Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö unia existänne? Itse näen aika usein ja ihmettelenkin minkä vuoksi.

Vierailija
04.03.2024 |

Siinä se kysymys oli.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi. 

Vierailija
2/10 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika paljon. Alitajunta voi jotenkin heijastaa niitä asioita uniin vaikka niitä ei ajattelis sen kummemmin itse koskaan. 

Näen myös aika paljon sellasia unia missä asiat meni eri tavalla, että me olemme edelleen yhdessä tai edes tapaillaan tms

Unistahan voi muodostaa jokainen ihan mitä mielipiteitä tahansa, ei kukaa niitä loppupeleissä ymmärrä oikeasti. Mutta jostain ne aina kielii ja jotain ne yrittää viestittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin. Välillä näen unta exmiehestäni, olemme unessa palanneet yhteen. Olen jotenkin harmissani ja pettynyt, että miksi lähdin taas tähän ja en haluaisi enää jatkaa. Eräästä entisestä  tapailuniehestä näen silloin tällöin seksiunia, onneksi sekin on vain unta. 

Vierailija
4/10 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta välillä hän tulee mieleen ja sitten kuuntelen tämän kappaleen:

Vierailija
5/10 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
6/10 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä on juurikin mitä minä aiheesta ajattelen ja luulen että 90% muillakin on vastaavaa. Ei kai sitä muuten eroiltaisi.

Vierailija
7/10 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä on juurikin mitä minä aiheesta ajattelen ja luulen että 90% muillakin on vastaavaa. Ei kai sitä muuten eroiltaisi.

Ei eroon läheskään aina liity vihaa, katkeruutta tai kaltoinkohtelua.

Vierailija
8/10 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Ja hassuinta että juuri hänestä jota en kaipaa yhtään, on niin kyllä ankeuttaja. No en kaipaa monia muitakaan, mutta heillä oli sentään hyvätkin hetkensä.

Unessa jotenkin olen taas yhdessä tuon ensimmäisen avomiehen kanssa. Eikä hän kyllä miellyttävä ole siinäkään. Jokunen vuosi sitten törmäsin jäneen treffipalstalla yli 20 vuoden tauon jälkeen, ja jutellessani ihan puistatti, että onpa niin ikävän kuuloinen että mahtaako kellekään muullekaan tulla positiivista mielikuvaa.

Vierailija
9/10 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas näen unia nykyisestä miehestäni. Me ollaan todella rauhallinen pari ja meillä on kaikki oikein hyvin. On läheisyyttä sekä henkisesti ja fyysisesti. Mutta jostain syystä näen unia, jossa hän pettää tai me riidellään rajusti. Aamulla on ikävä olo:/ Mutta onneksi menee pian ohi, kun saa olla kainalossa vähän aikaa. 

Vierailija
10/10 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen unia ja niissä unissa ollaan yleensä hyvissä väleissä.

Meillä on yhteiset lapset, mutta en ole enkä halua olla exän kanssa missään tekemisissä. Vilaukselta olen nähnyt, mutta vuosiin en ole edes puhunut hänelle. En välittäisi kuulla hänestä mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän