Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle naisen haluttomuus oikeastaan on ongelma?

Vierailija
24.02.2025 |

Minulta meni pitkään tajuta, että haluttomuuteni ei oikeastaan ole ollenkaan ongelma itselleni. Minut on uskoteltu ymmärtämään, että haluttomuuteni on jotain mitä pitää hoitaa. 

Mutta ei se ole. Minä olen ihan tyytyväinen elämääni. 

Naisen haluttomuus on ongelma miehille joille haluttomat naiset eivät anna, sekä yhteiskunnalle, jolle haluttomat naiset eivät synnytä veronmaksajia. 

Ymmärrän, että toisinaan naisen haluttomuus on ongelma myös naiselle itselleen joka haluaisi haluta. 

Mutta mitenköhän usein tilanne on kuten minulla oli, nainen ajattelee haluttomuutensa olevan ongelma vain koska se on ongelma miesten ja yhteiskunnan vuoksi? Vaikka nainen itse ei haluttomuudestaan kärsi? 

Kommentit (945)

Vierailija
621/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olet valinnut hankkia perheen/asuntolainan tai mitä hyvänsä tietäen että hyvin todennäköisesti jokaisessa suhteessa on seksitön tai vähäseksinen kausi."

Tietenkin ja juuri koska olen sen tietoisesti valinut en väitä että se olisi joku täydellisen vapaa valinta vain äkkiä jättää tämä kaikki siksi että seksiä ei ole. Sitä sitoo itsenä isoon määrään asiota joista on hankala enää luopua ja siksi luopuu osasta valinnavapauttaan.

"Valinta on sinun. Elämä on riskejä. Kukaan ei ole sinulle velkaa seksiä vain siksi että joudut vaikean valinnan eteen."

En ole väittänyt koskaan että kukaan olisi minulle velkaa seksiä vaan vain että se haluton on usein käytännössä vahvemmassa tilanteessa koska tietää että toisen on hankala lähteä seksittömyyden takia.

Mitä tarkoitat "vahvemmalla tilanteella"? Tuskin haluton nauttii tilan

Tarkoitan vahvemmalla tilanteella sitä että on haluttomalle pienempi riski lopettaa seksi koska tietää että sen toisen on silti hankala lähteä siitä suhteesta. Silloin se haluton saa edelleen sen mitä haluaa eli suhteen mutta ei joudu ottamaan sitä mitä ei halua eli seksiä. Hän ei siis luovu oikein mistään. Halukas taas joutuu luopumaan seksuaalisuudestaan.

Tämä on tietenkin yksinkertaistus eikä se ihan noin simppelisti kaikin osin mene ja tietenkin se on hankala tilanne myös haluttomalle. Mutta tietty valtasuhteiden epätasapaino tuossa on.

Vierailija
622/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille.

Ulkomaalaiset naiset haluaa. Ja koska matkustelu on halpaa ja helppoa ja Instagram on olemassa, niin on entistä helpompaa tavata ulkomaalaisia naisia.

Yhtälailla ne on naisia ne ulkomaalaisetkin... Ei halukkuus kansalaisuutta katso. Toki rahalla voi saada siellä helpommin. Naisen halukkuuden kanssa sillä ei kyllä ole mitään tekemistä.

Rahalla? Kuule ihan yökerhoista ilman rahaa. Ja kyllä haluavat.

Olettepa te naiset kiukkuisia. :]

Vertaat pitkää parisuhdetta yhden illan juttuihin ulkomaisissa yökerhoissa? Jep, jep. On sitä itsekin lomaromansseja nuorempana harrastettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pihtaa, ja sitten itkevät, kun mies pettää. :D

Vierailija
624/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan mies, jolla on edes yksi käsi, ei voi kärsiä sek sin puutteesta. "

Aivan yhtä typerä väite kuin että kukaan joka osaa puhua itsekseen ei voi olla yksinäinen eikä kärsiä keskustelukumppanin puutteesta.

