Missä määrin teitä miehiä ärsyttää, jos huomaatte, että nainen on ihastunut?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä vaan turhauttaa, koska muhun ihastuvat naiset ei ikinä oo kovin viehättäviä.
No annatko sen ihastumisen anteeksi?
En huomaa tai osaa tulkita jos nainen on ihastunut. Pitää siis tulla suoraan sanomaan, soittaa, laittaa viestiä tai lähettää kirje. Minulle pitää siis sanoa asiansa tavuttaen kuin ala-asteen oppilaalle jos ihastuksensa haluaa ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä vaan turhauttaa, koska muhun ihastuvat naiset ei ikinä oo kovin viehättäviä.
Tämä. Aina se on joku vauhtimursu, joka tekemässä lähempää tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
En huomaa tai osaa tulkita jos nainen on ihastunut. Pitää siis tulla suoraan sanomaan, soittaa, laittaa viestiä tai lähettää kirje. Minulle pitää siis sanoa asiansa tavuttaen kuin ala-asteen oppilaalle jos ihastuksensa haluaa ilmaista.
No mahdat sitten ihmetellä, jos nainen on ihastuksissaan tyly tai muuten hölmö. Ap
Ei missään määrin. Toisaalta eipä noita ihastumisia oikein tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mahdat sitten ihmetellä, jos nainen on ihastuksissaan tyly tai muuten hölmö. Ap
Miksi nainen olisi tyly? Tiedän kyllä tylyjä ja hölmöjä naisia mutta mitä tekemistä tuolla on ihastuksen kanssa. Vai olenko minä creepy?
Vierailija kirjoitti:
Olisin vähintään imarreltu.
Entä jos moni ihastuu? Eikö se ole rasittavaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen olisi tyly? Tiedän kyllä tylyjä ja hölmöjä naisia mutta mitä tekemistä tuolla on ihastuksen kanssa. Vai olenko minä creepy?
Eiköhän sekä ihastunut nainen että ihastunut mies ole ajoittain hölmö. Ja jos yrittää peittää ihastumisensa, voi olla tyly. Ap
Riippuu siitä kuka on ihastunut. Hienoa jos joku tykkää 👍
Ei se erityisesti ärsytä vaan tekee enempi vaivaantuneeksi. Silläkin on hieman eroa että keneen nainen on ihastunut.
Raskasta on ollut kun on jo ennättänyt uskoa , että nainen olisi vähän jo ihastunut minuun, kuten minä häneen huomatakseni vain, että se olikin vain oma taas kerrsn toteutumatta jäänjt haaveeni.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on kuin Emily Ratajkowski tai Mila Kunis 14-19 vuoden ikäisenä, niin en närkästy yhtään. Ikänaisten ja wanhusnaisen ahdistelut ovat lähes yhtä pèrkeleestä kuin homojen suorittamat. M1957
Tuolla ensimmäisenä mainitulla on varmaan maailman rumin napa. En pysty näkemään hänessä muuta kuin sen.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on kuin Emily Ratajkowski tai Mila Kunis 14-19 vuoden ikäisenä, niin en närkästy yhtään. Ikänaisten ja wanhusnaisen ahdistelut ovat lähes yhtä pèrkeleestä kuin homojen suorittamat. M1957
Ei nyt vedetä ahdistelua tähän ketjuun. Tarkoitan lähinnä ihailua pienen välimatkan päästä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se erityisesti ärsytä vaan tekee enempi vaivaantuneeksi. Silläkin on hieman eroa että keneen nainen on ihastunut.
Raskasta on ollut kun on jo ennättänyt uskoa , että nainen olisi vähän jo ihastunut minuun, kuten minä häneen huomatakseni vain, että se olikin vain oma taas kerrsn toteutumatta jäänjt haaveeni.
Tai sitten olet väärässä, kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Aina se on joku vauhtimursu, joka tekemässä lähempää tuttavuutta.
Tällä tavalla te sitten nimittelette niitä naisia, jotka teitä lähestyy. Vai kutsutko lähestymiseksi sitä, että joku tulee vauhdikkaammin sinua kohti?
Kiertäkää herrantähden nörtit kaukaa älkääkä olko aloitteellisia.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska tietää, kuinka tällainen ihminen mielessään hahmottaa ja näkee vaikkapa ihastuneen naisen keimailevat eleet, utuiset katseet ja sensuellin puheäänen. Jäävätkö ne tyystin huomaamatta vai tulkitseeko hän virheellisesti niiden viestivän jotakin aivan muuta.
Kuten jo mainittu niin naisten ihastumiset ovat täysin hyödyttömiä miehille, koska naiset ihastuvat aina itseään korkeatasoisempaan mieheen.
Esim pullukka nainen ihastuu treenattuun mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt vedetä ahdistelua tähän ketjuun. Tarkoitan lähinnä ihailua pienen välimatkan päästä. Ap
Ikänaistet ja wanhusnaiset eivät (enää lainkaan) ymmärrä mitä on "ihailu pienen välimatkan päästä". Ne käyvät päälle kuin hyeenat. Jos minulta toivotaan/odotetaan (vaaditaan) vastahuomiota, niin hänen pitää olla nuori kaunotar, muuten se on iljettävää ahdistelemista josta on vaikea päästä irti (kohteliaalla tavalla).