Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä koiraroduista ihmiset pitää?

Koiraihminen
23.02.2025 |

Eli siis, tähän voi kommentoida koirarotuja ja sit muut laittaa yläpeukun jos tykkäävät kyseisestä rodusta tai alapeukun jos eivät. 

Ja muistetaan se, että kaikki eivät voi tykätä samoista asioista ja jokaisella on oma mielipide kaikesta😊 Eli ei tarvitse suuttua jos juuri sinun lempi koirarotu saa alapeukun😌

Kommentit (187)

Vierailija
121/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma rotuni alapeukutettiin, niin alapeukutin kaikkia muita

Minä yritin peukuttaa kaikki rodut niin chihuahuasta amstaffeihin. Kaikki koirat ihania. Boas rodun ranskan bullan jätin peukuttamatta, surettaa jos koira ei saa hengitettyä  :/  Muuten ihana rotu sekin. Ja metsästyksestä en pidä enkä siitä että koira otetaan luontoa tuhoavan epäeettisen metsästysharrastuksen takia. Vaarantavat myös koirat päästämällä ne gps tutkin vapaiksi liikenteeseen ja varsinkin luolakoirapuoli julma.

Kiitos, että olit toinen mopsia yläpeukuttavista henkilöistä. Minä olen aina haaveillut mopsin kasvattajan ammatista. Tällä hetkellä omistan kolme mopsia ja olen miettinyt pitäisikö ne parittaa keskenään. Naaras mopsi on valio yksilö ja sille voisi myöhemmin siittää pesueiden parhaat yksilöt. Näin pysyisivät m

Ikävä kyllä niin mukava rotu kuin mopsi onkin, sillä taitaa olla vieläkin enemmän terveysongelmia kuin ranskan bullalla :/ en yläpeukuttanut.. Toivoisin että kaikilla roduilla olisi kuono ja normaalit silmät. Myös syringomyolia cavaljeerirodulla puolestaan paha. Roturisteytys lienee ainoa joka saattaa auttaa. Ranskiksella roturisteytyksiä tulossa ja cavaljeerilla. Mopsista en tiedä enkä griffoneista. 

Vierailija
122/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinanpystykorva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐕 🐶

Vierailija
124/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä yritin peukuttaa kaikki rodut niin chihuahuasta amstaffeihin. Kaikki koirat ihania. Boas rodun ranskan bullan jätin peukuttamatta, surettaa jos koira ei saa hengitettyä  :/  Muuten ihana rotu sekin. Ja metsästyksestä en pidä enkä siitä että koira otetaan luontoa tuhoavan epäeettisen metsästysharrastuksen takia. Vaarantavat myös koirat päästämällä ne gps tutkin vapaiksi liikenteeseen ja varsinkin luolakoirapuoli julma.

Kiitos, että olit toinen mopsia yläpeukuttavista henkilöistä. Minä olen aina haaveillut mopsin kasvattajan ammatista. Tällä hetkellä omistan kolme mopsia ja olen miettinyt pitäisikö ne parittaa keskenään. Naaras mopsi on valio yksilö ja sille voisi myöhemmin siitt

Hmph. Noh ehkä mielesi muuttuu kun vanhenet

Vierailija
125/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytkarvainen saksanseisoja. Mainioita koiria vetolajeissa

Vierailija
126/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lagotto romagnolo

Vierailija
127/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerätkää ne paskat ja kuset!!!

Kakat joo, mutta kuinkas se pissa kerätään? Kauha alle?

Vierailija
128/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rotua olet?

Vierailija
129/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, että olit toinen mopsia yläpeukuttavista henkilöistä. Minä olen aina haaveillut mopsin kasvattajan ammatista. Tällä hetkellä omistan kolme mopsia ja olen miettinyt pitäisikö ne parittaa keskenään. Naaras mopsi on valio yksilö ja sille voisi myöhemmin siittää pesueiden parhaat yksilöt. Näin pysyisivät m

Oikea kasvattaja ei teetä samalla nartulla kovin monia pentueita. Eikä sisäsiittoisia ollenkaan.  Eli älä jätä päivätyötäsi.

Vierailija
130/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rotua olet?

MOPSI

Vierailija
131/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisetpaimenkoirat on niin ihania😍

Vierailija
132/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä diggaan HOT DOGISTA 2 nakilla ja mausteilla.

Vierailija
133/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ihmisillä rahaa riittävän kun pitää näitä ympäristökatastrofeja "ottaa". Itsellä palkka 7500 euroa / kk eikä kyllä olisi varaa pitää yhtään mitään koiraa tai  muutakaan lemmikkiä. Jos oikeasti välittää eläimistä ei ota  mitään lemmikkiä.

Ennen vietän aikaa oman koirani kanssa kuin esim. sinun kaltaisesi itsekkään paskiaisien kanssa. Ostele sinä vaan itsellesi tavaroita rahoillasi, meillä koiranomistajilla on muut arvot.

Vierailija
134/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Annahan olla koko suunnitelmasi.

Vierailija
135/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cane Corso.

Ehdottomasti oma suosikkini. Todella hyvä perhekoira jolle jokainen perheenjäsen on tärkeä. Omat Corsoni tykkäävät mm leikkiä lastemme kanssa niin sisällä kuin ulkonakin ja lisäksi ovat erittäin suojelevia joten lastenkin on turvallista olla keskenään pihalla.

Vierailija
136/187 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikanstaffordshirenterrieri

Vierailija
137/187 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ihmisillä rahaa riittävän kun pitää näitä ympäristökatastrofeja "ottaa". Itsellä palkka 7500 euroa / kk eikä kyllä olisi varaa pitää yhtään mitään koiraa tai  muutakaan lemmikkiä. Jos oikeasti välittää eläimistä ei ota  mitään lemmikkiä.

Ennen vietän aikaa oman koirani kanssa kuin esim. sinun kaltaisesi itsekkään paskiaisien kanssa. Ostele sinä vaan itsellesi tavaroita rahoillasi, meillä koiranomistajilla on muut arvot.

Te koiranomistajat olette itsekkäitä narsisteja. 

Vierailija
138/187 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stabijhoun

Vierailija
139/187 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerätkää ne paskat ja kuset!!!

Kakat joo, mutta kuinkas se pissa kerätään? Kauha alle?

Rikkalapiolla mylläät keltaset värit syvemmälle mehtään

Vierailija
140/187 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, että olit toinen mopsia yläpeukuttavista henkilöistä. Minä olen aina haaveillut mopsin kasvattajan ammatista. Tällä hetkellä omistan kolme mopsia ja olen miettinyt pitäisikö ne parittaa keskenään. Naaras mopsi on valio yksilö ja sille voisi myöhemmin siitt

Perusteluja? Tästä voisi tehdä rahaa kun mopsien hinta 4000 pennusta. Samalla saisi tehtyä rodun suositummaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi