Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riippurinnat vai kiinteät rinnat?

Vierailija
24.02.2025 |

Miesten mielipiteitä kaipaan: miellyttääkö enemmän riippurinnat vai kiinteät rinnat. Olen aikaisemmin suhteissa saanut kehuja rinnoistani niiden ulkomuodon vuoksi kun ovat kiinteät ja symmetriset. Nykyinen toivoisi, että ne alkaisivat roikkua ja tämä aiheuttaa minulle epävarmuutta. On sitä mieltä, että aikuisia miehiä miellyttää enemmän riippuvat rinnat. Tuota kun ei pysty itse muuttamaan.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuista miestä voi miellyttää ihan kumpi tahansa. Minä tykkään kiinteistä, joku toinen sitten toisenlaisista.

Vierailija
22/41 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama .Tärkeämpi on että nännit on herkät kosketukselle ja kielelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/41 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä kaino k-kuppikokoinen keski-ikäinen kirjastonhoitajatar runsaasti riippuvilla rinnoilla! Sellainen olisi vaatimaton haaveuneni kedon kauneimmasta kukkasesta!

Vierailija
24/41 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama on ollut a75 lähtien g kuppiin ja isompia on vaan työstettävä enempi naisen tyydyttämiseksi.mälli irtoaa kuitenkin oli riippuvat tai ei.riittää että olet varma

Vierailija
25/41 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä isoissa päärynamallin rinnoissa on kaikki, mitä kauniisiin rintoihin voi yhdistää. 

Vierailija
26/41 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle rinnoilla on paljon väliä. Pidän isommista rinnoista D-E kuppi 65-75 ympäryksellä. Riippuvat ovat oikein hyvät, kynätesti pitää läpäistä, mutta jos siellä pysyy tyhjä puolen litran siideritölkki, ollaan menty reippaasti yli. Ei siis missään nimessä puolityhjiä satulalaukkuja tai tennispalloa sukassa. Nännien tulee näyttää eteenpäin tai ylöspäin. Alaspäin oleva ovat surullisen näköiset. Nännipiha ei saa olla teelautanen ja nännien pitää reagoida kosketukseen.

Vierailija
27/41 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo aiemmin sanottu, niin niillä rinnoilla ei oikeastaan ole väliä.

Kokonaisuus ratkaisee ja kauniit rinnat on osa kokonaisuuttaa, mutta toivottavasti ei määritä sitä kokonaisuutta.

Vierailija
28/41 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
29/41 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, mutta pienirintaiset naiset usein ovat kireitä ja vihaisia. Isorintaise naiset ovat hauskempia. Ja hieman saa riippua. Se on seksikästä.

Vierailija
30/41 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama, kunhan kuppiokoko on alle C!

M57 tku

Vierailija
31/41 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni riippuu siitä, että kuinka pitkä ja hoikka nainen on. Jostain syystä pitkällä tai keskipituisella ja hoikalla naisella isot ja siten riippuvat rinnat (kuten näytti Piia Pasasella olevan tänään) on tavattoman kiihottavat mutta pienellä ja hoikalla taas pienet/kiinteät. Mutta tosiasiassa kiihotun kyllä kaikista variaatioista. 

Vierailija
32/41 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

C/D, hieman riippuvat, nainen vähän (10%) muodokkaampi kuin "normaalivartaloinen" niin on jotain mistä ottaa kiinni. Huippuhoikat naiset ei sytytä yhtään.

Vierailija
33/41 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle rinnoilla on paljon väliä. Pidän isommista rinnoista D-E kuppi 65-75 ympäryksellä. Riippuvat ovat oikein hyvät, kynätesti pitää läpäistä, mutta jos siellä pysyy tyhjä puolen litran siideritölkki, ollaan menty reippaasti yli. Ei siis missään nimessä puolityhjiä satulalaukkuja tai tennispalloa sukassa. Nännien tulee näyttää eteenpäin tai ylöspäin. Alaspäin oleva ovat surullisen näköiset. Nännipiha ei saa olla teelautanen ja nännien pitää reagoida kosketukseen.

Minulla on D70 ja nämä ei ole kyllä isoa nähneetkään vaan ovat keskikokoiset. Ei millään tavalla herätä huomiota koon puolesta. Kun ympärysmitta on pieni, saa kirjain olla melkoinen että alkaa näyttää isolta.

Vierailija
34/41 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippurinnat naisella on yhtä merkittävä vajavaisuus kuin pieni penis miehellä. Paremman puutteessa tulee toimeen, mutta aina tekee mieli aivan muuta. 

Vierailija
35/41 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa riipuvissa on todellakin seksikästä naisellisuutta.

Vierailija
36/41 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla 75G, tosi upeat, toki riippuu jonkin verran mutta ei kyllä haittaa yhtään, kyllä isot rinnat on kauniit.

Vierailija
37/41 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit kun tissit, ne on lapsia varten. heittäkää tissimiehet voltti. S.tanan pölijät.

Vierailija
38/41 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot riiput.  Naisia on ollut pari sataa ja isotissiset parhaita.

Vierailija
39/41 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isot riipparit on uskomattoman kiihootavia.

Vierailija
40/41 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä isot riipparit on uskomattoman kiihootavia.

Samaa mieltä!

M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän