Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaamatkustus sosiaaliturvien avulla alkaa olla ohi. Ja hyvä niin

Vierailija
22.02.2025 |

Vihdoinkin meillä on hallitus, joka uskaltaa puuttua epäkohtiin.

Kommentit (296)

Vierailija
141/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIENOA VIHDOINKIN HALLITUS JOKA TOIMII. lois lauma uhoaa mulle kuuluu mulle kuuluu ei todella kuulu. miksi elättäisimme teitä.

Lopun ajan hallitus ei kauaa enää vallassa ole, koska jo edellinen lanseerasi pedon merkin a.k.a CV -rokotteen. Oletko miettinyt koskaan mistä julma asenteesi johtuu, koska varmasti olet mennyt pahempaan grafeiini-injektion jälkeen, vaikka luultavimmin olit sydämetön pakana jo sitä ennenkin..?

Vierailija
142/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä ei pidä paikkaansa. Joka vuosi kymmeniä tuhansia ulkkareita tulee Suomeen. Seuraavana vuonna tulee puoli sukua perässä. Kun Suomessa on kuulema niin loistavat oltavat. Ja kaikki on ilmaista. 

Ukrainalaisten vastaanotto pitäisi lopettas kokonaan.Ja myös vajaan kolmen tuhannen pa ko lai sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sä et sairastu tai jää työttömäksi   vai mitä?

vai ootko ns. isin  tyttö tai poika

Veikkaan että on. Pappa betalar-porukkaa. Laiskanpulskea pullaposki isin antamien sijoitussalkkujen kanssa leikkii ja leveällä pyllyllä päivät pitkät kotona istuu.

Välillä näpyttelee nettiin köyhiä parjaavia herjauksia, kun oma itsetunto sakkaa pahasti, niin onpahan köyhät joita haukkua ja tuntea pieni hetki paremmuutta.

Papp betalar - nöf nöf.

Tai sitten on itse köyhistä oloista lähtöisin ja pärjännyt ilman apua ja tukia.Kaikki eivät ole tukien kinuajia.

Vierailija
144/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Miksi pitäisi maksaa asumistukea?Asukaa siellä  missä on varaa asua,näin me muutkin tehdään.

Niin teen minäkin, en saa yhtään asumistukea itse. Olen silti sitä mieltä, että asumista tulee tukea edelleen verorahoilla. Jokaisella pitää olla mahdollisuus yksityisyyteen, koskemnattomuuteen ja turvaan. Koti on tähän tarkoitukseen ainoa paikka. Vähintään yksiö lukittavalla omalla ovella, jonne kukaan ei pyytämättä pääse. 

Vierailija
145/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voitte katsoa aikajanaa missä mennään, ollaan nimittäin aivan viimeisillä sivuilla, pedon merkki meni pieniin ja suuriin KOKO maailmassa alkaen 2020. Yli 70% maailman ihmisistä petettiin pharmakealla.

https://m.youtube.com/@geraldbadalamento4906/community

Danielin Kirjan 1,150 päivää meni jo.

https://www.outkick.com/culture/after-1150-days-the-world-health-organi…

Vierailija
146/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä menee 11 miljarida euroa vuodessa luxustukipummieliitin lomailuun. Sen kun saisi vielä leikattua näiltä perkeleiltä niin olisi veronmaksajan hyvä olla. Tukia nostavat voisivat mennä töihin tai muuttaa hiiteen täältä.

Vielä menee 38 miljardia vuodessa luxustukieläkeloisten lomailuun. Sen kun saisi vielä leikattua näiltä perkeleiltä niin olisi veronmaksajan hyvä olla. Eläkettä nostavat voisivat vaikka kuolla pois.

Eläkeläist ovat maksaneet veroja vuosikymmeniä,Sinunkaltaiset eivät osaa kuin kitistä ja kadehtia.kun itse ovat persaukisia.

Vierailija
147/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53v. Tehnyt duunia vuodesta 1989 alkaen. Kolme tutkintoa. Nyt olen etsinyt duunia kaksi kuukautta ja joka ikiseen hakemukseen on tullut vastaus että joku muu valittu. Miksi? Olenko ainoastaan liian vanha?

2 kuukautta on lyhyt aika nykyään. Sain itse töitä reilun tuhannen hakemuksen jälkeen ja minulla on 5 tutkintoa.

Vierailija
148/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIENOA VIHDOINKIN HALLITUS JOKA TOIMII. lois lauma uhoaa mulle kuuluu mulle kuuluu ei todella kuulu. miksi elättäisimme teitä.

Sinä puhut ihmisistä tuholaiseläiminä. N_Zi-Saksako on unelmasi? Aatu aloitti tuhotyönsä juuri noin. Epäinhimillistämänä tiettyjä ihmisryhmiä.

Huom. ei päästetä enää KOSKAAN näitä ihmisiä valtaan. Meillä on vielä mahdollisuus kääntää suunta, joka näiden käsissä vie meidät 1930-luvulle.

Äänestetään muutosta!

Vierailija
149/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä puhut ihmisistä tuholaiseläiminä. N_Zi-Saksako on unelmasi? Aatu aloitti tuhotyönsä juuri noin. Epäinhimillistämänä tiettyjä ihmisryhmiä.

Huom. ei päästetä enää KOSKAAN näitä ihmisiä valtaan. Meillä on vielä mahdollisuus kääntää suunta, joka näiden käsissä vie meidät 1930-luvulle.

Äänestetään muutosta!

Mene sinäkin pummi ennemmin töihin ja oirehdi vähemmän.

Vierailija
150/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minä tukia saan kuin koskaan. Mitä tuota ihmettelemään. Enkä aio tilannetta muuttaa. Pitäkää kateelliset tunkkinne!

Vierailija
151/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pimeä jankkaaja. Yritäpä joskus itse köyhyyttä eli elämistä pienimmillä tuilla. Vaikuttaa mm mielenterveyteen. 

Tuet pois vaan

Vierailija
152/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sä et sairastu tai jää työttömäksi   vai mitä?

vai ootko ns. isin  tyttö tai poika

Veikkaan että on. Pappa betalar-porukkaa. Laiskanpulskea pullaposki isin antamien sijoitussalkkujen kanssa leikkii ja leveällä pyllyllä päivät pitkät kotona istuu.

Välillä näpyttelee nettiin köyhiä parjaavia herjauksia, kun oma itsetunto sakkaa pahasti, niin onpahan köyhät joita haukkua ja tuntea pieni hetki paremmuutta.

Papp betalar - nöf nöf.

Tai sitten on itse köyhistä oloista lähtöisin ja pärjännyt ilman apua ja tukia.Kaikki eivät ole tukien kinuajia.

Voi silti tulla päivä, jolloin tukea tarvitsee. Mistä tuollainen itsevarmuus kumpuaa?

Vierailija
153/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tukia tarvitsevat saavat edelleen tukensa. Tuet poistettu vain tukia hyväksikäyttäneiltä. Mikä tässä on vassareilla vaikea ymmärtää?

no kun ei saa. Multakin on viety, niin kuin muiltakin. Siitä huolimatta vietiin, vaikka mulla on lääkärin- ja sosiaalipuolen todistukset tästä sairaudesta, niin kohdellaan kuin lusmua, vaikka olen sairas, työkyvytön. Nyt se konkretisoitui mullekin, kuinka Kela tekee sairaista täysin työkykyisiä.

Vierailija
154/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa seurata kun suomesta on tulossa kehitysmaa

Vierailija
155/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus vaihtuu alle kahden vuoden päästä. 

Vain osa PS KOK KEPU ovat seuraavassa Purra 1 hallituksessa,siellä ei ole sosialisteille tilaa.

Seuraavassa hallituksessa ei ole Purralle tilaa. Hän saa alkaa soitella mäkkäriin, josko pääsisi pian sinne hommiin takaisin. Vaihtoehtoisesti kuntouttavaan työtoimintaan työttömyyspäivärahalla.

Vierailija
156/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleskeluyhteiskunnan aika on lopullisesti ohi 👍

No ei se nyt tällä erää vielä ohi ole. Läheskään. Pieniä muutoksia. 

Vierailija
157/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät pakkotyöhön työttömyyskorvausta vastaan.

Toivottavasti jäät pian työttömäksi. 

Vierailija
158/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap hyvä että me säästetään että pärjätään sitten kun jäädään työttömiksi. Ettei sitten vaan elellä sosiaaliturvan avulla.

Hah teitä tulee lisää työttömiä niin katsotaan sitten oletteko tyytyväisiä.

Vierailija
159/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53v. Tehnyt duunia vuodesta 1989 alkaen. Kolme tutkintoa. Nyt olen etsinyt duunia kaksi kuukautta ja joka ikiseen hakemukseen on tullut vastaus että joku muu valittu. Miksi? Olenko ainoastaan liian vanha?

Hae ulkomaille töihin, vaikka Norjaan. Ei tänne kannata työttömäksi jäädä.

Vierailija
160/296 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ei koskaan opi. Persut petti jo kerran, mutta taas nämä jankkaa niiden agendaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän