Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle naisen haluttomuus oikeastaan on ongelma?

Vierailija
24.02.2025 |

Minulta meni pitkään tajuta, että haluttomuuteni ei oikeastaan ole ollenkaan ongelma itselleni. Minut on uskoteltu ymmärtämään, että haluttomuuteni on jotain mitä pitää hoitaa. 

Mutta ei se ole. Minä olen ihan tyytyväinen elämääni. 

Naisen haluttomuus on ongelma miehille joille haluttomat naiset eivät anna, sekä yhteiskunnalle, jolle haluttomat naiset eivät synnytä veronmaksajia. 

Ymmärrän, että toisinaan naisen haluttomuus on ongelma myös naiselle itselleen joka haluaisi haluta. 

Mutta mitenköhän usein tilanne on kuten minulla oli, nainen ajattelee haluttomuutensa olevan ongelma vain koska se on ongelma miesten ja yhteiskunnan vuoksi? Vaikka nainen itse ei haluttomuudestaan kärsi? 

Kommentit (945)

Vierailija
601/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet valinnut hankkia perheen/asuntolainan tai mitä hyvänsä tietäen että hyvin todennäköisesti jokaisessa suhteessa on seksitön tai vähäseksinen kausi."

Tietenkin ja juuri koska olen sen tietoisesti valinut en väitä että se olisi joku täydellisen vapaa valinta vain äkkiä jättää tämä kaikki siksi että seksiä ei ole. Sitä sitoo itsenä isoon määrään asiota joista on hankala enää luopua ja siksi luopuu osasta valinnavapauttaan.

"Valinta on sinun. Elämä on riskejä. Kukaan ei ole sinulle velkaa seksiä vain siksi että joudut vaikean valinnan eteen."

En ole väittänyt koskaan että kukaan olisi minulle velkaa seksiä vaan vain että se haluton on usein käytännössä vahvemmassa tilanteessa koska tietää että toisen on hankala lähteä seksittömyyden takia.

Mitä tarkoitat "vahvemmalla tilanteella"? Tuskin haluton nauttii tilanteesta ja tuskin kyseessä mikään valtataistelu

Vierailija
602/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan mies, jolla on edes yksi käsi, ei voi kärsiä sek sin puutteesta. "

Aivan yhtä typerä väite kuin että kukaan joka osaa puhua itsekseen ei voi olla yksinäinen eikä kärsiä keskustelukumppanin puutteesta.

??? Eikö mas turbointi ole sek siä? Vai onko yksinäisyys sittenkin sinulle suurempi ongelma kuin pilunpuute? 

Masturbointi ei ole seksiä vaan itsetyydytystä. Ei kukaan sano tai ajattele harrastaneensa seksiä kun on vetänyt käteen. Valot päälle.

Aijaa. Minä sanon usein itsetyydytyksen jälkeen ääneen, että sainpa juuri todella hyvää seksiä. Mutta toisaalta olenkin nainen. 

No sinä sentään ymmärrät, että tuo on juuri se ero, että miehet ovat miehiä ja naiset naisia. Käteenveto ei ole miehelle seksiä, eikä se täytä sitä tarvetta, eikä anna yhdynnästä saatua aitoa,  nautintoa. Käteenveto on lähinnä pakkopullaa.

Naisille paras seksi on usein itsetyydytys. Miehille se ei ole seksiä ollenkaan.

Hienoa, että ymmärrät asian. Tätä asiaa kaikki naiset eivät tahdo ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miestyypillistä on haluta seksiä enemmän kauneuden perusteella, naiselle tietynlaisen kohtelun perusteella "

Nuo ovat kuitenkin molemmille sukupuolille vain yksi syy haluta. Lähes kaikilla niihin yhdistyy monenlaisia muita haluja ja tarpeita. Ihmiset eivät ole niin simppeleitä että haluamme vain yhden ainoan syyn takia.

Siksi siellä oli sana "enemmän "

Vierailija
604/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika huolestuttavaa, että jotkut eivät vain millään käsitä, mikä ero on seksuaalisuuteen kajoamisella ja verhotangon asentamisella. Jos heteromies joutuisi vaikka kerran viikossa miespuolisen pomosa rynkyttämäksi, vaikka muuten mukava pomo onkin, niin ymmärtäisi ehkä lopulta, mikä ero näillä asioilla on."

Parisuhteessa toisen huomioiminen ja hyvän tekeminen perustuu rakkauteen ja siihen että omalle rakkalle haluaa hyvää,  oli kyse sitten verhotangosta tai seksistä. Pomon jyystäminen ei rinnastu millään tavalla tähän.

Vierailija
605/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan yhtä typerä väite kuin että kukaan joka osaa puhua itsekseen ei voi olla yksinäinen eikä kärsiä keskustelukumppanin puutteesta.

??? Eikö mas turbointi ole sek siä? Vai onko yksinäisyys sittenkin sinulle suurempi ongelma kuin pilunpuute? 

Masturbointi ei ole seksiä vaan itsetyydytystä. Ei kukaan sano tai ajattele harrastaneensa seksiä kun on vetänyt käteen. Valot päälle.

Itsetyydytyksen tulos on orgasmi ja vieläpä taattu sellainen. Vai miksi itse haluat sek siä? Pelkän läheisyyden takiako?? Sitten varmaan kädestä pitely pitäs riittää.

Vierailija
606/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Off-topic hemmottelukeskusteluun: asia on ihan luonteva kun miettii biologiaa. Biologia ei ole jakanut reiluja kortteja miettimättä sukupuolta vaan seksi on aina naiselle isompi riski.)

Ja seksin puute miehelle. 😁

Ei ole miehelle riski ja kommenttisi osoittaa ettet ymmärrä elämästä paljoakaan

Ei osoita, vaan se osoittaa sen, että sinä olet nainen, joka ei ymmärrä elämästä paljoakaan. Miehistä sinä et ymmärrä sitäkään.

Vierailija
607/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ulkomaalaiset naiset haluaa. "

Jos joku ryhmä naisia "haluaa" paljon useammin kuin toiset niin siihen on käytännössä aina syynä se että he ovat jollain tavalla pakotettuja haluamaan jotta saavat sitä mitä tarvitsevat.

Haluatko antaa lähteen tuolle väitteelle? Vai keksitkö tuon tarinan päästäsi?

Vierailija
608/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille.

Ulkomaalaiset naiset haluaa. Ja koska matkustelu on halpaa ja helppoa ja Instagram on olemassa, niin on entistä helpompaa tavata ulkomaalaisia naisia.

Yhtälailla ne on naisia ne ulkomaalaisetkin... Ei halukkuus kansalaisuutta katso. Toki rahalla voi saada siellä helpommin. Naisen halukkuuden kanssa sillä ei kyllä ole mitään tekemistä.

Vierailija
609/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on totta. Mutta koska haluton ei tietenkään harrasta seksiä, jos ei halua niin näin se vaan menee että halukas päättää jääkö silti suhteeseen. Päätös voi olla monimutkainen mutta itse asia näinkin yksinkertainen "

Tästä olen samaa mieltä mutta koko ajan se pointtini on ollut juuri se että tilanne ei ole tasapainoinen ja se on se syy miksi meillä on niin paljon liittoja jossa toinen kärvistelee seksin puutteessa. Se ei siis johdu siitä että he eivät vain pystyisi tekemään yksinkertaista päätöstä vaan että se päätös on ihan aidosti tosi vaikea ja eri puolien punninta johtaa siksi liian usein siihen että luopuu siitä omasta seksuaalisuudestaan.

Vierailija
610/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisille paras seksi on usein itsetyydytys. Miehille se ei ole seksiä ollenkaan.

Hienoa, että ymmärrät asian. Tätä asiaa kaikki naiset eivät tahdo ymmärtää."

Eli miksi harrastaa miehen kanssa seksiä, jos siitä ei mitään saa? Se on monesti juurisyy sille, että naisista tulee haluttomia. Tätä asiaa kaikki miehet eivät tahdo ymmärtää.

Vierailija
611/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miten paljon miehet arvostelevat naisia vähentää naisten seksihaluja. Naiset nimittäin eivät tunne enää olevansa seksikkäitä, eivätkä näin ollen halua seksiä niin paljoa. Naisviha osuu siispä inceleillä omaan nilkkaan.

Olen incel, arvostan naisia enemmän kuin miehiä. En vihaa naisia. Pahiten naisia ovat kuulleni arvostelleet ihan naimisissa olevat miehet.

Olen aina ollut naisille ystävällinen.

Aww, toivottavasti löydät ihanan naisen itsellesi! : )

Olen alkanut saada jo raivokohtauksia oman pääni sisällä tai pyörittämään kostofantasoita kiusaajilleni  ja olen kaiken aikaa kamalan stressaantunut, mutta esim. naisille ja mukaville miehille pyrin olemaan vaikka väkisin kohtelias, vaikka kuinka ki

Siis mitä? Ja tohon sun raivoon auttaa vain ja ainoastaan pilde? Vai mitä yrität kertoa tolla sepustuksella?

Vierailija
612/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetyydytyksen tulos on orgasmi ja vieläpä taattu sellainen. Vai miksi itse haluat sek siä? Pelkän läheisyyden takiako?? Sitten varmaan kädestä pitely pitäs riittää.

Kumpi orgasmi on orgasmi miehelle? Oma käsi vai naisen aiheuttama? Tätä et voi naisena ymmärtää. Muutenhan miehet eivät valittaisi seksin puutteesta, eivätkä jahtaisi naisia, vaan keskittyisivät tumputteluun ja jättäsivät naiset kokonaan.

Vierailija
613/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Off-topic hemmottelukeskusteluun: asia on ihan luonteva kun miettii biologiaa. Biologia ei ole jakanut reiluja kortteja miettimättä sukupuolta vaan seksi on aina naiselle isompi riski.)

Ja seksin puute miehelle. 😁

Ei ole miehelle riski ja kommenttisi osoittaa ettet ymmärrä elämästä paljoakaan

Ei osoita, vaan se osoittaa sen, että sinä olet nainen, joka ei ymmärrä elämästä paljoakaan. Miehistä sinä et ymmärrä sitäkään.

Olen nainen, joka on synnyttänyt lapsen. Sinä olet mielestäsi itse vielä pieni lapsi, jonka elämä pyörii oman pippelin ympärillä.

Vierailija
614/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos ei itseä haittaa. Mutta jos on parisuhteessa, niin ei kumppania voi loputtomiin pakottaa elämään ilman seksiä. Sitten täytyy keskustella jatketaanko yhdessä ylipäätään, avataanko suhde jne.

Vierailija
615/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Aika huolestuttavaa, että jotkut eivät vain millään käsitä, mikä ero on seksuaalisuuteen kajoamisella ja verhotangon asentamisella."

Minä olen nainen ja en ole oikein koskaan itse tajunnut kyllä mikä ero näillä on. En tietenkään halua määrittää kenenkään muun seksuaalisuutta ja jokainen saa kokea asiat juuri kuten itse ne kokee.

Mutta minulle ei ole mikään ongelma "antaa ihan vain rakkaudesta" enkä minä tunne siinä olevani mitenkään hyväksikäytetty. Ennemminkin tunnen vain samanlaista antamisen iloa kuin vaikka jos näen miten lapseni ilahtuu joululahjasta jota on kovasti toivonut. Eli tällaisiakin naisia on. Ehkä sitten olen joku luonnonoikku.

Vierailija
616/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille.

Ulkomaalaiset naiset haluaa. Ja koska matkustelu on halpaa ja helppoa ja Instagram on olemassa, niin on entistä helpompaa tavata ulkomaalaisia naisia.

Yhtälailla ne on naisia ne ulkomaalaisetkin... Ei halukkuus kansalaisuutta katso. Toki rahalla voi saada siellä helpommin. Naisen halukkuuden kanssa sillä ei kyllä ole mitään tekemistä.

Rahalla? Kuule ihan yökerhoista ilman rahaa. Ja kyllä haluavat.

Olettepa te naiset kiukkuisia. :]

Vierailija
617/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ongelma silloin jos parisuhteessa kuitenkin haluaa seksiä. Itse olen suhteessa jossa meitä kumpaakaan ei tällä hetkellä kiinnosta seksi, joten kummankaan haluttomuus ei haittaa kumpaakaan. Ja ei olla eroamassa, tämä on meille oikein hyvä näin. Katsotaan mikä on tilanne näiden vauvavuosien jälkeen. 

Jos nainen itse haluaisi haluta seksiä, niin silloin on ongelma kuten kirjoitinkin... 

Jos taas parisuhteessa nainen ei halua Mutta mies haluaa, niin paras olisi erota. Minun mielipiteeni. Ei kenenkään kannattaisi itseä taivuttaa liikaa siihen mitä ei halua... naisen tässä esimerkissä seksiin eikä miehen selibaattiin 

Ap

No siinäpä se ongelma, sinun ratkaisu on ero, entä jos on olleet yhdessä vuosia eivätkä halua erota, eikö silloin ole ongelma ? Jos on yksin asuva niin ei ole ongelma 

Vierailija
618/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Minä sanon usein itsetyydytyksen jälkeen ääneen, että sainpa juuri todella hyvää seksiä. Mutta toisaalta olenkin nainen. 

No sinä sentään ymmärrät, että tuo on juuri se ero,

Jos noin täydellisesti ymmärrät naisia ja heidän fyysisiä ja henkisiä tarpeitaan , niin miten on mahdollista, että et saa? Mistä voit tietää, mitä naiset (tai muut miehet) saa soolosek sistä? Voit vain puhua omasta puolestasi.

Vierailija
619/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En oikein osaa olla muuta kuin kiltti muille ihmisille, koska se on osa synnyinnäistä luonnettani, mutta se raivostuttaa, kun sillä keinolla on vain ikuinen kiusanteon kohde. "

On tuossa muutakin kuin vain kiltteytesi takana. Esim. oma mieheni on ihminen jota varmasti jokainen hänet tunteva kuvailee ihan ensimmäiseksi juuri sen kautta miten kiltti ja muita huomioiva hän on. Mutta hän ei ole silti jäänyt elämässä mitenkään jalkoihin tai tullut ylikävellyksi.

En siis tarkoita syyllistää tällä sinua tai sanoa että olisit jotenkin vääränlainen. Tai että sinun pitäisi muuttua muuksi kuin olet. Mutta vain sitä että varmasti luonteessasi ja persoonassasi on myös muita piirteitä pelkän kiltteyden lisäksi jotka ovat altistaneet sinut asioille joita kenenkään ei pitäisi kohdata.

Kyllä tunnen ihmisiä, jotka ovat tulleet ylikävellyiksi kiltteyden takia. Itse taas joudun usein, vaikka en ole kiltti, mutta en ole riittävän pelottava.

Olen huomannut, että isokokoisille ihmisille pottuillaan vähemmän. Varsinkin miehet katsovat aina vähän, että kenen kanssa jäisi alakynteen tappelussa. Mutta ei tämäkään tietysti päde aina, jotkut eivät ole siltikään riittävän pelottavia.

Periaatteessa jos on kiltti ja iso, ei tarvitse tapella, jos ilkeä ja iso, niin oppii että muut tottelevat aina. 

Vierailija
620/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille.

Miehet käy ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän