Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä sopivaa miestä

Vierailija
23.02.2025 |

Kokemuksiani parisuhteista: jätetyksi tuleminen tekstarilla, pettäminen pitkässä suhteessa, en miellytä ulkonäöllisesti vaikken ole pahasti ylipainoinen tms.

Seuraavaksi nunnaluostari, lesbot vai loppuelämä sinkkuna? 

Olkaa yksin ja juoskaa karkuun.

N32

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tahdo suomalaisista mieheistä löytyä hyviä jotka olisi vapaana. Passiivisagressiivisia, itsetunto-ongelmaisia jurottajia, jotka usein vielä juo ihan liikaa. Ulkomailta mies tai siten elää yksin.

Vierailija
22/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit kelpuuttaa tämän palstan kilttimiehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tahdo suomalaisista mieheistä löytyä hyviä jotka olisi vapaana. Passiivisagressiivisia, itsetunto-ongelmaisia jurottajia, jotka usein vielä juo ihan liikaa. Ulkomailta mies tai siten elää yksin.

Mulla kokemuksia esim. aika epäempaattisesta ja dominoivasta persoonasta, alkoholia käytti riittävän paljon. Viimeks tapailin miestä joka ei juurikaan juo mut on mielenterveysongelmia :(

Ap

Vierailija
24/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki naiset saavat halutessaan laumoittain miehiä.

nirsous on sitten taas ihan eri juttu.

Vierailija
25/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti vähättelet omaa ylipainoa ja sille kannattaisi jotain tehdä? Itselle oli oikea järkytys miten suhtautuminen minuun muuttui kun sain laihdutettua parikymmentä kiloa Ennen kelpasin lähinnä paremman puutteessa miehille, mutta nyt minua aktiivisesti lähestytäänkin. Lisäksi lihavuus vaikuttaa usein myös itsetuntoon.

Toisaalta olen se ihan sama ihminen kuin ennekin vaikkain hoikempi, joten tuntuu nyt todella pinnalliselta saada huomiota ja kehuja miehiltä jotka eivät ennen minua huomanneetkaan. En siksi enää pyri ollenkaan parisuhteeseen vaan elelen rauhassa koirieni kanssa. n36

Mulla ei ole mitenkään merkittävästi ylipainoa. Varmaan 5kg päässä normaali painosta. Mutta sekin on ilmeisesti liikaa. Mutta joo ihan oman itseni takia haluaisin 10kg pois. 

N32

Ohis Sulla  Ap on minusta (ed. kirjoittaneen "6"  kirjoituksen kirjoittaneena miehenä) oikea tapa lähestyä laihduttamista; tehdä se ensi-sijaisesti itseäsi varten, et siksi, että asettasit laihduttamisen ensi-sijaiseksi tavoitteeksi miesten (tai miehen) miellyttämisen. - Tai ainaki itse yritän ajatella niin, että itseään voi yrittää muuttaa mutta toisia ei.Tai vain koska itse olen yrittänyt pitää itseni hoikkana, -etten sanoisi urheilullsien näköisenä- niin olisi kiva, jos löytäsin tosien, joka haluaisi vastaavalla tavalla huolehtia itsestään. - En varmaankaan osasi myöskään elää/ olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jolle lukemine ja opiskelu tai vaikka matkustelu olisivat hyvin vastenmielisiä, koska liikunnan ohella nautin niistä.  

Vierailija
26/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nirsoutta että olisi kumppani jolla terveet elintavat, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kyky keskustella vaikeistakin asioista, ihan ok ulkonäkö, normaali painoinen tai ainakin lähelle, korkeakoulututkinto ja työkykyä. Perusasioita?

Ap

Vierailija
27/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muutamat kirjoittaneet, että ulkomailta kannattaa etsiä ja olen samaa mieltä! Suomessa asuu todella vähän ihmisiä ja niitä jotka voisivat olla sopivia kumppaneita, onkin mikroskooppisen vähän. Ulkomailta kannattaa etsiä miestä. Tinderistä saa sen maksullisen maailma version, jolla voi aloitella. Mutta instagram ja kaikki muutkin some-alustat on pullollaan miehiä ympäri maailmaa.

Vierailija
28/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naiset nurisemassa täällä. 

Muistakaa, ettei parisuhde ole ihmisoikeus.

Vierailija
29/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nirsoutta että olisi kumppani jolla terveet elintavat, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kyky keskustella vaikeistakin asioista, ihan ok ulkonäkö, normaali painoinen tai ainakin lähelle, korkeakoulututkinto ja työkykyä. Perusasioita?

Ap

Ei ole nirsoutta, vaan ihan perusasioita. Itse esim. olen tuollainen kuvaamasi mies. 

Vierailija
30/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattelekaan sitä ihmisoikeutena. Harmittaa vaan kun ei osu kohdalle sopivaa. Nuorena haaveilin pitkästä parisuhteesta, ehkä lapsistakin. Nykyään toivon että löytäisin edes ihmisen jonka kanssa voisi viettää aikaa yhdessä.

Ap

Vierailija
31/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso nyt tätäkin vastausta mieheltä! Usko pois, tällaisia urpoja suomalaiset miehet käytännössä on kaikki. Ei kannata vaivautua tällaisesta roskasakista itselleen mitään vakavaa etsimään. Et parempi ulkomailta.

Vierailija
32/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset mammat saavat suosiolla muuttaa ulkomaille, kunhan lupaavat jäädä sinne. Aivan turhia rahojen ja verorahojen haaskauskohteita ja tukemisesta saa funktiona ulos vain loputtoman valituksen.

Vierailija
33/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso nyt tätäkin vastausta mieheltä! Usko pois, tällaisia urpoja suomalaiset miehet käytännössä on kaikki. Ei kannata vaivautua tällaisesta roskasakista itselleen mitään vakavaa etsimään. Et parempi ulkomailta.

Samaa te naiset hoette miehille jotka eivät ole löytäneet parisuhdetta. Tekopyhää...

Vierailija
34/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko keskustelu tiivistettynä = Nönnönnööö kaikki vika miehissä Nönnönnöö

Vierailija
35/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

päättele itse siitä paljonko niistä sadoistatuhansista yksinäisistä parisuhdetta hakevista miehistä kelpaa sinulle.

Vierailija
36/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset mammat saavat suosiolla muuttaa ulkomaille, kunhan lupaavat jäädä sinne. Aivan turhia rahojen ja verorahojen haaskauskohteita ja tukemisesta saa funktiona ulos vain loputtoman valituksen.

Haluatkok Ap todella itsellesi miehen, joka päästelee tällaisia suustaan...? Et halua. Etsi ulkomailta parempi. Suomalaiset miehet on kamalia tallukoita, ulkoisesti ja sisäisesti. Saavat jäädä tänne yksinään pyörimään, kun kaikki naiset lähtevät muualle parempien miesten perässä..

Vierailija
37/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko keskustelu tiivistettynä = Nönnönnööö kaikki vika miehissä Nönnönnöö

Tämä taitaa olla yksi ja sama mies, joka näitä kirjoittelee. Mutta eipä siinä mitään, ne on kaikki tällaisia samanlaisia "valioyksilöitä".

Vierailija
38/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole nirsoutta, vaan ihan perusasioita. Itse esim. olen tuollainen kuvaamasi mies. 

Missä te tällaiset sinkut miehet oikein ootte? Omalle kohdalle on osunut miehiä jotka ei näihin kriteereihin taivu + olisi vielä sitä jotain kemiaa joka saa ylipäätään kiinnostumaan.

Ap

Vierailija
39/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatkok Ap todella itsellesi miehen, joka päästelee tällaisia suustaan...? Et halua. Etsi ulkomailta parempi. Suomalaiset miehet on kamalia tallukoita, ulkoisesti ja sisäisesti. Saavat jäädä tänne yksinään pyörimään, kun kaikki naiset lähtevät muualle parempien miesten perässä..

No lähtekää, mikä estää? Ette selvästi halua suomalaisia miehiä joten lähtekää!

Vierailija
40/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta AP niin ongelma on poissa

Eihän ap edes ole lihava (jos puhui viidestä kilosta) joten laihdutus ei ratkaise ongelmaa.

Sitäpaitsi miksi ylipainonenkaan ei ansaitsisi rakkautta sellaisena kuin on? On hyvin outo ajatus että pitäisi aina vaan muuttaa itseään jotta kelpaisi jollekin toiselle. Ja sitä paitsi miksi ylipaino olisi aina se pahin mahdollinen asia siinä toisessa? Tietenkään kaikkien ei voi olettaa viehättyvän minkätahtojaan näköisistä henkilöistä, vaan jokaisella on omat mieltymyksensä ja se on ihan ok. Kuitenkin näen vaikka luonteen, käytöksen ja arvot paljon merkittävämpänä asiana kuin sen onko toisen keho mallin mitoissa vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi