Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jollain on lastenhankintaan pakkomielle?

Vierailija
22.02.2025 |

Toisen paratiisi on toisen helvetti. Kyllä luulot karisee kun valvoo parin vuoden ikäerolla olevia naperoita ja näiden itkuheräilyjä ja ripulipaskoja vaikka 1000 vuorokautta putkeen noin aluksi. Ja siitä se taival vasta alkaa.

On niistä iloakin, mutta ei se herravie ole mikään autuas taivas.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toiset vaan itsekkäästi haluavat lisääntyä, vaikka eivät edes käy töissä ja elätä itse lastaan

Mielummin rakastava ja läsnäoleva ja yhdessä leikkivä työtön vanhempi joka halaa, pussaa ja hassuttelee kuin kroisos joka on tunnekylmä sosiopaatti joka ei edes halua koskea eikä ole muuta kuin torumista sanottavana.

Ja kyllä, minulla oli jälkimmäinen isänä. En ole enää missään kontaktissa. "Parhaat" muistot on mm. läimäisy 8v:nä kun olin nälkääni ottanut jääkaapista loput leikkeleet.

Vierailija
22/27 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvunjatkaminen on elävän olennon olemassaolon perustarkoitus. Ilman sitä elo ja olo jäävät pitkälti merkityksettömiksi.

Yöheräilyjä kestää vain hetken aikaa per lapsi, ja sitten helpottaa.

Millä tavalla merkityksettömäksi? 100 vuoden päästä sinä ja minä olemme molemmat mullassa, oli lapsia tai ei. Elosi on juuri niin merkityksellistä millaiseksi sen koet, ja se ei siitä henkilökohtaisesta kokemuksesta kauheasti laajene, ellet nyt keksi vaikka parannusta alzheimerin tautiin tms.

Jos lapsien teko on SINULLE merkityksellistä niin toki teet. Mutta turha hassutella että kaikille olisi.

Sinua ei olisi olemassa jos joskus 1000 vuotta sitten joku esiäitisi olisi saanut feministisen herätyksen ja päättänyt kieltäytyä lastenteosta.

Tällästä logiikkaa syntyy varmaan kun parikin esi-isää ja äitiä on ollut sisaruksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvunjatkaminen on elävän olennon olemassaolon perustarkoitus. Ilman sitä elo ja olo jäävät pitkälti merkityksettömiksi.

Yöheräilyjä kestää vain hetken aikaa per lapsi, ja sitten helpottaa.

Millä tavalla merkityksettömäksi? 100 vuoden päästä sinä ja minä olemme molemmat mullassa, oli lapsia tai ei. Elosi on juuri niin merkityksellistä millaiseksi sen koet, ja se ei siitä henkilökohtaisesta kokemuksesta kauheasti laajene, ellet nyt keksi vaikka parannusta alzheimerin tautiin tms.

Jos lapsien teko on SINULLE merkityksellistä niin toki teet. Mutta turha hassutella että kaikille olisi.

Sinua ei olisi olemassa jos joskus 1000 vuotta sitten joku esiäitisi olisi saanut feministisen herätyksen ja päättänyt kieltäytyä lastenteosta.

Eli synnyit pyhästä hengestä?

Vierailija
24/27 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis SINUN olemassaolosi. Omassani on merkitystä ilman jälkeläisiäkin. 

Vierailija
25/27 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle se lasten hankinta on pakkomielle? Tekemiseen liittyvän pakkomielteen vielä ymmärrän, mutta että niiden hankintaan...

Kyllä minä olen törmännyt useampaankin, joilla on ollut suunnitelma lapsiluvun ja lasten sukupuolien suhteen. Ja he hankkivat usein lapsen per vuosi.

Vierailija
26/27 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle se lasten hankinta on pakkomielle? Tekemiseen liittyvän pakkomielteen vielä ymmärrän, mutta että niiden hankintaan...

Kyllä minä olen törmännyt useampaankin, joilla on ollut suunnitelma lapsiluvun ja lasten sukupuolien suhteen. Ja he hankkivat usein lapsen per vuosi.

Liikutko jossain uskispiireissä? 

Vierailija
27/27 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis SINUN olemassaolosi. Omassani on merkitystä ilman jälkeläisiäkin. 

Mikä? Sukankudonta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi