Mistä koiraroduista ihmiset pitää?
Eli siis, tähän voi kommentoida koirarotuja ja sit muut laittaa yläpeukun jos tykkäävät kyseisestä rodusta tai alapeukun jos eivät.
Ja muistetaan se, että kaikki eivät voi tykätä samoista asioista ja jokaisella on oma mielipide kaikesta😊 Eli ei tarvitse suuttua jos juuri sinun lempi koirarotu saa alapeukun😌
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma rotuni alapeukutettiin, niin alapeukutin kaikkia muita
Minä yritin peukuttaa kaikki rodut niin chihuahuasta amstaffeihin. Kaikki koirat ihania. Boas rodun ranskan bullan jätin peukuttamatta, surettaa jos koira ei saa hengitettyä :/ Muuten ihana rotu sekin. Ja metsästyksestä en pidä enkä siitä että koira otetaan luontoa tuhoavan epäeettisen metsästysharrastuksen takia. Vaarantavat myös koirat päästämällä ne gps tutkin vapaiksi liikenteeseen ja varsinkin luolakoirapuoli julma.
Kiitos, että olit toinen mopsia yläpeukuttavista henkilöistä. Minä olen aina haaveillut mopsin kasvattajan ammatista. Tällä hetkellä omistan kolme mopsia ja olen miettinyt pitäisikö ne parittaa keskenään. Naaras mopsi on valio yksilö ja sille voisi myöhemmin siitt
Hmph. Noh ehkä mielesi muuttuu kun vanhenet
Lyhytkarvainen saksanseisoja. Mainioita koiria vetolajeissa
Vierailija kirjoitti:
Kerätkää ne paskat ja kuset!!!
Kakat joo, mutta kuinkas se pissa kerätään? Kauha alle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä rotua olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä yritin peukuttaa kaikki rodut niin chihuahuasta amstaffeihin. Kaikki koirat ihania. Boas rodun ranskan bullan jätin peukuttamatta, surettaa jos koira ei saa hengitettyä :/ Muuten ihana rotu sekin. Ja metsästyksestä en pidä enkä siitä että koira otetaan luontoa tuhoavan epäeettisen metsästysharrastuksen takia. Vaarantavat myös koirat päästämällä ne gps tutkin vapaiksi liikenteeseen ja varsinkin luolakoirapuoli julma.
Kiitos, että olit toinen mopsia yläpeukuttavista henkilöistä. Minä olen aina haaveillut mopsin kasvattajan ammatista. Tällä hetkellä omistan kolme mopsia ja olen miettinyt pitäisikö ne parittaa keskenään. Naaras mopsi on valio yksilö ja sille voisi myöhemmin siittää pesueiden parhaat yksilöt. Näin pysyisivät m
Oikea kasvattaja ei teetä samalla nartulla kovin monia pentueita. Eikä sisäsiittoisia ollenkaan. Eli älä jätä päivätyötäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rotua olet?
MOPSI
Valkoisetpaimenkoirat on niin ihania😍
Minä diggaan HOT DOGISTA 2 nakilla ja mausteilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ihmisillä rahaa riittävän kun pitää näitä ympäristökatastrofeja "ottaa". Itsellä palkka 7500 euroa / kk eikä kyllä olisi varaa pitää yhtään mitään koiraa tai muutakaan lemmikkiä. Jos oikeasti välittää eläimistä ei ota mitään lemmikkiä.
Ennen vietän aikaa oman koirani kanssa kuin esim. sinun kaltaisesi itsekkään paskiaisien kanssa. Ostele sinä vaan itsellesi tavaroita rahoillasi, meillä koiranomistajilla on muut arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että olit toinen mopsia yläpeukuttavista henkilöistä. Minä olen aina haaveillut mopsin kasvattajan ammatista. Tällä hetkellä omistan kolme mopsia ja olen miettinyt pitäisikö ne parittaa keskenään. Naaras mopsi on valio yksilö ja sille voisi myöhemmin siittää pesueiden parhaat yksilöt. Näin pysyisivät m
Juu ei. Annahan olla koko suunnitelmasi.
Cane Corso.
Ehdottomasti oma suosikkini. Todella hyvä perhekoira jolle jokainen perheenjäsen on tärkeä. Omat Corsoni tykkäävät mm leikkiä lastemme kanssa niin sisällä kuin ulkonakin ja lisäksi ovat erittäin suojelevia joten lastenkin on turvallista olla keskenään pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ihmisillä rahaa riittävän kun pitää näitä ympäristökatastrofeja "ottaa". Itsellä palkka 7500 euroa / kk eikä kyllä olisi varaa pitää yhtään mitään koiraa tai muutakaan lemmikkiä. Jos oikeasti välittää eläimistä ei ota mitään lemmikkiä.
Ennen vietän aikaa oman koirani kanssa kuin esim. sinun kaltaisesi itsekkään paskiaisien kanssa. Ostele sinä vaan itsellesi tavaroita rahoillasi, meillä koiranomistajilla on muut arvot.
Te koiranomistajat olette itsekkäitä narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerätkää ne paskat ja kuset!!!
Kakat joo, mutta kuinkas se pissa kerätään? Kauha alle?
Rikkalapiolla mylläät keltaset värit syvemmälle mehtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että olit toinen mopsia yläpeukuttavista henkilöistä. Minä olen aina haaveillut mopsin kasvattajan ammatista. Tällä hetkellä omistan kolme mopsia ja olen miettinyt pitäisikö ne parittaa keskenään. Naaras mopsi on valio yksilö ja sille voisi myöhemmin siitt
Perusteluja? Tästä voisi tehdä rahaa kun mopsien hinta 4000 pennusta. Samalla saisi tehtyä rodun suositummaksi
Ikävä kyllä niin mukava rotu kuin mopsi onkin, sillä taitaa olla vieläkin enemmän terveysongelmia kuin ranskan bullalla :/ en yläpeukuttanut.. Toivoisin että kaikilla roduilla olisi kuono ja normaalit silmät. Myös syringomyolia cavaljeerirodulla puolestaan paha. Roturisteytys lienee ainoa joka saattaa auttaa. Ranskiksella roturisteytyksiä tulossa ja cavaljeerilla. Mopsista en tiedä enkä griffoneista.