Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö naiset seurustelemaan miehen kanssa joka on selvästi itseä tyhmempi?

Vierailija
22.02.2025 |

Minä yritin mutta tuli olo että olen sen äiti kun joutui vääntämään asioita rautalangasta. 

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Eräs eksäni jätti minut osittain sen takia, ettei kestänyt sitä, että olen tätä älykkäämpi, siis hänen mielestään. Kamala kompleksi oli tuosta eikä osannut lopettaa asian vatvomista. Itse pidin eksääni älykkäänä enkä koskaan muuta antanut tälle ymmärtää, mutta ei, ei kyennyt pääsemään tuosta yli. Varmaan lapsuudessa joku sanonut tälle ikävästi, en muuta keksi. Joten joskus noinkin päin. Eksäni kerran sanoi suoraan, ettei pidä siitä, että olen älykkäämpi, muttei myöskään haluaisi itseään tyhmempää miestä. Jaa-a, hankala tilanne. :D

Sosiaalisten taitojen puutetta. Lapsi ja aikuinenkin voivat tulla toimeen, kun eivät kilpaile keskenään, mutta jos ja kun mies alkaa kilpailemaan hedemlällisen puolisonsa kanssa niin eihän siitä synny lasta eikä paskaa

Ajatelkaa nyt jos vuohipukit luonnossakin naaraiden siittämisen sijaan menisivät pök

Häh? Aikamoista tajunnanvirtaa. Siis Pari ekaa lausetta olivat jokseenkin järkeviä, jos viittasit näillä eksäni käytöstä, mutta muu meni perin psykedeeliseksi. :D Joka tapauksessa, joo, ei ole mitään järkeä olla parisuhteessa, jossa mies ja nainen kilpailevat keskenään. Mutta jollain tasolla eksäni teki juuri näin, mitä en kyennyt käsittämään. 

Vierailija
82/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän aika moni niin tekee, mut yleensä se tyhmä mies on vastapainona aika pitkä, komea, lihaksikas, tai hyvin ekstrovertti. Voi toki olla hiljaisempaa naisrintamalla jos on tyhmyyden lisäksi myös ruma, lyhyt ja lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mahdollistakaan löytää ihmistä, jota voisi katsoa kaikilla osa-alueilla ylöspäin. Oleellista on yhteinen päämäärä ja sellainen roolijako, jossa molemmat voivat kontribuoida yhteiseen pottiin omien kykyjensä mukaisesti. Mies voi esim. olla ihan hyväpaklkaisessa työssä, vaikka olisikin täysi uuvatti. Katsokaa nyt vaikka diplomi-insinöörejä

Kyllä mun eksä (DI) oli yksi fiksuimmista tyypeistä, mutta se älykkyys rajoittui niihin matemaattisiin asioihin, ja itse olisin halunnut vähän haastetta esim. leikkimielisiin väittelyihin. 

Mun DI mies on samanlainen. Todellinen matikka ja fysiikkanero. Mutta joissain asioissa on tosi epälooginen ja ehdoton. Uskoo esimerkiksi tietävänsä, mikä on luonnotonta ja mikä ei, vaikka jos luontoa lähtee oikeasti tarkastelemaan, siellä on nähtävissä mieletöntä monimuotoisuutta.

Vierailija
84/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä oppikirjaesimerkki siitä, miksi älykäs mies on uuvatti. Hän ajattelee, että juuri se kirja minkä hän maailman miljoonasta kirjasta on lukenut, on totuus, ja ihan kerrassaan loukkaantuu, kun hedelmällinen kohdunkantaja ei ole lukenut juuri samaa kirjaa keskustellakseen juuri hänen kanssaan. Kumpa tällaiset jättäisivät naiset rauhaan ihan kaikkinensa"

Kirjoittaja ei ole uuvatti. Hän edellyttää ihan perusyleissivistyksen kuuluvia asioita keskustelukumppaniltaan. 

-eri/nainen

Vierailija
85/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut 20 senttiä minua lyhyemmän miehen kanssa. Itse olen 180 cm. Mieluiten kuitenkin suurinpiirtein samanpituisen, koska pitkät ihmiset tajuaa oman kokemuksensa kautta valita asioita pituusrasitteen kautta.

Esimerkiksi tuo 160 senttinen mies ei yhtään tajunnut miksi sängyssä ei voi olla kuin yksi pääty, että miten ärsyttävää on nukkua joka himskatin yö siten, että jalat kolisee sängyn jalkopäähän. Tai että autoa ostettassa on tärkeää se, että istuinta voi säätää alaspäin ettei tarvi ajaa pää kenossa tai päälaki auton katossa kiinni. Tai miten ärsyttävää on istua autossa, jossa ei ole jalkatilaa. ja niin edelleen. Tai miten paljon selkään alkaa sattua, jos joutuu elämään stadardimittaisille ihmisille mitoitetussa maailmassa. siis 160-170 senttisille.

Kai tää oli sarkasmia? 180cm on se keskimittaisen miehen mitta joka toimii standardina vaikkapa niitten autojen, sänkyjen ym. mitoituksessa.

Vierailija
86/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä rahaa niin ei naiset älyä vaadi. Päinvastoin parempi jos mies tyhmä ja rikas 👍

Useimmiten juuri älykäs kykenee rikastumaan, tyhmä ei. 

Tyhmäkin perii vanhempansa. Suomessa riittää umpityhmiä perijöitä joilla naisia riittää. Stefan Therman tyhmä kuin saapas näin esimerkkinä 

Vierailija
87/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä rahaa niin ei naiset älyä vaadi. Päinvastoin parempi jos mies tyhmä ja rikas 👍

Tyhmäkin perii vanhempansa. Suomessa riittää umpityhmiä perijöitä joilla naisia riittää. Stefan Therman tyhmä kuin saapas näin esimerkkinä 

Noissakin on kyllä se, että jossain vaiheessa joku siinä perimälinjassa on ollut riittävän älykäs rikastuakseen, ja älykkyyshän periytyy. Eli jotain jossain siellä umpityhmien valintojenkin takana voi olla. eri

Vierailija
88/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, suurin osa miehistä on noita vähän dillejä.

Vierailija
89/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mitään selvästi tyhmempää jaksaisi, sellaisen kanssa on raskas pidemmän päälle jutella. Mutta semmoinen ihan normaaliälykäs riittää kunhan on sellaista arkijärkeä, empatiaa ja kiinnostusta maailmaa ja uuden oppimista kohtaan. Sellainen tosikkomainen älykkötyyppi voi myös olla aika raskasta seuraa. 

Vierailija
90/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut 20 senttiä minua lyhyemmän miehen kanssa. Itse olen 180 cm. Mieluiten kuitenkin suurinpiirtein samanpituisen, koska pitkät ihmiset tajuaa oman kokemuksensa kautta valita asioita pituusrasitteen kautta.

Esimerkiksi tuo 160 senttinen mies ei yhtään tajunnut miksi sängyssä ei voi olla kuin yksi pääty, että miten ärsyttävää on nukkua joka himskatin yö siten, että jalat kolisee sängyn jalkopäähän. Tai että autoa ostettassa on tärkeää se, että istuinta voi säätää alaspäin ettei tarvi ajaa pää kenossa tai päälaki auton katossa kiinni. Tai miten ärsyttävää on istua autossa, jossa ei ole jalkatilaa. ja niin edelleen. Tai miten paljon selkään alkaa sattua, jos joutuu elämään stadardimittaisille ihmisille mitoitetussa maailmassa. siis 160-170 senttisille.

Kai tää oli sarkasmia? 180cm on se keskimittaisen miehen mitta joka toimii

Ite olen tasan 180-senttinen mies ja välillä tunnen olona jopa aika lyhyeksi itseasiassa :D Etenkin vaatekaupoilla käydessä, koska oon aina ollut aika hoikka, ja vaatekoot tuntuu vaan levenevän ja levenevän vuosi vuodelta. Myös joskus klubeilla tulee aika lyhyt olo jos käytän hyvin matalapohjasia kenkiä kun monet naiset on korkkarit jalassa joko samanpituisia tai jopa pidempiä. Toki muuten koen olevani aika optimimittainen kaikkeen niin en valita :D

Vierailija
91/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mahdollistakaan löytää ihmistä, jota voisi katsoa kaikilla osa-alueilla ylöspäin. Oleellista on yhteinen päämäärä ja sellainen roolijako, jossa molemmat voivat kontribuoida yhteiseen pottiin omien kykyjensä mukaisesti. Mies voi esim. olla ihan hyväpaklkaisessa työssä, vaikka olisikin täysi uuvatti. Katsokaa nyt vaikka diplomi-insinöörejä

Kyllä mun eksä (DI) oli yksi fiksuimmista tyypeistä, mutta se älykkyys rajoittui niihin matemaattisiin asioihin, ja itse olisin halunnut vähän haastetta esim. leikkimielisiin väittelyihin. 

Mun DI mies on samanlainen. Todellinen matikka ja fysiikkanero. Mutta joissain asioissa on tosi epälooginen ja ehdoton. Uskoo esimerkiksi tietävänsä, mikä on luonnotonta ja mikä ei, vaikka jos luontoa lähtee oikeasti tarkastelemaan, siellä on nähtävissä mi

Tän takia en ole halunnut edes katsella DI-miehiä vaan ennemmin haen jostain humanistipuolelta. Haluan sellaisen joka osaa tarkastella asioita monelta eri kantilta ja jonka kanssa pystyy pohdiskelemaan maailmaa. Ehdottomuus on rasittava piirre ihmisessä (vaikka epäilemättä kyseisessä miehessä on hyviä piirteitä jotka sopii kyseiselle kirjoittajalle kun ovat naimisiin päätyneet). 

Vierailija
92/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna ja paksu lompakko ratkaisee.

Vierailija
93/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty niin siinä putoaa esim. somalit pois.

Vierailija
94/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat oikeasti rikastuneet painottavat sattuman merkitystä, "oikeita ihmisiä oikeaan aikaan". Myös tietynlainen röyhkeys ja oman edun tavoittelu ovat yhdistävä tekijä. Monet johtajapestitkin ja ns. hyvät hommat jaetaan puhtaasti suhteilla, eli kyse on myös siitä, kenet tuntee tai kenet sattui tapaamaan oikealla hetkellä. Kavereille pedataan joku mukava homma, vaikka ryvettyisi skandaaleissa. Vaikkei olisi avointa työpaikkaa, niin sitten keksitään joku virka tai paikka johtoportaassa, mihin pääsee nostamaan kovaa liksaa. 

Sanoisin, että ehkä 20% on älyä, 40% sattumaa ja 40% suhteita. 

Vierailija
95/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei kiinnostus, ihastus ja seksuaalinen halu herää, jos toinen on tyhmempi, joten itsestään selvästi vastaus on, että en pystyisi. Seurustelun edellytyksiä nimenomaan ovat nuo - kiinnostus, ihastus ja seksuaalinen halu.

Vierailija
96/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti, tässä ketjussa on älykkäitä keskustelijoita. En ymmärtänyt puoliakaan kommenteista. Mutta sama nainen kirjoitti ainakin 10 kommenttia: se hedelmällinen osapuoli! Yksi älyn jättiläinen osasi laskea paljonko on 30 % kahdestakymmenestä viidestä. Mutta sarkasmia ei ymmärtänyt!

Vierailija
97/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tyhmät ihmiset on uuvuttavia. Olen varmaan sapioseksuaali muutenkin, kaikki miesystävät on olleet hyvin älykkäitä. Mutta kaverinakaan en jaksa hölmöjä.

Vierailija
98/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissakin on kyllä se, että jossain vaiheessa joku siinä perimälinjassa on ollut riittävän älykäs rikastuakseen, ja älykkyyshän periytyy. Eli jotain jossain siellä umpityhmien valintojenkin takana voi olla. eri

No siis tämähän on seurausta siitä, että älykäs ja menestyvä (mies?) on valinnut puolisokseen jonkun nätin mutta tyhmän. Ja sitten kun puolet geeneistä ja kasvatus tulee siltä tyhmemmältä kun älykkäämmällä on kiire töitten takia niin lopputulos on sitten tuollainen. 

Vierailija
99/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et sillä on paljonkin eroa et miten määrittelee ns tyhmyyden. Esim. monet pitävät Trumpia hyvin tyhmänä miehenä, koska laukoo välillä typeriä juttuja, mutta ns. paperilla ja teoriassa hän ei ole mikään tyhmä mies ollenkaan. Eli onko kyse vaan typerästä käytöksestä vai siis ihan oikeasti älyn puutteesta?

Vierailija
100/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän aika moni niin tekee, mut yleensä se tyhmä mies on vastapainona aika pitkä, komea, lihaksikas, tai hyvin ekstrovertti. Voi toki olla hiljaisempaa naisrintamalla jos on tyhmyyden lisäksi myös ruma, lyhyt ja lihava.

Niin no kun naisiakin on erilaisia, monet ei ole mitään järjen jättiläisiä ja heille sopii hyvin tyhmempikin mies (varsinkin jos tämä on komea ja ekstrovertti). Epäsosiaalinen, lihava ja ruma pariutuu huonosti ihan sukupuolesta ja älykkyydestä riippumatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän