Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole läheinen isäsi/äitisi kanssa?

Vierailija
22.02.2025 |

Ky

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on huolellisesti tuhkattu.

Vierailija
2/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on kuollut ja isääni en tiedä kuin nimeltä. Ei kiinnosta tutustua enää näin aikuisella iällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juuri mitään yhteistä kummankaan kanssa.

Vierailija
4/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät itse ole sitä halunneet koskaan olla🤷

Vierailija
5/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset erilaisia. Ja jokaisella oma elämä. Oma ajattelumalli, maailmankuva, projektit. Vanhempi hermostuu äkkiä jos ei tajua jotain toisen ajattelusta tai kun sanoo ei hänen ehdotukseen, vähän aspergermäinen. Nyt vanha.

Vierailija
6/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni/äitini eivät olleet kanssani läheisiä kun olin lapsi/nuori. 

Vierailija
7/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He eivät itse ole sitä halunneet koskaan olla🤷

Sama juttu mulla.

Vierailija
8/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoritäärinen kasvatus. Liian. 

Vierailija
9/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä meni kuolemaan, eikä minulla ole kykyjä tai haluja puhua tuonpuoleiseen.

Vierailija
10/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ei ole lapsuuden jälkeen ollut elämässäni. Kun hänen nuorempi lapsensa kuoli alkoi hän olla kiinnostunut minusta. Olin teini, eikä tuossa vaiheessa enää kiinnostanut lähes tuntematon ihminen.

Vierailija
11/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät olleet kykeneviä läheisyyteen.

Vierailija
12/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä aiempaan. Vanhemmalla on ollut oma elämä, omat menot ja tutut, ei siihen aina olisi mahtunutkaan.

Vierailija
13/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni ei ole lapsuuden jälkeen ollut elämässäni. Kun hänen nuorempi lapsensa kuoli alkoi hän olla kiinnostunut minusta. Olin teini, eikä tuossa vaiheessa enää kiinnostanut lähes tuntematon ihminen.

Mulla myös isä alkoi kiinnostua vasta vanhana minussa kun olin itsekin jo yli kolmekymppinen. En mä siinä iässä enää yrittämisestä huolimatta oppinut olemaan mikään isin tyttö.

Äidin kanssa olin läheinen koska hän oli aina minusta kiinnostunut, mutta hän kuoli 2 vuotta sitten. Isä kuoli vuotta ennen kuin äiti.

Vierailija
14/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli nuorena ja isäni aiheutti lapsuuteni aikaisella käytöksellään sen, että ei saa minua tai lapsiani lähelleen.

Vierailija
15/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudat on suht kaukana, yli 200km.

Vierailija
16/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleita.

Vierailija
17/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin ei-toivottuna vahinkolapsena. Vanhempani menivät naimisiin muutama kuukausi ennen syntymääni. Olin vauvasta lähtien lähes aina jossain hoitopaikassa, kotona lähinnä vain yöt nukkumassa.

Ei ole yhtään ikävä vanhempiani, molemmat jo kuolleita. Yritän vain päästä eroon katkeruudestani. Negatiiviset tunteet syövät ihmistä itseään.

Vierailija
18/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät olleet kykeneviä läheisyyteen.

Tämä pitää minun kohdalla paikkansa niin hyvin että jopa nykyinen puoliso on etäinen ja ei tule lähelle. En ymmärtänyt lähteä menemään ennenkuin oli jo liian myöhäistä. Valitsin siis "tutun ja turvallisen" eli yhtä etäisen kuin omat vanhemmat ja parisuhde on sen mukainen. Onneksi meillä ei ole lapsia!!! Muistan lapsuudesta ja nuoruudesta vain kolme hetkeä kun vanhempi on ollut läheinen ja yksi niistä kerroista on se kun sisko kertoi että oli kuullut kuinka vanhemmat olivat kehuneet minun koulunkäyntiä!

Muistan myös ne kaikki kaksi kertaa kun olen nähnyt että vanhempani pussaavat. Eivät suutele, vaan pikainen pusu huulille. En muista yhtään kertaa että olisivat halanneet tai sanoneet rakastavansa ketään.

Vierailija
19/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleet 25 vuotta sitten.

Vierailija
20/59 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt paskiaisista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi