Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö naiset seurustelemaan miehen kanssa joka on selvästi itseä tyhmempi?

Vierailija
22.02.2025 |

Minä yritin mutta tuli olo että olen sen äiti kun joutui vääntämään asioita rautalangasta. 

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies ei osannut laskea päässä paljonko maksaa 25 €:n tuote sen jälkeen kun siitä saa alennusta 30 % 😅

Vierailija
2/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mahdollistakaan löytää ihmistä, jota voisi katsoa kaikilla osa-alueilla ylöspäin. Oleellista on yhteinen päämäärä ja sellainen roolijako, jossa molemmat voivat kontribuoida yhteiseen pottiin omien kykyjensä mukaisesti. Mies voi esim. olla ihan hyväpaklkaisessa työssä, vaikka olisikin täysi uuvatti. Katsokaa nyt vaikka diplomi-insinöörejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies ei osannut laskea päässä paljonko maksaa 25 €:n tuote sen jälkeen kun siitä saa alennusta 30 % 😅

En minäkään edes miettisi tuollaista. Laskukoneet on keksitty. 

Vierailija
4/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaikista suurin Nou !

Vierailija
5/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka poikaystäväni oli sellainen, että sekä yleistieto että käytännön looginen ajattelu uupuivat täysin. Todella uuvuttavaa, kun kaiken sai pohjustaa kaukaa ja vääntää rautalangasta. Mietin aina, että olisin halunnut samanlaisen paidan kuin Kennyn äidillä South Parkissa.

Ei enää ikinä ketään itseäni tyhmempää. 

Vierailija
6/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi, siis jos mies olisi ihan selvästi tyhmempi. Vähän on ok.

Monessa muussa asiassa olisin joustava, mutta tämä on minulle tärkeä asia. Olen nuorena yrittänyt seurustella idiootin kanssa. Ei vaan onnistunut. Olen naimisissa huomattavan älykkään miehen kanssa ja tykkään kyllä hänen älystään.

Vierailija
7/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Peruskoululaisetkin osaa laskea tuon. 

Vierailija
8/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mahdollistakaan löytää ihmistä, jota voisi katsoa kaikilla osa-alueilla ylöspäin. Oleellista on yhteinen päämäärä ja sellainen roolijako, jossa molemmat voivat kontribuoida yhteiseen pottiin omien kykyjensä mukaisesti. Mies voi esim. olla ihan hyväpaklkaisessa työssä, vaikka olisikin täysi uuvatti. Katsokaa nyt vaikka diplomi-insinöörejä

Terveisin lyhyestä matikasta lubenter? Ikäluokan fiksuimmista merkittävä osa löytyy Aallon tefyltä.

Vierailija
9/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti en voisi. Turhauttaa jos normaali puhekin pitää "tyhmentää" kun toinen ei tajua maailman menosta mitään. Ja en edes ole mikään akateeminen, mutta muuten vaan kiinnostunut kaikesta. Töissä pitää välillä joillekkin selittää ihan normaaleja sanojakin, kun eivät tiedä mitä ne tarkoittaa.

Vierailija
10/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunsin miehen joks ei osannut laskea tuollaista edes laskimella. 

Vierailija
11/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että hyvässä suhteessa molemmat ovat suurinpiirtein yhtä älykkäitä. Aloittajan mainitsemasta syystä.

Vierailija
12/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko punalaputettu??

Vierailija
13/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin lyhyestä matikasta lubenter? Ikäluokan fiksuimmista merkittävä osa löytyy Aallon tefyltä.

No enpä tiedä, vaikeampi on päästä esim. Informaatioverkostojen pääaineeseen. 

Vierailija
14/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun eksä (DI) oli yksi fiksuimmista tyypeistä, mutta se älykkyys rajoittui niihin matemaattisiin asioihin, ja itse olisin halunnut vähän haastetta esim. leikkimielisiin väittelyihin. 

Vierailija
15/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan mieheni kanssa varmaan keskimäärin yhtä älykkäitä ( vaiko tyhmiä?😅) mutta ihan eri asioissa. Vuorotellen aina ällistytään miten yksinkertainen toinen voi jossakin asiassa olla!😂👍

Vierailija
16/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulua käymätön maamuukin osaa laskea tuon ilman laskinta

Vierailija
17/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole miettimistä, jos on edes keskiälyinen. Mutta sulla ei sitten ole ongelmia tyhmien miesten suhteen. Olet poikkeus naisten joukossa.

Vierailija
18/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole miettimistä, jos on edes keskiälyinen. Mutta sulla ei sitten ole ongelmia tyhmien miesten suhteen. Olet poikkeus naisten joukossa.

ärsyttävä nipottaja

Vierailija
19/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä tiedä, vaikeampi on päästä esim. Informaatioverkostojen pääaineeseen. 

Ei kyse ole siitä mihin on vaikeinta päästä vaan missä on vaikeimmat opinnot. Jos Aallon konetekniikka laskisi sisäänpääsyn niin, että ottaisivat vain 5 opiskelijaa vuodessa, niin tulisiko pääaineesta vaikeampi?

Vierailija
20/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minä kutsun näitä hauiksentreenaajiksi. Hauis on ämpärin kokoinen ja muu keho surkastunut olemattomaksi. Kiva jos kelpaavat toisilleen ja sinulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän