Riippurinnat vai kiinteät rinnat?
Miesten mielipiteitä kaipaan: miellyttääkö enemmän riippurinnat vai kiinteät rinnat. Olen aikaisemmin suhteissa saanut kehuja rinnoistani niiden ulkomuodon vuoksi kun ovat kiinteät ja symmetriset. Nykyinen toivoisi, että ne alkaisivat roikkua ja tämä aiheuttaa minulle epävarmuutta. On sitä mieltä, että aikuisia miehiä miellyttää enemmän riippuvat rinnat. Tuota kun ei pysty itse muuttamaan.
Kommentit (84)
Vähän riippuvat on itsestänikin upeat. Omat on 80D, kiinteät ja todella hyvin miehen käteen istuvat, myös omaan, masturboidessa. Nännit isohkot ja pystyt. Välillä liikun ilman rintaliivejä, käyn esim. kaupassa ja pidän siitä tunteesta, miten ne kävellessä liikkuvat. Jos on kesä ja t-paita päällä, niin miehet kyllä katsovat. Joskus mietin, että vielä isommat rinnat olisivat ihanat, mutta nämäkin ovat pukeutuesssa jo aika isot. Sopusuhtaisuus on kaiken a ja o. En myöskään halua silikoneja. Tykkään olla luomu.
..jatkan edelliseen sen, että tykkään erityisesti siitä, kun rintani tuntuvat raskailta, eli ovat täyttä tavaraa.
Isot luonnolliset on parasta, jolloin ne myös riippuvat enemmän tai vähemmän.
Nyt varttuneella iällä olen kovasti tykännyt sopivasti roikkuvista rinnoista. Vielä kihottavampaa on katsella rintoja ilman liivejä , siis paidan läpi .
Vaimollani on yhden kouran rinnat eikä roiku. Niistä ei myöskään ole imetettu paitsi minä joskus.
Suuriin rintoihin minulla ei ole koskaan ollut mielenkiintoa. Mutta jos näin yli 70 vuotiaalla olipa rinta minkälainen tahansa niin kiinni tarraan.
Jos valita saa niin kiinteät käteen sopivat
Minusta ei ole mitään väliä millaiset rinnat naisella on, nännit ovat pääasia. Ainoa poikkeus ovat kuvottavan näköiset valtavat silikonirinnat. Ne näyttävät ilmapalloilta, jotka voisivat poksahtaa jos neulalla tökkäisi.
Sellaiset navan paikkeilla roikkuvat tyhjät nahkapussit on parhaat.
T. Ernesti 85v
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään että rinnat roikkuvat ja heiluvat seksin tahdista varmaan kiihottavinta mitä tiedän etenkin vaikka katsella peilin avulla.
Itse nuorempana tykkäsin kiinteistä mutta tässä yli kolmekymppisenä niin tuntuu todella kiihottavalta nähdä rintojen heiluvan panemisen tahtiin ja tuo takaapäin asennossa ne heiluu parhaiten.
Tapasin itseäni vanhemman yli 50 vuotiaan todella rintavan naisen niin sai taivutella että jättää liivit pois sängyssä kun turhaan häpesi että rinnat roikkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin terhakat, mutta ei se mikään vaatimus ole. Naisessa on aika paljon muutakin kuin tissit.
Nii, pillu.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin oon aina haaveillut naisista, jotka ovat muodokkaita ja joilla on upean naiselliset riippuvat rinnat. Usein hieman kypsemmillä ja/tai muodokkaammilla, tukevammilla naisilla näkee tuollaisia upeita, megapehmeitä riippuvia rintoja.
Ihailen ehkä kaikkein eniten juuri naisia, joilla on tuollaiset pitkän malliset ja pehmeät riippuvat rinnat. Haaveilen, että pääsisin joskus koskettelemaan ja nostelemaan tuollaisen naisen pehmeitä, painavia rintoja. Voisin puristella niitä vaikka tunninkin putkeen.
Peili se sano että yritys hyvä, mutta kato noita riippurintoja...
Aivan samaa, kunhan ovat alle c-cup!
Totta kai kiinteät. Riippuvista, varsinkin isoista, tulee mieleen mummot (kaikilla mummoilla roikkuu) eikä tämä ole mielleyhtymä mistä pidän.
Isot roikkuvat tekee naisesta ikäänsä vanhemman näköisen ja tulee tätimäinen vaikutelma vaikka muuten kroppa ok olisikin. Toki useimmiten jo rinnat on isot ja roikkuvat on loppukehokin samaa mallia.
Kynätestin läpäisevät ovat parhaat. Mutta kaikko rinnat ovat kivoja.
Menehän, AP (Jorma, 64 v.), tekemään jo jotakin hyödyllistä elämälläsi.
No siis nehän voi olla vähän molempia samaan aikaan. Mulla 75G ja ne on sekä kiinteät että vähän riippuvat, kun kokoa kerran on. Tissit on täyteläiset, pyöreät ja painavat, muttei näytä mitenkään riipputisseiltä. Kyllä siellä kuitenkin kynä jos toinenkin alla pysyy... Mut ei oo siis fyysisesti mahdollista, että nää sojottaisi palloina suoraan eteenpäin yhtään laskeutumatta.
Pienet ja pienehköt näyttävät kiihottavilta sekä kiinteinä että sopivasti laskeutuvina eli liivittömänä kävellessä tai nelinkontin takaa työnneltäessä heilahtelevina.
Isot puolestaan näyttävät hyviltä vain niin kauan kuin läpäisevät lyikykynätestin. Riippuvina tulee liian selväksi että suurien ainoa ero A-kuppeihin tulee ihan puhtaasti läskistä. Kummassakin on sitä varsinaista tissiä saman verran mutta toisessa kilokaupalla laardia päällä.
Mä ainakin oon aina haaveillut naisista, jotka ovat muodokkaita ja joilla on upean naiselliset riippuvat rinnat. Usein hieman kypsemmillä ja/tai muodokkaammilla, tukevammilla naisilla näkee tuollaisia upeita, megapehmeitä riippuvia rintoja.
Ihailen ehkä kaikkein eniten juuri naisia, joilla on tuollaiset pitkän malliset ja pehmeät riippuvat rinnat. Haaveilen, että pääsisin joskus koskettelemaan ja nostelemaan tuollaisen naisen pehmeitä, painavia rintoja. Voisin puristella niitä vaikka tunninkin putkeen.