Ei parisuhdetta vaan ystäviä
Naisia ei kiinnosta parisuhde. Miks kiinnostaiskaan, voi nauttia ihan itsekseen tekokyrvistä. Ei tartte mitään konservatiivi-idioottia katella ja kuunnella. Suuri osa miehistä on miesvauvoja, paskahousupelkureita.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Lesbo?
Pitääks heti olla lesbo? Täällä myös yksi ihan hetero, joka on saanut tarpeeksi tunne-elämältään epäkypsistä miehistä. Ja kaiken lisäks saa viel pelätä, et koska mies osottautuu väkivaltaiseksi narsistiksi. Olisinkin lesbo. Toisaalta kaikkeehan pitää kokeilla, että tietää, mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Lesbo?
Pitääks heti olla lesbo? Täällä myös yksi ihan hetero, joka on saanut tarpeeksi tunne-elämältään epäkypsistä miehistä. Ja kaiken lisäks saa viel pelätä, et koska mies osottautuu väkivaltaiseksi narsistiksi. Olisinkin lesbo. Toisaalta kaikkeehan pitää kokeilla, että tietää, mistä tykkää.
Tervetuloa kokeilemaan. Voin kertoa että paluuta miesten pariin ei ole, kun koet naisen kanssa seksiä. Ihan parasta! T. Eräs joka luuli 40-vuotiaaks asti olevansa umpihetero.
Itse olen näin valinnut jo yli 20 vuotta sitten, että ei miehiä kiitos. Eikä naisiakaan. Satisfyer ja dildo ja fantasiat riittää mun seksintarpeeseen, ja muuten en elämääni ihmistä kaipaa, viihdyn yksin. Ei mulla kyllä ole ystäviäkään ollut lapsuuden jälkeen, enkä semmoisia kaipaakaan. Kai olen vain erakkoluonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Lesbo?
Tervetuloa kokeilemaan. Voin kertoa että paluuta miesten pariin ei ole, kun koet naisen kanssa seksiä. Ihan parasta! T. Eräs joka luuli 40-vuotiaaks asti olevansa umpihetero.
HYI hlvt.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Lesbo?
HYI hlvt.
T. Nainen
MIkä pelottaa ku noin oksettaa?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen näin valinnut jo yli 20 vuotta sitten, että ei miehiä kiitos. Eikä naisiakaan. Satisfyer ja dildo ja fantasiat riittää mun seksintarpeeseen, ja muuten en elämääni ihmistä kaipaa, viihdyn yksin. Ei mulla kyllä ole ystäviäkään ollut lapsuuden jälkeen, enkä semmoisia kaipaakaan. Kai olen vain erakkoluonne.
Sama täällä. Ihmiset liian vaikeita.
Että tällainen ketju taas vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Lesbo?
Ironista. Lesboillahan sitä parisuhdeväkivaltaa on tilastollisesti kaikista eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ihmiset liian vaikeita.
Mä myös päädyn varmasti samaan. Ihmiset on liian vaikeita, sukupuolesta riippumatta.
Mulla ri ole ystäviä, mutta pari suhdetta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Lesbo?
En usko että olis lesbo. Lesboilla on käytöstavat ja he eivät ärsytä työkseen ihmisiä netissä.
Onhan se tutkittu viime vuosikymmeninä useampaankin kertaa, että Suomessa erityisesti naisten kannattaa ainakin olla tarkempia kenen kanssa asettuvat, jos asettuvat lainkaan parisuhteeseen.
Miksikö? - Koska naiset ovat keskimäärin paljon yhtänäisempi joukko yksinelävien miesten edustaessa heitä, joilla on kiistatta paikkansa molemissa ääripäissä; yksin elävät miehistä muodostuu se osa joukosta, joilla menee eritavoin, kuten terveyden, taloudellisten mahdollsiuuksien,sosiaalisesti/ ihmissuhteiden - kannalta jne kaikkein surkeiten mutta heidän (yksinelävien miesten) joukosta löytyvät myös he, joilla menee monin tavoin kaikkein surkeiten.
Yksineläminen ei tietenkään kerro suoraa kenenkään parisuhdestatuksesta yhtikäs mitään mutta silti edellä kerrotusta voi tehdä aluksi esittämäni päätelmän; naisten kannattaa olla ainakin miehiä tarkempia kenen kanssa pariutuvat ja asettusivat parisuhteeseen, jos nyt lainkaan haluavat pariutuakaan.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Ehkä saattaa olla parempikin olla tai ainakin yrittää elää erakkona, jos kokee ihmiset vain enemmän ja vähemmän potentiaalisna seksikumppaneina.(..). - Ja on niin onnekas, että pystyy tuottamaan ja mahdollistamaan itsekin vastaavan ellei jopa paremman seksaalisenkin nautinnon yksin.
Olen varma, että erakoita on mutta pidän todennäköisenä, että kaiksita ihmisistä he ovat ja elvät vähemmistössä. Olen myös varma, että on varmasti parempi elää ja olla aidosti sinkkuna kuin elää jossain hyvin kuluttavassa ja raskaassa parisuhteessa, jossa kokee tai tuntee kumppaniaan kohtaan vain vastenmielisiä tunteita, mutta irtautuminen ja lähteminen tästä suhteesta ei syystä tai toisesta ole, ainakaan vielä onnistunut ja tapahtunut, vaikka syy/t eroamiselle olisi ollut (objektiivisesti arvioiden) jo pidemmmän aikaa, (Miten sitä ulkopuolisen usein luuleekkin tietävänsä parhaiten)
Uskovainen mies
Että tälkainen lässytys avaus kun ei miestä saa! Tosi uskottavaa.
Ymmärrän. Lesbo?