Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt kaverisi puolison alasti

Vierailija
22.02.2025 |

vahingossa tai tarkoitusella?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt sekä vahingossa että tarkoituksella. 

Vierailija
2/43 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta pojan anopin olen, liiankin läheltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Hyvä niin.

Vierailija
4/43 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ennen heidän avioitumistaan, mutta seurustellessa ;-)

Vierailija
5/43 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useamman saunassa tai muuten.

Vierailija
6/43 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen pannut kaverin vaimoa, kaverin pyynnöstä, oltiin viettämässä iltaa ja otettu jo useampi kalja.

Ollaan yhä ystäviä, mutta he ovat eronneet jo vuosia sitten.

Vierailija
7/43 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja olen puristellut tissejäkin.

Vierailija
8/43 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä.

Vierailija
9/43 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kerran meidän mökillä. Mieheni oli kaverinsa kanssa saunassa ja näin ikkunasta kun menivät uimaan. Mieheni kaverilla oli kuin hk-sininen haarovälissä ja miehelläni prinssinakki. Loppuviikonloppu menikin sitten tosta jättikalusta haaveillessa.

Vierailija
10/43 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ja vetänyt käteen häntä tuijottaen.

Vierailija
11/43 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin silloinen tyttöystävä tuli muina muikkusina saunaan meidän miesten kanssa. Useamman kerran. 

Vierailija
12/43 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kaverini miespuolisen puolison alasti monesti saunassa. Ei aiheuta minussa mitään reaktioita. 

M33

Vierailija
13/43 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Poikaystävän kaverin ja jotain muita saunassa. Hankkiuduin samaan työpaikkaan hänen kanssaan ja yövuorossa naitiin kolmen vuoden ajan kuin kanit kunnes tulin "poikaystävälle" raskaaksi. Oli puhdasta himoa, ei tulevaisuutta eikä rakkautta. Rakastan miestäni yli kaiken vaikka alapeukuttajat eivät voi ymmärtää miten voi erottaa seksin ja rakkauden toisistaan koska heidän äly ei siihen riitä.

Vierailija
14/43 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kaverini miespuolisen puolison alasti monesti saunassa. Ei aiheuta minussa mitään reaktioita. 

M33

Mutta muistat kuitenkin nähneesi.

Vierailija
15/43 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään naispuolisten kaverien miesten kanssa olen saunonut. 

Mutta on noita sekasaunoja sen verran tullut harrastettua että varmaan myös jonkun kaverin tyttöystävän olen nähnyt. 

Vierailija
16/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja ei ois kannattanut. Olin yötä ystävän luona ja tiesin että hänen miehellä pitäisi olla iso kalu. "Vahingossa" menin heidän saunalle kun mies oli suihkussa. Avasin oven ja mies kääntyi katsomaan. Ymmärsi, mitä olen vailla niin kääntyi minuun päin ja jatkoi suihkuttelua, saippuoi ja pesi tuota ihanaa valtavaa elintä. Katselin lumoutuneena ja elin alkoi jäykistyä. Mies vinkkaa luokseen ja sanoo, että panna ei voi mutta ota käteen tai vähän suuhun jos haluat. Istun saunajakkaralle ja en ole pitänyt kädessä mitään vastaavaa. Elin on turvonnut, paksu ja kaartuu ylöspäin. Käy kateeksi. Otan munan suuhun ja imen syvälle, tunnustelen ja nautin. Kun aloitan kunnon suihinoton, niin mies panee mua suuhun vähän, mutta sitten vetää kalun pois. Ei enempää ettei tarvitse katua myöhemmin. Lähden aika pian kotiin ja kaivan lelut esille. Vaikka vietän loppupäivän runkaten, en saa mitenkään tarpeeksi kun tuo kalu suussa pyörii päässä.

Vierailija
17/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Minulle se näkeminen oli vahinko, mutta luulen hänen osaltaan olleen tarkoituksellinen paljastelu. Ei jäänyt traumoja ja voisin nähdä toistekkin.

Vierailija
18/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, muutaman kerran paljuillessa. Kivasti siistitty kiitorata hänellä. Mutta muuten ei kyllä herättänyt mitään ihme reatioita.  Ystäviä ollaan siis  =)

Vierailija
19/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, ja ei ois kannattanut. Olin yötä ystävän luona ja tiesin että hänen miehellä pitäisi olla iso kalu. "Vahingossa" menin heidän saunalle kun mies oli suihkussa. Avasin oven ja mies kääntyi katsomaan. Ymmärsi, mitä olen vailla niin kääntyi minuun päin ja jatkoi suihkuttelua, saippuoi ja pesi tuota ihanaa valtavaa elintä. Katselin lumoutuneena ja elin alkoi jäykistyä. Mies vinkkaa luokseen ja sanoo, että panna ei voi mutta ota käteen tai vähän suuhun jos haluat. Istun saunajakkaralle ja en ole pitänyt kädessä mitään vastaavaa. Elin on turvonnut, paksu ja kaartuu ylöspäin. Käy kateeksi. Otan munan suuhun ja imen syvälle, tunnustelen ja nautin. Kun aloitan kunnon suihinoton, niin mies panee mua suuhun vähän, mutta sitten vetää kalun pois. Ei enempää ettei tarvitse katua myöhemmin. Lähden aika pian kotiin ja kaivan lelut esille. Vaikka vietän loppupäivän runkaten, en saa mitenkään tarpeeksi kun tuo kalu suussa pyörii päässä.

Mitä muuta jäit kaipaamaan kuin kalun hyväilyä ja suhun ottamista kun himoitset sitä komeaa kalua ?

Vierailija
20/43 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi