Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riippurinnat vai kiinteät rinnat?

Vierailija
24.02.2025 |

Miesten mielipiteitä kaipaan: miellyttääkö enemmän riippurinnat vai kiinteät rinnat. Olen aikaisemmin suhteissa saanut kehuja rinnoistani niiden ulkomuodon vuoksi kun ovat kiinteät ja symmetriset. Nykyinen toivoisi, että ne alkaisivat roikkua ja tämä aiheuttaa minulle epävarmuutta. On sitä mieltä, että aikuisia miehiä miellyttää enemmän riippuvat rinnat. Tuota kun ei pysty itse muuttamaan.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon aina haaveillut naisista, jotka ovat muodokkaita ja joilla on upean naiselliset riippuvat rinnat. Usein hieman kypsemmillä ja/tai muodokkaammilla, tukevammilla naisilla näkee tuollaisia upeita, megapehmeitä riippuvia rintoja.

Ihailen ehkä kaikkein eniten juuri naisia, joilla on tuollaiset pitkän malliset ja pehmeät riippuvat rinnat. Haaveilen, että pääsisin joskus koskettelemaan ja nostelemaan tuollaisen naisen pehmeitä, painavia rintoja. Voisin puristella niitä vaikka tunninkin putkeen.

Vierailija
42/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuvat on itsestänikin upeat.  Omat on 80D, kiinteät ja todella hyvin miehen käteen istuvat, myös omaan, masturboidessa. Nännit isohkot ja pystyt. Välillä liikun ilman rintaliivejä, käyn esim. kaupassa ja pidän siitä tunteesta, miten ne kävellessä liikkuvat. Jos on kesä ja t-paita päällä, niin miehet kyllä katsovat. Joskus mietin, että vielä isommat rinnat olisivat ihanat, mutta nämäkin ovat pukeutuesssa jo aika isot. Sopusuhtaisuus on kaiken a ja o. En myöskään halua silikoneja. Tykkään olla luomu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jatkan edelliseen sen, että tykkään erityisesti siitä, kun rintani tuntuvat raskailta, eli ovat täyttä tavaraa.

Vierailija
44/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät

Vierailija
45/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipparit.

Vierailija
46/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot luonnolliset on parasta, jolloin ne myös riippuvat enemmän tai vähemmän.

Vierailija
47/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varttuneella iällä olen kovasti tykännyt  sopivasti roikkuvista rinnoista. Vielä kihottavampaa on  katsella rintoja ilman  liivejä , siis  paidan  läpi .

Vaimollani on  yhden kouran rinnat  eikä roiku. Niistä ei myöskään ole imetettu  paitsi minä joskus.

Suuriin rintoihin minulla ei ole koskaan ollut mielenkiintoa. Mutta jos näin yli 70 vuotiaalla  olipa rinta minkälainen tahansa niin kiinni tarraan.

Vierailija
48/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valita saa niin kiinteät käteen sopivat 

Vierailija
49/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole mitään väliä millaiset rinnat naisella on, nännit ovat pääasia. Ainoa poikkeus ovat kuvottavan näköiset valtavat silikonirinnat. Ne näyttävät ilmapalloilta, jotka voisivat poksahtaa jos neulalla tökkäisi.

Vierailija
50/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset navan paikkeilla roikkuvat tyhjät nahkapussit on parhaat.

T. Ernesti 85v

Vierailija
51/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään että rinnat roikkuvat ja heiluvat seksin tahdista varmaan kiihottavinta mitä tiedän etenkin vaikka katsella peilin avulla.

Itse nuorempana tykkäsin kiinteistä mutta tässä yli kolmekymppisenä niin tuntuu todella kiihottavalta nähdä rintojen heiluvan panemisen tahtiin ja tuo takaapäin asennossa ne heiluu parhaiten.

Tapasin itseäni vanhemman yli 50 vuotiaan todella rintavan naisen niin sai taivutella että jättää liivit pois sängyssä kun turhaan häpesi että rinnat roikkuvat.

Vierailija
52/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin terhakat, mutta ei se mikään vaatimus ole. Naisessa on aika paljon muutakin kuin tissit.

Nii, pillu.

Vierailija
53/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin oon aina haaveillut naisista, jotka ovat muodokkaita ja joilla on upean naiselliset riippuvat rinnat. Usein hieman kypsemmillä ja/tai muodokkaammilla, tukevammilla naisilla näkee tuollaisia upeita, megapehmeitä riippuvia rintoja.

Ihailen ehkä kaikkein eniten juuri naisia, joilla on tuollaiset pitkän malliset ja pehmeät riippuvat rinnat. Haaveilen, että pääsisin joskus koskettelemaan ja nostelemaan tuollaisen naisen pehmeitä, painavia rintoja. Voisin puristella niitä vaikka tunninkin putkeen.

Peili se sano että yritys hyvä, mutta kato noita riippurintoja...

Vierailija
54/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa, kunhan ovat alle c-cup!

Vierailija
55/84 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät

Vierailija
56/84 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kiinteät. Riippuvista, varsinkin isoista, tulee mieleen mummot (kaikilla mummoilla roikkuu) eikä tämä ole mielleyhtymä mistä pidän.

Isot roikkuvat tekee naisesta ikäänsä vanhemman näköisen ja tulee tätimäinen vaikutelma vaikka muuten kroppa ok olisikin. Toki useimmiten jo rinnat on isot ja roikkuvat on loppukehokin samaa mallia.

Vierailija
57/84 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynätestin läpäisevät ovat parhaat. Mutta kaikko rinnat ovat kivoja.

Vierailija
58/84 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän, AP (Jorma, 64 v.), tekemään jo jotakin hyödyllistä elämälläsi.

Vierailija
59/84 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis nehän voi olla vähän molempia samaan aikaan. Mulla 75G ja ne on sekä kiinteät että vähän riippuvat, kun kokoa kerran on. Tissit on täyteläiset, pyöreät ja painavat, muttei näytä mitenkään riipputisseiltä. Kyllä siellä kuitenkin kynä jos toinenkin alla pysyy... Mut ei oo siis fyysisesti mahdollista, että nää sojottaisi palloina suoraan eteenpäin yhtään laskeutumatta.

Vierailija
60/84 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja pienehköt näyttävät kiihottavilta sekä kiinteinä että sopivasti laskeutuvina eli liivittömänä kävellessä tai nelinkontin takaa työnneltäessä heilahtelevina.

Isot puolestaan näyttävät hyviltä vain niin kauan kuin läpäisevät lyikykynätestin. Riippuvina tulee liian selväksi että suurien ainoa ero A-kuppeihin tulee ihan puhtaasti läskistä. Kummassakin on sitä varsinaista tissiä saman verran mutta toisessa kilokaupalla laardia päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi