Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö naiset seurustelemaan miehen kanssa joka on selvästi itseä tyhmempi?

Vierailija
22.02.2025 |

Minä yritin mutta tuli olo että olen sen äiti kun joutui vääntämään asioita rautalangasta. 

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. 

Vierailija
42/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut 20 senttiä minua lyhyemmän miehen kanssa. Itse olen 180 cm. Mieluiten kuitenkin suurinpiirtein samanpituisen, koska pitkät ihmiset tajuaa oman kokemuksensa kautta valita asioita pituusrasitteen kautta.

Esimerkiksi tuo 160 senttinen mies ei yhtään tajunnut miksi sängyssä ei voi olla kuin yksi pääty, että miten ärsyttävää on nukkua joka himskatin yö siten, että jalat kolisee sängyn jalkopäähän. Tai että autoa ostettassa on tärkeää se, että istuinta voi säätää alaspäin ettei tarvi ajaa pää kenossa tai päälaki auton katossa kiinni. Tai miten ärsyttävää on istua autossa, jossa ei ole jalkatilaa. ja niin edelleen. Tai miten paljon selkään alkaa sattua, jos joutuu elämään stadardimittaisille ihmisille mitoitetussa maailmassa. siis 160-170 senttisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut 20 senttiä minua lyhyemmän miehen kanssa. Itse olen 180 cm. Mieluiten kuitenkin suurinpiirtein samanpituisen, koska pitkät ihmiset tajuaa oman kokemuksensa kautta valita asioita pituusrasitteen kautta.

Esimerkiksi tuo 160 senttinen mies ei yhtään tajunnut miksi sängyssä ei voi olla kuin yksi pääty, että miten ärsyttävää on nukkua joka himskatin yö siten, että jalat kolisee sängyn jalkopäähän. Tai että autoa ostettassa on tärkeää se, että istuinta voi säätää alaspäin ettei tarvi ajaa pää kenossa tai päälaki auton katossa kiinni. Tai miten ärsyttävää on istua autossa, jossa ei ole jalkatilaa. ja niin edelleen. Tai miten paljon selkään alkaa sattua, jos joutuu elämään stadardimittaisille ihmisille mitoitetussa maailmassa. siis 160-170 senttisille.

haha, minkä lukihhäiriön sain, kun luin otsikosta, että selvästi itseä lyhyempi :D :D

Vierailija
44/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä. Minulle on ainakin vaikeaa seurustella itseäni selvästi tyhmemmän kanssa. On hankalaa kun keskusteluja ei oikein voi käydä ja looginen ajattelu puuttuu. Henkilö tekee tyhmiä päätöksiä. Mutta se ei varsinaisesti ollut se miksi vastasin, vaan olen tälläkin palstalla moneen otteeseen tuonut ilmi, että nykyihminen on pääsääntöisesti tyhmä. Ja tässä kontekstissa en tarkoita tyhmällä herjata, vaan sitä että henkilö on älylliseltä kapasiteetiltaan kovin vajaa, ihan de fakto. Ja ensin ajattelin naivisti, että tämä ongelma esiintyisi vain pääosin naisissa, mutta sehän ei pidä paikkaansa. Olen muutamissa sinkkuchateissa ollut osallisena ja siellä on tietenkin miehiä mukana, tai itse asiassa suurin osa. Kyllä on hölmöjä juttuja voi herra mun vereni! Ylipäänsä ihan asiat mistä keskustellaan, on niin älyttömän maanläheisiä. Aiheina on auton moottorin osat, tatuoinnit, kuulokkeiden impedanssit, elokuvat, TV-sarjat, ompelu, lasten synttärit ja niin edelleen. Jos yritätkin viritellä keskustelua yhtään mistään edes hitusen syvällisemmästä ja 'vaikeammasta' aiheesta, niin fiilis on kuin lännen elokuvassa; vain heinäpallon pyörii tuulessa.