??? Eikö mas turbointi ole sek siä? Vai onko yksinäisyys sittenkin sinulle suurempi ongelma kuin pilunpuute? 

Masturbointi ei ole seksiä vaan itsetyydytystä. Ei kukaan sano tai ajattele harrastaneensa seksiä kun on vetänyt käteen. Valot päälle.

Itsetyydytyksen tulos on orgasmi ja vieläpä taattu sellainen. Vai miksi itse haluat sek siä? Pelkän läheisyyden takiako?? Sitten varmaan kädestä pitely pitäs riittää.

Kumpi orgasmi on orgas

Jos tumputat, niin eikö lasti lennä? Eikö tunnu hyvältä? Ja on aivan päivänselvä asia, että naisten orgasmeista et tiedä tuon taivaallista. Miksiköhän?

Vierailija
625/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ulkomaalaiset naiset haluaa. "

Jos joku ryhmä naisia "haluaa" paljon useammin kuin toiset niin siihen on käytännössä aina syynä se että he ovat jollain tavalla pakotettuja haluamaan jotta saavat sitä mitä tarvitsevat.

Haluatko antaa lähteen tuolle väitteelle? Vai keksitkö tuon tarinan päästäsi?

No ihan vain sen että ei ihmisten seksihaluissa ole mitään eroja kansallisuuden tai asuinmaan perusteella. Olisi jo ihan biologisestikin melko mahdotonta että näin olisi. Ne erot siis tulevat jostain muusta ja ulkomaalaisten kohdalla useimmiten siitä että heillä on jotain muitakin tavoitteita joita he pyrkivät suhteella saavuttamaan kuin vain seksi.

Enkä siis sano että näin olisi jokainen muualta tulleen kohdalla mutta tämä on asia joka välillä vaikuttaa asiaan.

Vierailija
626/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimon haluttomuus oli minulle ongelma. Ja eron jälkeen vaikutti olevan iso ongelma hänelle.

Vierailija
627/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt väärässä ketjussa ja väärällä palstallakin. Jonnet kuuluvat ylikselle, täällä keskustellaan aikuisten kesken.

Vierailija
628/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ongelma silloin jos parisuhteessa kuitenkin haluaa seksiä. Itse olen suhteessa jossa meitä kumpaakaan ei tällä hetkellä kiinnosta seksi, joten kummankaan haluttomuus ei haittaa kumpaakaan. Ja ei olla eroamassa, tämä on meille oikein hyvä näin. Katsotaan mikä on tilanne näiden vauvavuosien jälkeen. 

Jos nainen itse haluaisi haluta seksiä, niin silloin on ongelma kuten kirjoitinkin... 

Jos taas parisuhteessa nainen ei halua Mutta mies haluaa, niin paras olisi erota. Minun mielipiteeni. Ei kenenkään kannattaisi itseä taivuttaa liikaa siihen mitä ei halua... naisen tässä esimerkissä seksiin eikä miehen selibaattiin 

Ap

No siinäpä se ongelma, sinun ratkaisu on ero, entä jos on olleet yhdessä vuosia eivätkä halua erota, eikö silloin ole ongelma ? Jos on

Tavallaan on, mutta jokainen tekee oman päätöksen kumpi painaa enemmän vaakakupissa.

Vierailija
629/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä tunnen ihmisiä, jotka ovat tulleet ylikävellyiksi kiltteyden takia."

Kiltteyttä ei ole se että ei osaa sanoa ei. Se on enemmänkin mielyttämisen halua ja pelokkutta.

Vierailija
630/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt väärässä ketjussa ja väärällä palstallakin. Jonnet kuuluvat ylikselle, täällä keskustellaan aikuisten kesken.

Ei av-mammat pysty mihinkään aikuisten keskusteluihin.

Vierailija
631/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen huomannut, että isokokoisille ihmisille pottuillaan vähemmän. Varsinkin miehet katsovat aina vähän, että kenen kanssa jäisi alakynteen tappelussa. Mutta ei tämäkään tietysti päde aina, jotkut eivät ole siltikään riittävän pelottavia.

Periaatteessa jos on kiltti ja iso, ei tarvitse tapella, jos ilkeä ja iso, niin oppii että muut tottelevat aina. "

Ei minun elämässäni tule käytännössä eteen tilanteita jotka ratkeaisivat sen perusteella kuka on vahvin tai pelottavin. Noin oli ehkä viimeksi yläasteella.

Vierailija
632/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen ei osaa argumentoida, niin nainen alkaa pilkkaamaan.

Minä voitin selvästi. Menes nyt siitä tekemään mulle voileipä.

Vierailija
633/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole mitään uutta. Naiset ovat historian saatossa aina olleet haluttomia ja miehet ovat sotineet, murhanneet ja  tuhopolttanneet ympäri kyliä, koska eivät ole saaneet paritella.

Joissain ihmisapinayhteisöissä naaraat pitävät yhteisön rauhallisena parittelemalla kaikkien urosten kanssa.

Vierailija
634/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsymättömille ihmisille.

Vierailija
635/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan mies, jolla on edes yksi käsi, ei voi kärsiä sek sin puutteesta. "

Aivan yhtä typerä väite kuin että kukaan joka osaa puhua itsekseen ei voi olla yksinäinen eikä kärsiä keskustelukumppanin puutteesta.

??? Eikö mas turbointi ole sek siä? Vai onko yksinäisyys sittenkin sinulle suurempi ongelma kuin pilunpuute? 

Masturbointi ei ole seksiä vaan itsetyydytystä. Ei kukaan sano tai ajattele harrastaneensa seksiä kun on vetänyt käteen. Valot päälle.

Aijaa. Minä sanon usein itsetyydytyksen jälkeen ääneen, että sainpa juuri todella hyvää seksiä. Mutta toisaalta olenkin nainen. 

No sinä sentään ymmärrät, että tuo on juuri se ero,

No ei päde kaikkiin naisiin. En saa itsetyydytyksestä oikeastaan mitään. Tarvitsen miehen kanssa yhdyntää jotta voisin nauttia kunnolla. Usein saankin näin monta orgasmia. En myöskään tarvitse oikeastaan esileikkejä. Riittää, että mies sanoo haluavansa seksiä kanssani. Usein ilmaisu " haluaisin naida sinua " riittää.

Vierailija
636/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku nainen kertoa mistä se suuri katkeruus kumpuaa, kun seksihalujen loputtua mies päättääkin erota. Useamman vuoden ajan vuosittaiset seksikerrat pystyi laskemaan yhden käden sormilla. Itse kärsin tästä suuresti. Lasten ollessa teini-ikäisiä totesin, että nyt riittää ja otin eron. Ex-vaimo oli sitten muka kauhean ihmeissään ja katkera erosta. 

Luulisi tämänkin ketjun perusteella olevan tyytyväinen kun seksiä haluava mies ei enää ole kimpussa.

Vierailija
637/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä naiset ovat kiukkuisia ja katkeria.

Vierailija
638/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nainen kertoa mistä se suuri katkeruus kumpuaa, kun seksihalujen loputtua mies päättääkin erota. Useamman vuoden ajan vuosittaiset seksikerrat pystyi laskemaan yhden käden sormilla. Itse kärsin tästä suuresti. Lasten ollessa teini-ikäisiä totesin, että nyt riittää ja otin eron. Ex-vaimo oli sitten muka kauhean ihmeissään ja katkera erosta. 

Luulisi tämänkin ketjun perusteella olevan tyytyväinen kun seksiä haluava mies ei enää ole kimpussa.

Sitähän sinun pitäisi kysyä siltä eksältäsi. Naisilla ei ole mitään kollektiivimielipidettä.

Vierailija
639/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaukseni on, että olit naiselle rakas ja hänen sydämensä särkyi

Vierailija
640/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt seksuaalisen statukseni visusti itselläni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi