Kehtaako pyytää kantamisapua samassa rapussa asuvalta miehltä jota ei tunne?
Tervehitään vaan jos satutaan samaan aikaan rappuun tai pihalle.
Kommentit (47)
Ei koska mies tietenkin ajattelee että olet kiinnostunut ja jää roikkumaan ja alkaa käyttäytymään creepysti.
Riippuu siitäkin missä päin Suomea.
Jos hän on ainoa/lähin/paras vaihtoehto akuuttiin tilanteeseen, miksipä ei.
Riippuu myös siirä, mitä on tarkoitus kanniskella.
Jos esim. tulee uusi sohva ulko-ovelle, voi hyvin pyytää jeesiä omalta rappunaapurilta.
Jos tarkoitus on esim. roudata oman asunnon kamat muuttoautoon tai kellarivarastoon, pyytäisin apua kaverilta. Tai maksan muuttomiehen.
Pyydä ja tarjoa kiitokseksi saunailta.
Mä oon kerran pyytänyt. Peilikaappi olikin liian vaikea kantaa yksin, ja oli pakkotilanne. Annoin sille sitten vajaan kympin rahaa, vaikka ei se olisi ottanut. Sellainen hieman viinaan menevä tyyppi, niin raha oli varmaan tarpeen.
En tiedä miten joku "tavallinen mies" reagoisi pyyntöön.
Ap, eroaako jotenkin pyytää apua tuntemattomalta, moikkaustason naisnaapurilta? Miten, miksi?
Jokuhan sulla tuo/vie sen kannettavan tuotteen siitä rapun ovelta. Maksa sille se sisäänkantohinta.
Vierailija kirjoitti:
Ap, eroaako jotenkin pyytää apua tuntemattomalta, moikkaustason naisnaapurilta? Miten, miksi?
Ei naiset jaksa.
Kehtaa pyytää. Käytännöllinen juttu, mihin tarvitaan lisää käsiä. Eiköhän se aikuisilta onnistu.
Kysy nätisti, kyllä suomalainen yleensä suostuu kun ei kehtaa sanoa eikään. Ettekö te vieläkään ymmärrä että suomalaiset on vihamielisiä vaan netissä, nössövässyköitä IRL 😀😀
Mitä kantamaan .Muuttokuorman, ei ! Sinut ? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset jaksa.
Jos nainen on iso ja roteva, niin voi jaksaakin.
No kyllä mä tuolta seinänaapurin mieheltä voisin kysyä kantoapua mutta en muilta talon miehiltä.
Maksa sille hieman. Esim. tunti 15-20 euroa. Olen joskus pyytänyt nuoriltamiehiltä ko. kantoapua. Onnistuu. Raha kelpaa etkä mene sinäkään konkkaan. Ilmaisia lounaita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei koska mies tietenkin ajattelee että olet kiinnostunut ja jää roikkumaan ja alkaa käyttäytymään creepysti.
Näin siinä käy. Autamme toki aina, mutta toivomme myös tämän olleen merkki jostain muustakin.
Voi pyytää, mutta maksa rahalla tai seksillä.
ET TIETENKÄÄN!