Joko ihmisillä ei koskaan peruskoulusta tarttunut mitään mukaan, tai sitten ne viimeisetkin tiedonmuruset on kustu siideripissana pönttöön. Ihmiset ei ymmärrä matematiikasta mitään, eivät osaa edes kertotauluja ilman laskinta. Maantiede, historia ja yhteiskunnalliset asiat on aivan retuperällä. Ja ei edes siis niin, että jotain yksityiskohtaista tietoa ei tiedettäisi, vaikka sekin olisi yleistietoon kuuluvaa, vaan että koko aihepiiri on pelkkä musta aukko. Mistä ottaisin esimerkin? No siis ettei tarvitse tuntea gravitaatiot lakeja, mutta kun sana 'kvanttifysiikka' on jo asia mistä ei tunne edes termiä, niin aika hemmetin kuutamolla ollaan. Tai että ei tarvitse tietää mikä on 'Mooren laki', mutta jos sitä selittäessä auki vastapuoli ei edes tiedä mitä 'eksponentiaalinen' tarkoittaa, niin ei sitä voi henkilölle edes avata.

Nämä oman elämänsä nerot ei tiedä viineistä kuin Möttösen ja JP Chenetin. Heille kala on synonyymi lohelle ja Sambesista he eivät tiedä, että onko se joki, intialainen kaupunki vai kentien nepalilainen ruokalaji. He ajattelevat kahvin kallistuvan k-kauppiaan ahneuden takia ja että sauvakävely sunnuntaisin riittää viikkoliikunnaksi.

Vaikeaa se on löytää älyllisesti fiksua kumppania. Taitaa olla niin, että ne älykkäämmän ei tuppaa enää keski-iällä eroamaan liitoistaan. Vaikka ex olikin omalaisensa ongelmineen, niin älykäs hän siitä huolimatta oli kuitenkin.

Vierailija
45/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me miehet. Aina joudumme seurustelemasn itseämme tyhmempien naisten kanssa. Viisasta naista ei ole. 

Mulle tää kertoo jotain sun äidistä...

Pojille se älykkyyskin periytyy äidiltä. Eli tämä selittää "Me miehet" kommentin kirjoittajasta paljon.

Vierailija
46/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan miehenä. Minulle on ainakin vaikeaa seurustella itseäni selvästi tyhmemmän kanssa. On hankalaa kun keskusteluja ei oikein voi käydä ja looginen ajattelu puuttuu. Henkilö tekee tyhmiä päätöksiä. Mutta se ei varsinaisesti ollut se miksi vastasin, vaan olen tälläkin palstalla moneen otteeseen tuonut ilmi, että nykyihminen on pääsääntöisesti tyhmä. Ja tässä kontekstissa en tarkoita tyhmällä herjata, vaan sitä että henkilö on älylliseltä kapasiteetiltaan kovin vajaa, ihan de fakto. Ja ensin ajattelin naivisti, että tämä ongelma esiintyisi vain pääosin naisissa, mutta sehän ei pidä paikkaansa. Olen muutamissa sinkkuchateissa ollut osallisena ja siellä on tietenkin miehiä mukana, tai itse asiassa suurin osa. Kyllä on hölmöjä juttuja voi herra mun vereni! Ylipäänsä ihan asiat mistä keskustellaan, on niin älyttömän maanläheisiä. Aiheina on auton moottorin osat, tatuoinnit, kuulokkeiden impedanssit, elokuvat, TV-sarjat, ompelu, laste

Minua ei kiinnosta mitä mies ymmärtää hiukkasista tai vaikka historiasta vain sillä on väliä, että hän ymmärtää minua.

Vierailija
47/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mahdollistakaan löytää ihmistä, jota voisi katsoa kaikilla osa-alueilla ylöspäin. Oleellista on yhteinen päämäärä ja sellainen roolijako, jossa molemmat voivat kontribuoida yhteiseen pottiin omien kykyjensä mukaisesti. Mies voi esim. olla ihan hyväpaklkaisessa työssä, vaikka olisikin täysi uuvatti. Katsokaa nyt vaikka diplomi-insinöörejä

Terveisin lyhyestä matikasta lubenter? Ikäluokan fiksuimmista merkittävä osa löytyy Aallon tefyltä.

No enpä tiedä, vaikeampi on päästä esim. Informaatioverkostojen pääaineeseen. 

Ei kyse ole siitä mihin on vaikeinta päästä vaan missä on vaikeimmat opinnot. Jos Aallon konetekniikka laskisi sisäänpääsyn niin, että ottaisivat vain 5 opiskelijaa vuodessa, niin tulis

Tefylle riittää että on hyvä matikassa ja fysiikassa, informaatioverkostoissa pitää olla näiden lisäksi hyvä kielissä, vaaditaan monipuolisempi lahjakkuus. Sukulaislapsi pääsi teknistä fysiikkaa opiskelemaan mutta ei informaatioverkostoihin joka oli hänellä listan ykkösenä. 

Vierailija
48/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä rahaa niin ei naiset älyä vaadi. Päinvastoin parempi jos mies tyhmä ja rikas 👍

Useimmiten juuri älykäs kykenee rikastumaan, tyhmä ei. 

Trump on tyhmä, mutta ainakin olevinaan rikas..

Vierailija
49/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitattu äomääräni on 134.

Kuitenkin olen hemmetin simppeli jossain asioissa.

Ja huomaan ajattelevani erilla lailla kun muut.

Exäni kanssa välillä oltiin viisaita yhdessä, välillä tyhmempiä yhdessä ja erikseen.

Exäni vaikka onkin järkevä ja rehti ihminen niin petti.

Viisaus ei takaa todellakaan mitään mielenpuhtautta. Myös sarjamurhaajia löytyy korkealla äo pisteillä.

Vierailija
50/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Eräs eksäni jätti minut osittain sen takia, ettei kestänyt sitä, että olen tätä älykkäämpi, siis hänen mielestään. Kamala kompleksi oli tuosta eikä osannut lopettaa asian vatvomista. Itse pidin eksääni älykkäänä enkä koskaan muuta antanut tälle ymmärtää, mutta ei, ei kyennyt pääsemään tuosta yli. Varmaan lapsuudessa joku sanonut tälle ikävästi, en muuta keksi. Joten joskus noinkin päin. Eksäni kerran sanoi suoraan, ettei pidä siitä, että olen älykkäämpi, muttei myöskään haluaisi itseään tyhmempää miestä. Jaa-a, hankala tilanne. :D

Vierailija
51/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Eräs eksäni jätti minut osittain sen takia, ettei kestänyt sitä, että olen tätä älykkäämpi, siis hänen mielestään. Kamala kompleksi oli tuosta eikä osannut lopettaa asian vatvomista. Itse pidin eksääni älykkäänä enkä koskaan muuta antanut tälle ymmärtää, mutta ei, ei kyennyt pääsemään tuosta yli. Varmaan lapsuudessa joku sanonut tälle ikävästi, en muuta keksi. Joten joskus noinkin päin. Eksäni kerran sanoi suoraan, ettei pidä siitä, että olen älykkäämpi, muttei myöskään haluaisi itseään tyhmempää miestä. Jaa-a, hankala tilanne. :D

Ei liity tähän ketjuun.

Vierailija
52/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitattu äomääräni on 134.

Kuitenkin olen hemmetin simppeli jossain asioissa.

Ja huomaan ajattelevani erilla lailla kun muut.

Exäni kanssa välillä oltiin viisaita yhdessä, välillä tyhmempiä yhdessä ja erikseen.

Exäni vaikka onkin järkevä ja rehti ihminen niin petti.

Viisaus ei takaa todellakaan mitään mielenpuhtautta. Myös sarjamurhaajia löytyy korkealla äo pisteillä.

Mielummin siis partneriksi joku lämmin ja ystävällinen ihminen, entäpä viisaampi kylmä puolautisti joka vaan tuijottaa omaa napaansa.

Vierailija
53/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiehtovaa jos seurustelukumppaninkykenee kriittisen ja analyyttisen ajatteluun eikä vain toista lukemaansa. Sellaisesta syntyy hyviä ja oivaltavia keskusteluja, Meillä on kumppanini suuri ero koulutustasossa, mutta koulutus ei ole synonyymi älykkyydellä. Pidän kumppanini tavasta huomioida eri asioita ja tuoda niitä älykkäästi esiin. Olen siis nainen ja se korkeammin koulutettu.

Vierailija
54/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi. Mun päätä alkaa nopeasti särkeä kun kuulen typerää puhetta, tuli se miehen, naisen tai oranssin Muppetin suusta.

Ilmeisesti verenpaine nousee äkillisesti tai jotain. Ei vain pysty. Ja sen takia olenkin mieluummin yksin. Nainen sopeutuu ja elää hyvää elämää, hankkii sosiaaliset suhteensa muualta ja virikkeistää itse itsensä. Elämä ei pyöri sukuelimen ympärillä kuten yksinäisillä miehillä.

Jokin aika sitten löysin älyllisesti vertaiseni, joka kuitenkin osoittautui tunne-elämältään vammaiseksi, valehtelijaksi ja alkoholistiksi, joten se siitäkin sitten. Mikä siinä on, ettei älykäs mies kestä maailmaa ja omaa elämäänsä selvänä? Ei osaa soveltaa älyään käytännön asioihin kuten omien tunteidensa käsittelemiseen?

Niin tästähän on tutkimuksiakin. Älyllisesti hyvin lahjakkaat ihmiset ovat tutkitusti persoja päihteille. Näin on ollut kautta ihmiskunnan historian. Syytä tälle ei varsinaisesti ole löydetty, mutta se tuskin on mainitsemasi "elämän kestäminen". Tuo selitys on liian dummy ja yksinkertainen. Se liittynee jotenkin aivojen rakenteisiin, mutta kuten sanottua, ei tarkkaa selitystä ole vielä pystytty löytämään.

Vierailija
55/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen miehestä, joka olisi älykkäämpi, mutten ole tavannut vielä yhtään.

Vierailija
56/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
57/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tefylle riittää että on hyvä matikassa ja fysiikassa, informaatioverkostoissa pitää olla näiden lisäksi hyvä kielissä, vaaditaan monipuolisempi lahjakkuus. Sukulaislapsi pääsi teknistä fysiikkaa opiskelemaan mutta ei informaatioverkostoihin joka oli hänellä listan ykkösenä. "

Informaatioverkostoihin on ihan täsmälleen sama pääsykoe kuin tefylle.

Vierailija
58/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity tähän ketjuun.

Liittyypäs. Lue aloitusviesti. Herran jestas... 

Vierailija
59/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin. Itseäni ei haitannut miehen kouluttamattomuus, se että oikein kehuu ettei ole elämänsä aikana lukenut yhtäkään kirjaa alusta loppuun jne. Ongelma tuli vastaan tuossa kun tyhmyys korreloi pahasti impulssikontrollin puutteen kanssa, joten yhden riidan aikana mies sitten hakkasi minut pahasti ja käräjät nyt tulossa.

Joten joo, pitää kyllä niiden hyvien puolien kompensoida todella paljon että enää tällaista yrittäisin.

Vierailija
60/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan miehenä. Minulle on ainakin vaikeaa seurustella itseäni selvästi tyhmemmän kanssa. On hankalaa kun keskusteluja ei oikein voi käydä ja looginen ajattelu puuttuu. Henkilö tekee tyhmiä päätöksiä. Mutta se ei varsinaisesti ollut se miksi vastasin, vaan olen tälläkin palstalla moneen otteeseen tuonut ilmi, että nykyihminen on pääsääntöisesti tyhmä. Ja tässä kontekstissa en tarkoita tyhmällä herjata, vaan sitä että henkilö on älylliseltä kapasiteetiltaan kovin vajaa, ihan de fakto. Ja ensin ajattelin naivisti, että tämä ongelma esiintyisi vain pääosin naisissa, mutta sehän ei pidä paikkaansa. Olen muutamissa sinkkuchateissa ollut osallisena ja siellä on tietenkin miehiä mukana, tai itse asiassa suurin osa. Kyllä on hölmöjä juttuja voi herra mun vereni! Ylipäänsä ihan asiat mistä keskustellaan, on niin älyttömän maanläheisiä. Aiheina on auton moottorin osat, tatuoinnit, kuulokkeiden impedanssit, elokuvat, TV-sarjat, ompelu, laste

Kiinnostaa tietää miksi listallasi ei ole yhtään humanistista aihetta? Kvanttifysiikka ei ole hyvä aihe tuntemattomien kanssa juuri siksi, että se vaatisi erinomaista fasilitointia, että keskustelu olisi tasavertaista. Viineistä keskustelu on mahdotonta jos ei tunne viinejä tai käytä lainkaan alkoholia. Esityämäsi keskustelunavaukset eivät ole hyviä ihmissuhteiden rakentamisessa. Sen sijaan keskustelu arvoista koskee kaikkia ja kannustaa pohtimaan. Onko sota koskaan perusteltua? Mitä pidät syynä siihen että ihmisen ja kansakunnat ovat menossa kohti kahtiajakautumista? Mikä on itsellesi tärkein arvo? Mikä aihe on sinulle tärkeä tulevissa kunnallisvaaleissa? Millainen merkitys luonnolla on sinulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi