Isoja tai pieniä asioita joista tietää että on ruma?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tein nettitestin, jonka mukaan olen oikeasti ruma. Pink Mirror taisi olla testialusta. Ihan kelpo elämä on silti, vaikka ruma nainen olenkin.
Ensimmäistä kertaa kuulen koko sivustosta. Antaako se jotain perusteita, että miksi on "ruma"?`
AP
Kun menee jonkun ruma naisen luokse ja pyytää elokuviin ja se antaa pakit niin sitten tietää että on ruma.
Jos epäilee olevansa ruma, niin todennäköisesti on. Aidosti hyvännäköiset tietävät kyllä mitä ovat, heidän ei tarvitse pohtia asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tein nettitestin, jonka mukaan olen oikeasti ruma. Pink Mirror taisi olla testialusta. Ihan kelpo elämä on silti, vaikka ruma nainen olenkin.
Kokeilin tota ja oon ihan tavallisen näkönen. Sain ensin 8,7/10 joten kokeilin toista kuvaa jolla sain 9,4/10. Väitän et toi on ihan vaan valaistuksesta ja ilmeestä kiinni, koska ekassa en hymyilly ja tokassa hymyilin. Sulla on varmaan vaan ollu huono valaistus tai joku muu pielessä sun kuvassa. Tyhmä sivu, en usko että oot ruma.
Siitä tietää, että on ruma nainen, kun miehet lähestyy baarissakin vain kysyäkseen, että saako tän tuolin viedä tohon toiseen pöytään tai että onko toi sun kaveri sinkku.
Kyllä sen vain tietää. Esim. vastakkainen sukupuoli ei koskaan kiinnostu tai sua kartetaan kuin ruttoa ja ettei vain tarvitse mennä toisen kanssa ihmisten ilmoille
On teillä puheenaiheet. Itse ympäröin oman pääni mieluummin positiivisilla ajatuksilla. Siitä mistä puhuu tulee totta.
-Objektiivisesti rumaa on todennäköisesti joskus kutsuttu rumaksi tuntemattomien toimesta.
-Jos vastakkainen sukupuoli ei ole koskaan tehnyt itseään tykö, todennäköisesti olet ruma tai vaan keskiverto mies.
-Jos ihmiset tuijottavat, olet ruma, jollain tavalla outo tai ehkä hyvännäköinen.
-Ohikulkijat nauravat/kikattavat kun ohittavat sinut, olet mahdollisesti ruma.
-Ihmisten kanssa keskustellessa toinen osapuoli ei katso sinua silmiin ja/tai vaikuttaa vaivaantuneelta, olet ruma. Jos tilassa on muita, he saavat kaiken huomion.
-Kukaan ei koskaan kysy rakkauselämästäsi tai siitä, miksei sinulla ole ketään.
-Etsit tietoa internetistä tietoa siitä, mistä tietää että on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Jos epäilee olevansa ruma, niin todennäköisesti on. Aidosti hyvännäköiset tietävät kyllä mitä ovat, heidän ei tarvitse pohtia asiaa.
Ei pidä paikkansa. Useat todella hyvän näköiset pitävät itseään todella rumana koska heillä on esim. yksi näkyvä luomi. Et voi tietää, miten ihmiset ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen vain tietää. Esim. vastakkainen sukupuoli ei koskaan kiinnostu tai sua kartetaan kuin ruttoa ja ettei vain tarvitse mennä toisen kanssa ihmisten ilmoille
Tämä!
20 vuotta nettideiteissä ja nolla kontaktia tänä aikana. Itse laittanut tuhansia viestejä ympäri maailman.
Se kun vastaantulija vilkaisee sinua (minua), niin kuin vastaantulijaa nyt vilkaistaan. Sitten tulee säpsähdys, uusi vähän pidempi vilkaisu, kuvotus ja yritys peittää se.
Vierailija kirjoitti:
-Objektiivisesti rumaa on todennäköisesti joskus kutsuttu rumaksi tuntemattomien toimesta.
-Jos vastakkainen sukupuoli ei ole koskaan tehnyt itseään tykö, todennäköisesti olet ruma tai vaan keskiverto mies.
-Jos ihmiset tuijottavat, olet ruma, jollain tavalla outo tai ehkä hyvännäköinen.
-Ohikulkijat nauravat/kikattavat kun ohittavat sinut, olet mahdollisesti ruma.
-Ihmisten kanssa keskustellessa toinen osapuoli ei katso sinua silmiin ja/tai vaikuttaa vaivaantuneelta, olet ruma. Jos tilassa on muita, he saavat kaiken huomion.
-Kukaan ei koskaan kysy rakkauselämästäsi tai siitä, miksei sinulla ole ketään.
-Etsit tietoa internetistä tietoa siitä, mistä tietää että on ruma.
Näissä on perää. Minulta ei ainakaan koskaan kysytä rakkauselämästä, kun ilmeisesti heti päätellään, ettei sellaista voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Useat todella hyvän näköiset pitävät itseään todella rumana koska heillä on esim. yksi näkyvä luomi. Et voi tietää, miten ihmiset ajattelevat.
No jos on näkyvä luomi, ei ole hyvännäköinen, joten syystäkin pitävät itseään rumana.