Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö naiset seurustelemaan miehen kanssa joka on selvästi itseä tyhmempi?

Vierailija
22.02.2025 |

Minä yritin mutta tuli olo että olen sen äiti kun joutui vääntämään asioita rautalangasta. 

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sellainen älykkyys, tai tyhmyys on? Meillä ei vaimo ymmärrä välillä yhtään, mitä puhun ja taas toisaalta minä en aina tajua, mitä hän yrittää kertoa :).

Mun mielestä ihmiset ovat vain erilaisia, eivätkä tyhmiä, tai älykkäitä.

Vierailija
22/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mahdollistakaan löytää ihmistä, jota voisi katsoa kaikilla osa-alueilla ylöspäin. Oleellista on yhteinen päämäärä ja sellainen roolijako, jossa molemmat voivat kontribuoida yhteiseen pottiin omien kykyjensä mukaisesti. Mies voi esim. olla ihan hyväpaklkaisessa työssä, vaikka olisikin täysi uuvatti. Katsokaa nyt vaikka diplomi-insinöörejä

Mielestäni ei pidä katsoa nimenomaisesti ylöspäon, mutta olisi hyvä, että voisi katsoa viereen. Alaspäin katsomisen sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Mun päätä alkaa nopeasti särkeä kun kuulen typerää puhetta, tuli se miehen, naisen tai oranssin Muppetin suusta.

Ilmeisesti verenpaine nousee äkillisesti tai jotain. Ei vain pysty. Ja sen takia olenkin mieluummin yksin. Nainen sopeutuu ja elää hyvää elämää, hankkii sosiaaliset suhteensa muualta ja virikkeistää itse itsensä. Elämä ei pyöri sukuelimen ympärillä kuten yksinäisillä miehillä.

Jokin aika sitten löysin älyllisesti vertaiseni, joka kuitenkin osoittautui tunne-elämältään vammaiseksi, valehtelijaksi ja alkoholistiksi, joten se siitäkin sitten. Mikä siinä on, ettei älykäs mies kestä maailmaa ja omaa elämäänsä selvänä? Ei osaa soveltaa älyään käytännön asioihin kuten omien tunteidensa käsittelemiseen?

Vierailija
24/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Mulla meme jo hermot tyhmän kämppiksen kanssa. 

Vierailija
25/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies ei osannut laskea päässä paljonko maksaa 25 €:n tuote sen jälkeen kun siitä saa alennusta 30 % 😅

En minäkään edes miettisi tuollaista. Laskukoneet on keksitty. 

Ei siinä ole miettimistä, jos on edes keskiälyinen. Mutta sulla ei sitten ole ongelmia tyhmien miesten suhteen. Olet poikkeus naisten joukossa.

No älykkyysosamääräni on 135. Kai siihen kuuluu osittain se, että pystyy myös ignoraamaan täysin turhanpäiväiset jutut, jotka voi ulkoistaa yksinkertaisimmillekin koneille. Kuten niille diplomi-insinööreille

Vierailija
26/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viisi vuotta yhden ikävän neropatin kanssa. Luuli olevansa maailman komein ja viisain. Tosiasiallisesti oli vaan ilkeä keskinkertaisuus.

Nyt uusi muija on häntä 12 vuotta nuorempi. Mikä on ihan ymmärrettävää. 

Vierailija
27/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mahdollistakaan löytää ihmistä, jota voisi katsoa kaikilla osa-alueilla ylöspäin. Oleellista on yhteinen päämäärä ja sellainen roolijako, jossa molemmat voivat kontribuoida yhteiseen pottiin omien kykyjensä mukaisesti. Mies voi esim. olla ihan hyväpaklkaisessa työssä, vaikka olisikin täysi uuvatti. Katsokaa nyt vaikka diplomi-insinöörejä

Mielestäni ei pidä katsoa nimenomaisesti ylöspäon, mutta olisi hyvä, että voisi katsoa viereen. Alaspäin katsomisen sijaan.

Voi katsella sitä yhteistä päämäärää eikä toista

Vierailija
28/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta tyhmenee ja todennäköisyys kohdata älykäs mies pienenee. 

Vierailija
29/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh kun kuuntelin salilla jonkun miesporukan juttuja jostain työasioista, joltain nörttijutuilta ne kuulosti. Tosi neitimäisiä, eivät edes treenanneet kunnolla vaan kokoontuivat sinne juoruamaan. Pidän miehekkäistä miehistä, enkä välttämättä korkeakoulutetuista. Minulle empaattisuus on tärkeämpää kuin älykkyys. Edellinen oli korkeakoulutettu ja mielestäni tyhmä. Parisuhteessa tarvitaan samalla aallonpituudella olemista ja samanlaatuisen älykkyyden omaamista. Minulla ei ole ollut sellaista "idioottimiestä", joka ei tajua mistään mitään, tyhmä toki. 

Vierailija
30/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun eksä (DI) oli yksi fiksuimmista tyypeistä, mutta se älykkyys rajoittui niihin matemaattisiin asioihin, ja itse olisin halunnut vähän haastetta esim. leikkimielisiin väittelyihin. 

kuulostaa tosi hauskalta... not

Vierailija
31/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet. Aina joudumme seurustelemasn itseämme tyhmempien naisten kanssa. Viisasta naista ei ole. 

Vierailija
32/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä rahaa niin ei naiset älyä vaadi. Päinvastoin parempi jos mies tyhmä ja rikas 👍

Vierailija
33/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti naiset seurustelee jopa moniosaajien kanssa vaikka eivät osaa lukea tai kirjoittaa. Kai se riittää kun Tarzan pumppaa aamulla ja illalla!

Vierailija
34/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihdy tyhmien seurassa, kauhea ajatuskin että sellaisen kanssa asuisi! Minun miehen pitää olla älykäs ja miehekäs. Vaikkapa sellainen insinööri sitten. Ulkoiset piirteet ei niinkään ratkaise. 

Vierailija
35/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämä on ihan käsittämättömiä kysymuksiä. Aivan kuin noin vain jonkun kanssa aletaan seurustelee. Täytyy olla hurja ihastus eikä sellainen tule, jos toinen on selvästi jotenkin yksinkertainen. 

Vierailija
36/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyin seurustelemaan miehen kanssa joka vaikutti itseäni tyhmemmältä. Osoittautui kuitenkin, että hän on hyvin oppimiskykyinen.

Hän ei ollut vain aiemmin saanut mahdollisuutta omaksua asioita. Hänet oli ns. tynnyrissä kasvatettu. Siis vanhempien syytä, että vain vaikutti vähän tyhmältä.

Vierailija
37/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehet. Aina joudumme seurustelemasn itseämme tyhmempien naisten kanssa. Viisasta naista ei ole. 

Mulle tää kertoo jotain sun äidistä...

Vierailija
38/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä rahaa niin ei naiset älyä vaadi. Päinvastoin parempi jos mies tyhmä ja rikas 👍

Useimmiten juuri älykäs kykenee rikastumaan, tyhmä ei. 

Vierailija
39/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sellaisen kanssa ryhtyy,  vaarana vo olla ettei ymmärrä olla uskollinen. Kaikki kaunis viehättää, eikä osata ajatella nenäänsä pidemmälle.

Vierailija
40/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viihdy tyhmien seurassa, kauhea ajatuskin että sellaisen kanssa asuisi! Minun miehen pitää olla älykäs ja miehekäs. Vaikkapa sellainen insinööri sitten. Ulkoiset piirteet ei niinkään ratkaise. 

Insinöörit on erittäin yksinkertaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi