Mistä koiraroduista ihmiset pitää?
Eli siis, tähän voi kommentoida koirarotuja ja sit muut laittaa yläpeukun jos tykkäävät kyseisestä rodusta tai alapeukun jos eivät.
Ja muistetaan se, että kaikki eivät voi tykätä samoista asioista ja jokaisella on oma mielipide kaikesta😊 Eli ei tarvitse suuttua jos juuri sinun lempi koirarotu saa alapeukun😌
Kommentit (187)
Meillä alkaa naapurin koirat räksyttää joka aamu klo. 7.30 tai aikaisemmin.
Tuntuu ihmisillä rahaa riittävän kun pitää näitä ympäristökatastrofeja "ottaa". Itsellä palkka 7500 euroa / kk eikä kyllä olisi varaa pitää yhtään mitään koiraa tai muutakaan lemmikkiä. Jos oikeasti välittää eläimistä ei ota mitään lemmikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ihmisillä rahaa riittävän kun pitää näitä ympäristökatastrofeja "ottaa". Itsellä palkka 7500 euroa / kk eikä kyllä olisi varaa pitää yhtään mitään koiraa tai muutakaan lemmikkiä. Jos oikeasti välittää eläimistä ei ota mitään lemmikkiä.
Se on juurikin näin !!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaisella palkalla luulisi lemmikinpidon onnistuvan, jos onnistuu 2000€ palkallakin😌
Oma rotuni alapeukutettiin, niin alapeukutin kaikkia muita
Vehnä- ja Kerrynterriereistä pidän kovasti. Iloinen ja energinen olemus ja kaunis turkki ja rakenne. 🤩
Vierailija kirjoitti:
Minä yritin peukuttaa kaikki rodut niin chihuahuasta amstaffeihin. Kaikki koirat ihania. Boas rodun ranskan bullan jätin peukuttamatta, surettaa jos koira ei saa hengitettyä :/ Muuten ihana rotu sekin. Ja metsästyksestä en pidä enkä siitä että koira otetaan luontoa tuhoavan epäeettisen metsästysharrastuksen takia. Vaarantavat myös koirat päästämällä ne gps tutkin vapaiksi liikenteeseen ja varsinkin luolakoirapuoli julma.
Vierailija kirjoitti:
Berninpaimenkoira <3
Aivan upea ilmestys ja ihania nallekarhuja <3
Ja valitettavasti kuolevat usein nuorena :-(
Vierailija kirjoitti:
Kerätkää ne paskat ja kuset!!!
Ai kusetkin pitäs kerätä. Ah hah hah hah hah. Onko sulla itelläs kusta päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Berninpaimenkoira <3
Aivan upea ilmestys ja ihania nallekarhuja <3Ja valitettavasti kuolevat usein nuorena :-(
Onneksi koirat on lyhytikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Pyreneittenkoira
Täältäkin ääni pyreneittenkoiralle.
Bernhardilainen on aivan ihana luonteeltaan mutta vaatii vähän isomman tilan elämiseen.
Ainut koira mistä kaikki mun tutut tykkää on kultainennoutaja ja onhan ne äärettömän söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä yritin peukuttaa kaikki rodut niin chihuahuasta amstaffeihin. Kaikki koirat ihania. Boas rodun ranskan bullan jätin peukuttamatta, surettaa jos koira ei saa hengitettyä :/ Muuten ihana rotu sekin. Ja metsästyksestä en pidä enkä siitä että koira otetaan luontoa tuhoavan epäeettisen metsästysharrastuksen takia. Vaarantavat myös koirat päästämällä ne gps tutkin vapaiksi liikenteeseen ja varsinkin luolakoirapuoli julma.
Kiitos, että olit toinen mopsia yläpeukuttavista henkilöistä. Minä olen aina haaveillut mopsin kasvattajan ammatista. Tällä hetkellä omistan kolme mopsia ja olen miettinyt pitäisikö ne parittaa keskenään. Naaras mopsi on valio yksilö ja sille voisi myöhemmin siittää pesueiden parhaat yksilöt. Näin pysyisivät mahdollisimman puhdasrotuisina 🤗
Pienet rodut (n. 7-10kg) ja terrierit on se joka kiehtoo eniten ja joita itselläni ollut. Energisiä ja omaaloitteisia.Mutta myös schapendous ja käppänät kiehtoo. danish spitz olisi kiva myös.
Kaikissa roduissa on ihania yksilöitä. Yksittäisesti olen tavannut aivan mahtavan tipsun ja mäykyn. Pidän siitä että koiralla on myös omia mielipiteitä ja siksi nuo hieman jääremmät on hauskoja. Toki tarkemmin koulutettava ja sosiaalistettava kuin ihan helpot, jotka ei kyseenalaista mitään ja ovat miellyttämishaluisia.
Terveyskin on asia joka ratkaisee eli ei pitkää selkää, liian iso lyhyt elämä, lyttykuono hengitys etc..