Mitä Fasun suklaakonvehtilaatikoita suosittelet, kun nuo on nyt tarjouksessa 3e/12e
Kun paljon puhutaan että suklaassa maistuu palmurasva tai jokin muu huononnus niin valkkaatko tuon asian perusteella joulu/lahjakonvehteja? Onko jotkin säästyneet tältä ja säilyneet herkullisina edelleen?
Kommentit (19)
En ostaisi mitään. Menisin Lidliin ja ostaisin Melanie-rasian tai tummaa suklaata.
Missä tuo tarjous oli? Rustassa oli 2kpl/12e
K-plussa mobiilietu K-Supermarketeissa. Sunnuntaihin asti.
Harkitsen Fazerinaa, sinivalkoista, pätkistä.
Vai tarjous. Ennen sai kolme alle 10 eurolla. Sairaan kalliita suklaat nykyään. Vähentyy suklaan syönti varsinkin jouluna.
En suosittele mitään noista ainakaan itselleni. En tykkää suklaasta. Muut saavat ihan itse päättää, mitä suklaata ostavat.
Vierailija kirjoitti:
K-plussa mobiilietu K-Supermarketeissa. Sunnuntaihin asti.
Harkitsen Fazerinaa, sinivalkoista, pätkistä.
Kaikissa K-kaupoissa !
Aivan samantekevää mitä maksaa. Ostan sitä mitä tekee mieli.
Etkö sä itse tiedä mistä tykkäät kun pitää muilta kysyä?
Tuotesisällöm selvittämällä selviää onko tuotteessa palmuöljyä, oletusarvona kaikissa ei ole. Laktoosin vuoksi nämä eivät ole minulle.
Fasu pois! Vain Bandan konevehtirasialla onnistutte jouluna!
Mun eukon suklaarasia tarjoaa minulle joulun.
Nuo Fazerin konvehtirasiat olivat K-ruoka mobiilietuna 3 rasiaa 12 euroa, mutta minusta ne maistuvat kaikki niin pahoille, etten itse syö, enkä kehtaa tuliaisiksikaan viedä.
En ostaisi oikeastaan millään hinnalla.
Perus fazerin sinisessä ja Julia konvehdeissa ei taida palmurasvaa olla. Tykkään itse siitä joulusuklaasta ja ostan sitä välillä vaikka siinä onkin palmurasvaa. Eipä tuota suklaata tule kovin usein syötyä.
Mitä helvettiä täältä kyselet? Osta mikä maistuu sulle
Palmuöljy maistuu ihan hyvältä. Ihme kohu siitäkin.
Se Fazerin sininen konvehti on maailman tylsin konvehti. Täytteenä ei ole mitään.
Yleensä kannattaa ostaa niitä mistä tykkää.
Joo, palmurasvaa en osta.