Kehtaako pyytää kantamisapua samassa rapussa asuvalta miehltä jota ei tunne?
Tervehitään vaan jos satutaan samaan aikaan rappuun tai pihalle.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kysy nätisti, kyllä suomalainen yleensä suostuu kun ei kehtaa sanoa eikään. Ettekö te vieläkään ymmärrä että suomalaiset on vihamielisiä vaan netissä, nössövässyköitä IRL 😀😀
Äidilläni on aivan järkyttävän painavat nojatuolit, joissa on metallinen mekanismi jonka avulla nousee sellainen jalkatuki nojatuolin jatkeeksi.
Kannettiin niitä yhdessä muutossa puolisoni kanssa ja sanoin että seuraavaan muutoon tilatkoon muuttofirman.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kerran pyytänyt. Peilikaappi olikin liian vaikea kantaa yksin, ja oli pakkotilanne. Annoin sille sitten vajaan kympin rahaa, vaikka ei se olisi ottanut. Sellainen hieman viinaan menevä tyyppi, niin raha oli varmaan tarpeen.
En tiedä miten joku "tavallinen mies" reagoisi pyyntöön.
Jos joku on viinaan menevä tyyppi niin se ei välttämättä tarkoita että olisi rahan tarpeessa. Itsekin juopottelen mielelläni pari kertaa viikossa mutta toisaalta löytyy sijoitusomaisuutta noin 1,5 miljoonan euron edestä. Toki muutamalla eurolla saisi pari kaljaa...
Nyt mä näkisin tän jutun niin, että tyttö on aina uhri.
Saahan sitä pyytää vaikka kuuta taivaalta.
Minne kannetaan, ulos vai sisälle?
Mitä kannetaan, sinut vai puolisosi?
Tässæ ei ole kyse terrorismista vaan , mies - poika menetti toivonsa. Rakasti. Näin minä tämän näen
Pyydät kohteliaasti ja annat pari sataa käteen. Drizledrizle
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä näkisin tän jutun niin, että tyttö on aina uhri.
kuka tyttö missä?
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kaippakasseista on kyse?
vaippakassi?
Vierailija kirjoitti:
Kanna itse, kyllä sä jaksat.
Kanna ja itke. Muista seuraavan kerran kun siirrät katseen seinään tai maahan kun maanmiehesi koittaa saada silmäpeliä tai kun kesällä viet seksituristia panolle kotiisi.
Heitin jo aiemmin kommentin mutta tässäkin asiassa huomaa nykysuomalaisen neuroottisen suhtautumistavan. Niinkin simppeli juttu, kuin hetkellinen kantoapu ja sitä kuormaa tuskin kannetaan korttelista toiseen?, niin tästäkin saadaan epäilyksiä. Mitä jos se sitä ja mitä jos se kumminkin tätä. Olen vissiin nykymittapuulla outo mies, jolla on terveet kädet ja pyyteetön auttamisenhalu. On se näköjään vaikeaa tällainenkin asia?
Jos näet että se itse kantaa jotain säännöllisesti, niin voit kysyä samalla, kun näet kantamassa. Muu ei kyllä ole korrektia. Jos hän ei pysty kantamaan, joutuu sitten olemaan tyly sulle tai selittelemään omia välilevyn pullistumiaan. Kumpikin on ikävä vaihtoehto.
Kannattaa sit tutustua naapureihin vähän paremmin,kun vaan moikata ohimennen, niin saattas kehtaa paremmin pyytää apua. Meillä uusi naapuri ihan rohkeasti pyysi jeesiä ja siinä samassa tutustuttiin. Ja on muihinkin tutustuttu, niin kehtasin yhdeltä naapurilta pyytää viemään minut sairaalaan ja hän vei. Eikä kukaan oo vielä velkaa palveluksista kellekään,kun palvelus palveluksesta. Mut ehkä elämä on erilaista omakotitalo alueella kun kerrostalossa?
En, jos ei tilanne ole ihan epätoivoinen. Olen kyllä usein saanut apua pyytämättå ja olen tarjonnut apua.
Olen pyytänyt ohikulkijoilta apua kännisen naapurin taluttamiseen kotiinsa sekä vanhainkodista kadulle karanneen papan tukemiseen pystyssä.
Pyydä naiselta. Mikä siinä on kun pitää aina olla mies jos jotain painavaa. Mun mielestä nykyaikana on niin huudettu ettei miehiä tartteta mihinkään. Kantakaa itte.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, eroaako jotenkin pyytää apua tuntemattomalta, moikkaustason naisnaapurilta? Miten, miksi?
Ei naiset jaksa.
Jos nainen on iso ja roteva, niin voi jaksaakin.
Läski ei ole lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanna itse, kyllä sä jaksat.
Kanna ja itke. Muista seuraavan kerran kun siirrät katseen seinään tai maahan kun maanmiehesi koittaa saada silmäpeliä tai kun kesällä viet seksituristia panolle kotiisi.
Se on eri asia.
Jos nyt kaippakasseista on kyse?