Oletko nähnyt kaverisi puolison alasti
Kommentit (43)
Olin saunavieraana kaveripariskunnan luona, istuttiin saunaoluilla terassilla kun talon rouva tuli pyyhkeeseen kieroutuneena viinilasi kädessä ja kaveri nyppäsi pyyhkeen pois, nainen oli vain viinilasi kädessä, eikä hätääntynyt ollenkaan vaan rauhallisesti asetti lasin pöydälle ja otti pyyhkeen, kietoi sen ympärilleen takasin ja istui vähän naurahti, otti viinilasin kuin ei olisi mitään tapahtunut. Rouva oli oikein kaunis näky, tosin olin nähnyt hänet ennenkin alastomana joskus ollaan yövytty samassa hotellihuoneessa.
Olimme vaimon kanssa tuttava parin mökillä viettämässä viikonloppua. Ilta tuli ja rantasaunan lämmitys alkoi. Jännitti että millaisella kuviolla saunaan mennään kun ei ollut ollut mitään puhetta asiasta. Kun sauna oli valmis niin tuttava rouva sanoi reippaasti että mennäänkö saunaan, ottakaa juomat mukaan. Saunalle päästyämme tuttava rouva antoi pyyhkeet ja alkoi riisumaan itseään. Ensin lähti shortsit, sitten paita, alla oli bikinit. Me muut riisuimme myös ja sivusilmällä katselin tuttava rouvan riisumista samoin teki tuttava herra kun näki vaimoni riisuvan.
En kaverini puolisoja ole nähnyt mutta yhtä vaimon kaveria olen kutitellut alakerrasta ja hyväillyt rintoja. Toisen vaimon kaverin kanssa olen ollut kaksin saunassa ja samalla saunomisreissulla myös sen siskon kanssa.
En tietenkään. Mutta uimahousuissa ja uimapuvussa tietenkin, yhteisillä mökkireisuilla.
Ja uimahalleissa ja kylpylöissä, joissa yhdessä käydään.
Olen nähnyt. Myös yhden kaveripiirin sinkun.
Kerran bileissä olin vaihtamassa paitaa kun joku kaatoi juomat päälleni. Tämä sinkku asteli huoneeseen, laittoi käteni rintoihin ja kouraisi alhaalta. Suutelimme hetken, sitten poistuin, koska en ala pettämään vaimoa.
Olen saunassa nähnyt. Hänellä on isot silikonit ja aidon näköiset. Kysyin saanko koskea ja sain. Tuntuivat aidoilta. Sitten jatkoimme saunomista.
Useankin. Oltiin mökillä ja kaverin vaimoke ehotti, että mennäänkö kaikki vaan ilkosillaan saunaan ja niin tehtiin. Parhaat muistot siitä reissusta. Meitä oli useita pariskuntia ja sinkkuja samassa saunassa ja sieltä on monilla lämpimät muistot kun ei tarvitse juurikaan kyseisen porukan kanssa enää pelätä mitä vaatteiden alta löytyy :)
Olen, ja kaverini on nähnyt vaimoni alasti (saunassa). Keskustellaan usein siitä, kuinka himoitsemme toistemme vaimoja ja runkkaillaan toistemme vaimojen kuville. Vaimot eivät tästä tiedä eikä kummankaan vaimo ole millään asteella kiinnostunut parinvaihdosta/kimppaseksistä, ainakaan vielä...
Vierailija kirjoitti:
Olen. Poikaystävän kaverin ja jotain muita saunassa. Hankkiuduin samaan työpaikkaan hänen kanssaan ja yövuorossa naitiin kolmen vuoden ajan kuin kanit kunnes tulin "poikaystävälle" raskaaksi. Oli puhdasta himoa, ei tulevaisuutta eikä rakkautta. Rakastan miestäni yli kaiken vaikka alapeukuttajat eivät voi ymmärtää miten voi erottaa seksin ja rakkauden toisistaan koska heidän äly ei siihen riitä.
Narsistin äly on erilaista. Se on syvä ymmärrys siitä mitä itse haluaa ja kyky peilata omat puutteet muihin ihmisiin.
Narsistin rakkaus on myös jotain muuta, koska se tarkoittaa kylmää kohtelua niille jota narsisti rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kerran meidän mökillä. Mieheni oli kaverinsa kanssa saunassa ja näin ikkunasta kun menivät uimaan. Mieheni kaverilla oli kuin hk-sininen haarovälissä ja miehelläni prinssinakki. Loppuviikonloppu menikin sitten tosta jättikalusta haaveillessa.
No olisitte ottaneet MNM -kimpan niin säkin olisit saanut sitä isompaa.
Monta kertaa nähnyt kaverin vaimon alasti mökillä, vaikka saunotaankin moehet, naiset erillään. Uimaan mennessä ei käytetä uikkareita ja siinä nähnyt, että kaverin vaimolla on posliini pillu. Vaimolla trimmattu karvotus. Ollaan 54+ ikäsiä kaikki.
Olen monta kertaa, koska ollaan aina saunottu yhdessä sekasaunoissa.
Aina kun olen käynyt panolla miehensä poissaollessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt. Myös yhden kaveripiirin sinkun.
Kerran bileissä olin vaihtamassa paitaa kun joku kaatoi juomat päälleni. Tämä sinkku asteli huoneeseen, laittoi käteni rintoihin ja kouraisi alhaalta. Suutelimme hetken, sitten poistuin, koska en ala pettämään vaimoa.
Minulla olisi jäänyt viimeiseksi kouraisuksi hänelle.
Olen nähnyt kaverini Marjan miehen alasti monet kerrat saunottaessa ja kadehtinut hänen miehuuttaan.
- Lari
Olen sillä puolisoni on kaverini eksä.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kaverini puoliso on exäni.
Teinivuosina riiasimme kilpaa tuota kiimapillua. Kaveri hänet vihille vei. Häissä sulhanen sammui ja minä pääsin bestmanina vielä kerran nussimaan.
Kyllä mutta vain takaapäin mökin ikkunasta kun ratsasti kaverini päällä sohvalla.
Voitte päätellä millainen "vahinko" oli kyseessä kun yhdessä vuokratun lomamökin yläkerrassa oli kummallekin pariskunnalle omat makuuhuoneet joiden ovet olivat vastakakkain.
Palasin aamiaiselta yläkertaan vaihtamaan ulkovaatteita ja suihkusta tullut kaverin vaimo kuivasi alastomana itseään ovi auki eikä reagoinut minuun yhtään sen kummemmin kuin olisi omaan mieheensäkään.
Tarkennetaan että näky ei ollut mikään nautinto koska tämä oli toisen raskauden jälkeen luopunut kaikesta painonhallinnasta ja valitettavasti myös karvojen ajelusta.