Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö naiset seurustelemaan miehen kanssa joka on selvästi itseä tyhmempi?

Vierailija
22.02.2025 |

Minä yritin mutta tuli olo että olen sen äiti kun joutui vääntämään asioita rautalangasta. 

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tefylle riittää että on hyvä matikassa ja fysiikassa, informaatioverkostoissa pitää olla näiden lisäksi hyvä kielissä, vaaditaan monipuolisempi lahjakkuus. Sukulaislapsi pääsi teknistä fysiikkaa opiskelemaan mutta ei informaatioverkostoihin joka oli hänellä listan ykkösenä. "

Informaatioverkostoihin on ihan täsmälleen sama pääsykoe kuin tefylle.

Informaatioverkostoihin on äikän kynnysehto todistusvallinassa (2023 se oli L, viime vuonna E). Ja valintakokeessakin on eroa sen suhteen mihin kysymyksiin vastataan.  "Informaatioverkostojen koulutusohjelma ei kuulu diplomi-insinööri- ja arkkitehtikoulutuksen yhteisvalintaan (DIA-yhteisvalinta), vaikka se onkin diplomi-insinöörin tutkintoon johtava hakukohde"

Vierailija
62/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen miehestä, joka olisi älykkäämpi, mutten ole tavannut vielä yhtään.

Kyllä meitä älykkäitä löytyy, mutta vähemmässä määrin. Ehkä yleinen harha on juuttua stereotypioihin, että älykkäät löytyvät korkeakouluista oopperan väliajalta ja tyhmimmät kuntosalilta tai american car showsta. Näin stereotyyppisesti ajattelee vain itse hieman yksinkertainen. Toinen virhe on ajatella, että nämä älykkäät miehet ihastuvat naisessa älykkyyteen. Tätä korostaakseen ei sitten kannata pukeutua liian feminiinisesti, meikata tai käyttäytyä viettelevästi. Kyllä mies ihastuu biologiansa pohjalta älykkyydestään huolimatta ja tällöin parinvalintapreferensseissä korostuu seksuaalinen vetovoima. Olipa nainen kuinka älykäs tahansa, niin vain aniharva mies ihastuu naisen selittäessä mustan aukon gravitaation singulariteettia. Kyllä se ihastuminen tapahtuu katsoessa kauniita kasvoja ja hemaisevia silmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan miehenä. Minulle on ainakin vaikeaa seurustella itseäni selvästi tyhmemmän kanssa. On hankalaa kun keskusteluja ei oikein voi käydä ja looginen ajattelu puuttuu. Henkilö tekee tyhmiä päätöksiä. Mutta se ei varsinaisesti ollut se miksi vastasin, vaan olen tälläkin palstalla moneen otteeseen tuonut ilmi, että nykyihminen on pääsääntöisesti tyhmä. Ja tässä kontekstissa en tarkoita tyhmällä herjata, vaan sitä että henkilö on älylliseltä kapasiteetiltaan kovin vajaa, ihan de fakto. Ja ensin ajattelin naivisti, että tämä ongelma esiintyisi vain pääosin naisissa, mutta sehän ei pidä paikkaansa. Olen muutamissa sinkkuchateissa ollut osallisena ja siellä on tietenkin miehiä mukana, tai itse asiassa suurin osa. Kyllä on hölmöjä juttuja voi herra mun vereni! Ylipäänsä ihan asiat mistä keskustellaan, on niin älyttömän maanläheisiä. Aiheina on auton moottorin osat, tatuoinnit, kuulokkeiden impedanssit, elokuvat, TV-sarjat, ompelu, laste

Eikö nuo nyt ole pitkälti opittuja / opeteltavissa olevia asioita. Kaikkia ei kaikki asiat kiinnosta, eikä se tee kenestäkään tyhmää. Sivistymättömän ehkä kyllä. Tulee mieleen oma veljeni, joka todennäköisesti ei olisi edes jaksanut lukea tuota selostustasi loppuun, mutta pistäpä tekemään palikkatestejä, niin johan tulee tulosta.

Vierailija
64/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tefylle riittää että on hyvä matikassa ja fysiikassa, informaatioverkostoissa pitää olla näiden lisäksi hyvä kielissä, vaaditaan monipuolisempi lahjakkuus. Sukulaislapsi pääsi teknistä fysiikkaa opiskelemaan mutta ei informaatioverkostoihin joka oli hänellä listan ykkösenä. "

Informaatioverkostoihin on äikän kynnysehto todistusvallinassa (2023 se oli L, viime vuonna E). Ja valintakokeessakin on eroa sen suhteen mihin kysymyksiin vastataan.  "Informaatioverkostojen koulutusohjelma ei kuulu diplomi-insinööri- ja arkkitehtikoulutuksen yhteisvalintaan (DIA-yhteisvalinta), vaikka se onkin diplomi-insinöörin tutkintoon johtava hakukohde"

Katsoin tarkemmin niin infon pääsykokeessa vastataan vain ongelmanratkaisuun ja matikkaan. Muilla DI-aloilla on kokeessa enemmän valinnanvaraa, mutta on enemmän tehtäviä ja on vastattava myös joko fysiikkaan tai kemiaan tai molempiin. Eli infolle ei tarvitse osata fysiikkaa eikä kemiaa, muille DI-aloille täytyy. Ei tuo kovin monipuoliselta kuulosta minusta infon osalta.

Vierailija
65/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä älykkäitä löytyy, mutta vähemmässä määrin. Ehkä yleinen harha on juuttua stereotypioihin, että älykkäät löytyvät korkeakouluista oopperan väliajalta ja tyhmimmät kuntosalilta tai american car showsta. Näin stereotyyppisesti ajattelee vain itse hieman yksinkertainen. Toinen virhe on ajatella, että nämä älykkäät miehet ihastuvat naisessa älykkyyteen. Tätä korostaakseen ei sitten kannata pukeutua liian feminiinisesti, meikata tai käyttäytyä viettelevästi. Kyllä mies ihastuu biologiansa pohjalta älykkyydestään huolimatta ja tällöin parinvalintapreferensseissä korostuu seksuaalinen vetovoima. Olipa nainen kuinka älykäs tahansa, niin vain aniharva mies ihastuu naisen selittäessä mustan aukon gravitaation singulariteettia. Kyllä se ihastuminen tapahtuu katsoessa kauniita kas

Tuo on niin totta. Älykäs nainen on älykkäälle miehelle kaveri. Miehen pitää saada selittää ja auttaa naista, jotta mitään romanttista voi syntyä. 😄 Sivusta

Vierailija
66/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä älykkäitä löytyy, mutta vähemmässä määrin. Ehkä yleinen harha on juuttua stereotypioihin, että älykkäät löytyvät korkeakouluista oopperan väliajalta ja tyhmimmät kuntosalilta tai american car showsta. Näin stereotyyppisesti ajattelee vain itse hieman yksinkertainen. Toinen virhe on ajatella, että nämä älykkäät miehet ihastuvat naisessa älykkyyteen. Tätä korostaakseen ei sitten kannata pukeutua liian feminiinisesti, meikata tai käyttäytyä viettelevästi. Kyllä mies ihastuu biologiansa pohjalta älykkyydestään huolimatta ja tällöin parinvalintapreferensseissä korostuu seksuaalinen vetovoima. Olipa nainen kuinka älykäs tahansa, niin vain aniharva mies ihastuu naisen selittäessä mustan aukon gravitaation singulariteettia. Kyllä se ihastuminen tapahtuu katsoessa kauniita kas

Rationaalinen mies ei pariudu nisäkäsvaistojensa perusteella, vaan menee järkiliittoon. Äly nisäkäsvaiston keppihevosena on yhtä kuin ei älyä

Lisäksi edes puoliksi järkevä mies omaa myös empatiakykyä tajutakseen, että kukaan nainen ei voi pukeutua "viettelevästi" eli kulkea perse pystyssä turuilla ja toreilla houkuttelematta kaikkia mahdolllisia ja mahdottomia perskärpäsiä

Ylipäätään se että yrität älyiillen ilmaista arvostavasi naisessa h uoruutta paljastaa, ettet ole älyä nähnytkään

Vierailija
67/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies ei osannut laskea päässä paljonko maksaa 25 €:n tuote sen jälkeen kun siitä saa alennusta 30 % 😅

No paljonko?

Vierailija
68/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki miehet ole naisten mielestä lapsellisia ja tyhmiä?

Vierailija
69/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tarkemmin niin infon pääsykokeessa vastataan vain ongelmanratk

Käytännössä todistusvalinnassa ne vaaditaan koska fy ja ke antaa korkeat pisteet. Ja vaikea kuvitella että olisi muutenkaan huono niissä jos loistaa pitkässä matikassa, eiköhän nuo korreloi aika vahvasti. 

No joka tapauksessa teknilliseen fysiikkaan pääsee helposti sellainenkin joka on heikko muissa kuin matemaattisissa aineissa. Sukulaislapsi oli kovasti pettynyt kun pääsi "vain" sinne. 

Vierailija
70/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä älykkäitä löytyy, mutta vähemmässä määrin. Ehkä yleinen harha on juuttua stereotypioihin, että älykkäät löytyvät korkeakouluista oopperan väliajalta ja tyhmimmät kuntosalilta tai american car showsta. Näin stereotyyppisesti ajattelee vain itse hieman yksinkertainen. Toinen virhe on ajatella, että nämä älykkäät miehet ihastuvat naisessa älykkyyteen. Tätä korostaakseen ei sitten kannata pukeutua liian feminiinisesti, meikata tai käyttäytyä viettelevästi. Kyllä mies ihastuu biologiansa pohjalta älykkyydestään huolimatta ja tällöin parinvalintapreferensseissä korostuu seksuaalinen vetovoima. Olipa nainen kuinka älykäs tahansa, niin vain aniharva mies ihastuu naisen selittäessä mustan aukon gravitaation singulariteettia. K

Tuolloin mies ihastuu itseensä alentamalla naista. Ei missään tapauksessa jatkoon tällaista yksilöä. Ylipäätään se että mies tavoittelee kiimatunteita pariutuessaan on ensimmäinen indikaattori promiskuiteetista ja matalasta kognitiosta, moraalista, kyvystä hahmottaa yhteiskuntarakenteita, jne. Käykööt nämä sielä only fansissa ja tuksujen luona ihan rauhassa siementämässä, ja hedelmälliset naiset pysytelkööt kaukana. Mies joka pariutuu kiimansa perusteella tekee sen myös uudestaan, sillä kiima ei millään jatku läpi elämän ja 10 000 siitoskertaa, mitä mies haluaa

Vierailija
71/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä älykkäitä löytyy, mutta vähemmässä määrin. Ehkä yleinen harha on juuttua stereotypioihin, että älykkäät löytyvät korkeakouluista oopperan väliajalta ja tyhmimmät kuntosalilta tai american car showsta. Näin stereotyyppisesti ajattelee vain itse hieman yksinkertainen. Toinen virhe on ajatella, että nämä älykkäät miehet ihastuvat naisessa älykkyyteen. Tätä korostaakseen ei sitten kannata pukeutua liian feminiinisesti, meikata tai käyttäytyä viettelevästi. Kyllä mies ihastuu biologiansa pohjalta älykkyydestään huolimatta ja tällöin parinvalintapreferensseissä korostuu seksuaalinen vetovoima. Olipa nainen kuinka älykäs tahansa, niin vain aniharva mies ihastuu naisen selittäessä mustan aukon gravitaation singulariteettia. K

"Rationaalinen mies ei pariudu nisäkäsvaistojensa perusteella, vaan menee järkiliittoon. Äly nisäkäsvaiston keppihevosena on yhtä kuin ei älyä

Lisäksi edes puoliksi järkevä mies omaa myös empatiakykyä tajutakseen, että kukaan nainen ei voi pukeutua "viettelevästi" eli kulkea perse pystyssä turuilla ja toreilla houkuttelematta kaikkia mahdolllisia ja mahdottomia perskärpäsiä

Ylipäätään se että yrität älyiillen ilmaista arvostavasi naisessa h uoruutta paljastaa, ettet ole älyä nähnytkään"

tai että kuka tahansa nainen voi pukeutua ja meikata viettelevästi päättäessään tehdä niin

Vierailija
72/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mahdollistakaan löytää ihmistä, jota voisi katsoa kaikilla osa-alueilla ylöspäin. Oleellista on yhteinen päämäärä ja sellainen roolijako, jossa molemmat voivat kontribuoida yhteiseen pottiin omien kykyjensä mukaisesti. Mies voi esim. olla ihan hyväpaklkaisessa työssä, vaikka olisikin täysi uuvatti. Katsokaa nyt vaikka diplomi-insinöörejä

Mielestäni ei pidä katsoa nimenomaisesti ylöspäon, mutta olisi hyvä, että voisi katsoa viereen. Alaspäin katsomisen sijaan.

Joo itse ainakin haluan kumppanin jota katsoa samalta tasolta. Kovin huippuälykkään tai -komean tai vaikka rikkaan kanssa alkaisi tuntea helposti huonommuutta. Sama taso on paras taso. Tietty joissain asioissa toinen voi olla parempi ja joissain toinen, kunhan balanssi säilyy eikä erot ole liian suuria. 

Vierailija
73/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies ei osannut laskea päässä paljonko maksaa 25 €:n tuote sen jälkeen kun siitä saa alennusta 30 % 😅

No paljonko?

17,5e. Ihan päässä laskettuna. 

Vierailija
74/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan miehenä. Minulle on ainakin vaikeaa seurustella itseäni selvästi tyhmemmän kanssa. On hankalaa kun keskusteluja ei oikein voi käydä ja looginen ajattelu puuttuu. Henkilö tekee tyhmiä päätöksiä. Mutta se ei varsinaisesti ollut se miksi vastasin, vaan olen tälläkin palstalla moneen otteeseen tuonut ilmi, että nykyihminen on pääsääntöisesti tyhmä. Ja tässä kontekstissa en tarkoita tyhmällä herjata, vaan sitä että henkilö on älylliseltä kapasiteetiltaan kovin vajaa, ihan de fakto. Ja ensin ajattelin naivisti, että tämä ongelma esiintyisi vain pääosin naisissa, mutta sehän ei pidä paikkaansa. Olen muutamissa sinkkuchateissa ollut osallisena ja siellä on tietenkin miehiä mukana, tai itse asiassa suurin osa. Kyllä on hölmöjä juttuja voi herra mun vereni! Ylipäänsä ihan asiat mistä keskustellaan, on niin älyttömän maanläheisiä. Aiheina on auton moottorin osat, tatuoinnit, kuulokkeiden impedanssit, elokuvat, TV-sarjat, ompelu, laste

Tässä oppikirjaesimerkki siitä, miksi älykäs mies on uuvatti. Hän ajattelee, että juuri se kirja minkä hän maailman miljoonasta kirjasta on lukenut, on totuus, ja ihan kerrassaan loukkaantuu, kun hedelmällinen kohdunkantaja ei ole lukenut juuri samaa kirjaa keskustellakseen juuri hänen kanssaan. Kumpa tällaiset jättäisivät naiset rauhaan ihan kaikkinensa

Vierailija
75/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itseään tyhmempi? Taitaa aloittaja olla se simpleton, kun ei osaa kirjoittaa. 

Vierailija
76/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta monet on vähintään jompaakumpaa. Älykäskin voi nimittäin olla lapsellinen, jos se älykkyys keskittyy sinne matemaattisloogiselle puolelle ja sosiaaliset kyvyt on puutteelliset. 

Vierailija
77/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse puhuisin kypsyydestä ja viisaudesta ja niiden puutteesta, yleensä keskiössä on oma napa. Se on myös yllättänyt, miten kovia kiukuttelemaan miehet on, etenkin ne älykkäät.

Vierailija
78/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Eräs eksäni jätti minut osittain sen takia, ettei kestänyt sitä, että olen tätä älykkäämpi, siis hänen mielestään. Kamala kompleksi oli tuosta eikä osannut lopettaa asian vatvomista. Itse pidin eksääni älykkäänä enkä koskaan muuta antanut tälle ymmärtää, mutta ei, ei kyennyt pääsemään tuosta yli. Varmaan lapsuudessa joku sanonut tälle ikävästi, en muuta keksi. Joten joskus noinkin päin. Eksäni kerran sanoi suoraan, ettei pidä siitä, että olen älykkäämpi, muttei myöskään haluaisi itseään tyhmempää miestä. Jaa-a, hankala tilanne. :D

Sosiaalisten taitojen puutetta. Lapsi ja aikuinenkin voivat tulla toimeen, kun eivät kilpaile keskenään, mutta jos ja kun mies alkaa kilpailemaan hedemlällisen puolisonsa kanssa niin eihän siitä synny lasta eikä paskaa

Ajatelkaa nyt jos vuohipukit luonnossakin naaraiden siittämisen sijaan menisivät pökkimään heitä sarvilla päähän. Miesoletetut ovat niin vajaaälyisiä, etteivät edes erota naarasta koiraasta.

Vierailija
79/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, jos häneltä ei löydy väkivaltaisuutta, narsismia ja hoitamaton talous/raha-asiat. Nämä on minimiehtona.

Vierailija
80/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ehdoton red-flag. Pitää olla sellaistä älliä ku joillain vuorikiipeilijöillä/karhuryhmän jäsenillä/laskuvarjojääkäreillä tms. Selviytymistaidot on kuuminta ikinä. N33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan