Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riippurinnat vai kiinteät rinnat?

Vierailija
24.02.2025 |

Miesten mielipiteitä kaipaan: miellyttääkö enemmän riippurinnat vai kiinteät rinnat. Olen aikaisemmin suhteissa saanut kehuja rinnoistani niiden ulkomuodon vuoksi kun ovat kiinteät ja symmetriset. Nykyinen toivoisi, että ne alkaisivat roikkua ja tämä aiheuttaa minulle epävarmuutta. On sitä mieltä, että aikuisia miehiä miellyttää enemmän riippuvat rinnat. Tuota kun ei pysty itse muuttamaan.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit on muuten järkyttävän rumat ja epäseksikkäät.

Vierailija
82/84 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu juuri naisen iästä.Nuorella naisella riippurinnat näyttää huonolta mutta nelikymppisellä ne on kauniit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on että nainen on tyytyväinen rintoihinsa, eikä kyseenalaista niiden ulkonäköä ainakaan kysymällä mieheltä, sitä arvostan. Se on sama asia kuin peniksen ulkonäkö, sille ei voi oikein mitään. Kaiken kokoiset rinnat ovat hyvät, mutta isot riippuvat joissa isot nännit ovat parhaat, joita nainen voi itsekin imeä. Kiinteydestä en oikein osaa sanoa, mitä sekin tarkoittaa, ehkä rintojen rasvapitoisuuden viskositeettikin on kaikilla naisilla vähän eri ja riippuu siitä mitä on syönytkin, niin pienet että ovat kiinteät vai niin että ovat täyteläiset ja siksi kiinteämmät kuin roikkuvat nahkapussit? Ainahan ne jotenkin hölskyy jos ovat isommat vaikka olisivat täyteläiset tai kiinteät, silikonit eivät kiinnosta ovat tietääkseni liian kovat, tosin en voi varmuudella sanoa olenko niitä joskus kokeillut kun en ole kehdannut kysyä, mutta luultavasti en ole.

Vierailija
84/84 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät tissit ja pienet nännit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi