taisi jäädä viimeiseksi kerraksi koskaan. Nyt riitti.

Miksi nyt noin? Miksi riitti?

Ei tälläisen nautinnon vuoksi enää viitsi vaivautua.

Vierailija
36/118 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset vuodet menty entistä kehnompaan suuntaan. Vaimo ei osallistu toimitukseen enää ollenkaan, ei tässä oikein tunne itseään enää halutuksi.

Kumminkin teillä on seksiä? Mitä se sitten on, jos vaimo ei osallistu? Oletteko puhuneet siitä? Miksei osallistu? Onpas kurjaa, liitossa enää mitään järkeä?

Vierailija
37/118 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on ihmeellistä??? Kyllä pitäisi saada tuntea itsensä halutuksi. Itse sain viimeksi viime viikolla, riittää harvemminkin kun se on meille sopivaa 🙂

Vierailija
38/118 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumminkin teillä on seksiä? Mitä se sitten on, jos vaimo ei osallistu? Oletteko puhuneet siitä? Miksei osallistu? Onpas kurjaa, liitossa enää mitään järkeä?

Viime vuonna alle 10 kertaa vuoteen. Tänä vuonna ei kertaakaan.

Ei se ainakaan seksiä ole, kun ei osallistu. Säälistä varmaan antaa panna.

En kuulemma käyttäydy siten, että hän haluaisi. Minulla pitäisi aina kaikki olla hyvin ja olla iloinen jatkuvasti. Hän haluaa, että ympärillä kaikki olisivat iloisia ja ylistäisivät kuinka hyvä ihminen ja äiti hän on.

Ei tässä liitossa ole järkeä kuin hänen kannaltaan. Tienaan reilusti paremmin ja yhteinen tili. Hoidan lapset, kun hän on kavereidensa kanssa jossain.

Vierailija
39/118 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 1,5kk rakasteltu uuden miesystävän kanssa kerran tai pari viikossa. Vaikka ollaan sovittu että jatketaan vaan ystävinä eikä ajatuksena oo olla parisuhteessa niin molemmat haluaa silti seksiä. Parasta seksiä mitä oon saanut vaikken oikein meinaa saada orgasmeja. Hellää mutta sopivan tuhmaa ja himokasta. Paljon keskusteluja toiveista, tuntemuksista ja fantasioistakin. Nautin tosi paljon ja oon varmaan vähän rakastunutkin. En tiedä mihin suuntaan suhde jatkossa kehittyy. Toivon ettei kumpikaan löytäisi uutta kumppania.

N32

Vierailija
40/118 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaahan siitä olla jo muutama kuukausi aikaa. Mulla etäsuhde ranskalaisen kanssa, kävin kyläilemässä ennen joulua. Aika pitkälti siinä tuli harrasteltua joka lajia, leluilla ja ilman, edestä ja takaa :D Muutaman viikon päästä nähdään taas :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan