Mistä koiraroduista ihmiset pitää?
Eli siis, tähän voi kommentoida koirarotuja ja sit muut laittaa yläpeukun jos tykkäävät kyseisestä rodusta tai alapeukun jos eivät.
Ja muistetaan se, että kaikki eivät voi tykätä samoista asioista ja jokaisella on oma mielipide kaikesta😊 Eli ei tarvitse suuttua jos juuri sinun lempi koirarotu saa alapeukun😌
Kommentit (187)
Meillä oli ennen skotlanninpaimenkoira eli collie. Aivan ihana persoona ja tosi älykäs. Vaatii paljon liikuntaa (samalla siinä liikkuu itsekin) ja huonona puolena tolkuton karvanlähtö varsinkin keväisin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli ennen skotlanninpaimenkoira eli collie. Aivan ihana persoona ja tosi älykäs. Vaatii paljon liikuntaa (samalla siinä liikkuu itsekin) ja huonona puolena tolkuton karvanlähtö varsinkin keväisin.
Ja se oli sitä aikaa kun varsinkin urokset olivat kookkaita. Nykyään rotua on jalostettu pienemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
"Laitetaan siis markiesje. Ihme ettei näitä ole juurikaan Suomessa."
Kiitos itselle aivan uuden rodun esittelystä :-)
Vierailija kirjoitti:
Kirppuinen ja raivotautinen stressaantunut ja traumatisoitunut kolmijalkainen ja sokea n. 13 vuotias katurakki jostain maailmanääristä "eläinrakkaiden" pelastusjärjestön kiihkoilijoiden kylmään Suomeen raahaama ja viidessä sijaiskodissa ja tarhoissa pompoteltu ressukka. Näitähän ne ihmiset kotiinsa riesoikseen haluavat, vaikka armeliaampaa olisi ollut päästää kärsivä luontokappale vihreämmille niityille jo siellä lähtömaassa.
Ja mikä surullista, näitä rescuekoiria päästetään vahingossa karkuun. Lisää kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miloukoirat eli kettuterrieri. Hauskoja ja kilttejä rotuja, tykkää lapsien kanssa leikkiä. Kekseliäs ja hyvä agilityyn 💚
Miloukoira ei oo kettuterrieri vaan valkoinenylämaanterrieri.
Höpöhöpö. Milou on valkoinen karkeakarvainen kettuterrieri,
Aivan turha kysely. Jo otsikko väärin. Pitäisi olla: mistä koiraroduista ihmiset pitävät. Ja tiedoksi: useampi koirarotu kirjoitetaan yhteen. Pelastetaan suomen kieli.
Vierailija kirjoitti:
Aivan turha kysely. Jo otsikko väärin. Pitäisi olla: mistä koiraroduista ihmiset pitävät. Ja tiedoksi: useampi koirarotu kirjoitetaan yhteen. Pelastetaan suomen kieli.
Viestissäsi on useita kielivirheitä. Vain viimein virke on oikein.
Itse olen kissaihminen, mutta tykkään aika monestakin koirarodusta. Koska peukutusketju, niin mainitsen vain yhden eli nyt en sitä rotua muista, mutta se on se valkoinen söpö koira, joka on siinä Cesar mainoksessa. Rodun luonteesta en tiedä, mutta mielestäni se on aivan ihanan näköinen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat pelastaa suomen kielen, aloita itsestäsi. Tekstisi on epäselvää, kaksoispisteen käyttö virheellistä, lainausmerkkien käyttö puutteellista ja viestintäsi ylipäätään epäselvää.
Seropi ehkä suosituin ja tervein.
Vierailija kirjoitti:
Mäyräkoira
Mulla on tuplamäyräkoira,eli 24 jalkaa on ihanne.
Vierailija kirjoitti:
Mä, ja todella moni muu, tykkätään Shiba Inuista. M26
Mun tytär hankki just sellaisen pennun <3
Borderterrieri.
Suuri koira pienessä paketissa, taipuu "kaikkeen".