Oletko nähnyt kaverisi puolison alasti
Kommentit (43)
Näin kun olimme laivalla samassa hytissä, siis minä, ystäväni ja hänen poikaystävänsä. Oltiin 20v kaikki. Yöllä heräsin ja huomasin ystäväpariskunnan nussivan lukuvalo päällä. Minä yläsängyssä ja he alasängyssä. Miehellä ihan hyvä vartalo ja normi kulli. Esitin nukkuvani.
Ehkä vähän nuorempana saunottiin kaveripiirissä porukalla miehet ja naiset. Lopahti kun lapsia alkoi tulemaan - ja nyt ollaan viiskymppisiä niin ei ihmiset ole enää niin mitoissaan. Eikö innostuneita. Olen nähnyt kaverien silloiset puolisot ihan ilman rihmankiertämää, mutta en välttämättä nykyisiä
Olen nähnyt myös vaimon sisko sekä veljen vaimoineen samassa saunassa. En olisi tohtinut ehdottaa mutta ihan mielellään saunoin...m
Bändikaverini vaimo teki erään kotikaupungissamne olleen keikkamme jälkeen selväksi, että haluaa tehdä kanssani muutakin kuin kuunnella soittoani. Rouvan mies oli jo poistunut paikalta ja rouva jäi ravintolaan jatkamaan, samoin kuin minä. Hän liimautui kiinni meikäläiseen ja eteni hyvin suoraviivaisesti. Poistuimme ravintolasta asuntooni, missä emme niinkään syventyneet levy- ja kitarakokoelmaani, vaan toisiimme.
Mukavaa oli, kaunis nainen. Tunsin hänet tietenkin jo aiemminkin. Päätettiin jättää tähän yhteen hienoon kertaan. Hänellä kuitenkin oli lapset ja mies.