Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko lähteä vielä lomalle Thaimaaseen, terroriuhan vuoksi?

Vierailija
08.03.2007 |

Minua on alkanut pelottaa kaikenlainen lomailu ulkomailla. Thaimaaseen en ole menossa, mutta kesällä ehkä jonnekin Euroopan maahan. Mutta uskaltaako nykyisin matkustaa enää minnekään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettekö kesälläkin PuuhaMAASEEN käymään???

Käsittämätöntä...

Vierailija
2/7 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsyynä kuitenkin se sietämätön kuumuus! Kuka jaksaa siellä hikoilla, Kanariallakin ajoittain liian kuumaa minulle. Ja muutenkin Thaimaassa aika sottaisaa ja taudit pelottaa, enkä todellakaan halua mennä maahan jossa paljon muslimeja!

Menkää lomalle vaikka Floridaan, siellä on miellyttävää ja lämmintä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Thaimaassa ei ole sietämättömän kuumaa? Ainakaan talviaikaan. Eikä ollut kesäkuussakaan. Kevät taitaa olla siellä se kuumin aika. Eikä siellä ole mitenkään sottaista eikä kovin suurta tautiriskiäkään. Eikä siellä ole paljon muslimeja. Thaimaan väestöstä valtaosa on budhalaisia.

Vierailija
4/7 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissain paikoissa yli 90% väestöstä on muslimeja, että kyllä sieltä muslimeja löytyy.

Vierailija
5/7 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolestaan: 94% kuuluu buddhalaisiin, muslemeja on pari miljoonaa ja kristittyjä runsas neljännesmiljoona. Muslemeja on eniten Etelä-Thaimassa, joten jos niitä kammoaa, niin kannattaa suosia maan pohjoisempia osia :-).

Vierailija
6/7 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kerta vuoden sisällä. Joo-oo, ollaan Thaimaa-hulluja!

Vierailija
7/7 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä 13.3. Seuraan toki ulkoasiainministeriön matkustustiedotteita ennen lähtöä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi