35-vuotias mitä iän tuomia merkkejä olet havainnut itsessäsi
Kaikki aina sanovat, ettei 35-vuotias ole vanha. No, tavallaan. Mutta kyllä lähipiirissä on hiusraja karannut niin naisilla kuin miehillä, osa naisista kertonut, että heillä on jo nyt esivaihdevuosioireita. Kaikki urheilullisia ja terveelliset elämäntavat omaavia. Muutama kertonut, että 32-vuotta kun tuli täyteen, niin rypyt lisääntyivät, tuli kaksoisleukaa jne, vaikkei ole ylipainoa.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Mietin miten esim heidän kehonsa käsittelee aineenvaihduntaa, koska 30-vuotiaana aineenvaihdunta hidastuu ja lihasmassa vähenee jne. Jos he saavat tuplahormonit jo nuorena ja entä sitten myöhemmin vaihdevuosi-iässä?
Mitkä ihmeen tuplahormonit?
Olen nyt jo vanhempi, mutta tuossa iässä tulivat ekat maksaläikät ja alkoi ankara auringolta suojautuminen. Kuukautiskierto alkoi lyhetä vähitellen. 37v aloin värjätä harmaita piiloon. Olo oli hieman kulahtanut, joten rupesin harrastamaan liikuntaa, mikä auttoi.
Oon 33, en mitään. Viime kesänäkin luultiin alaikäiseksi festareilla ja ihmisillä loksahtaa suu auki kun kuulee mun iän :D
Tissit alkaneet vähän kasvaa tälleen 30+ iässä vaikka ylipainoa ei oo grammaakaan. Tää on hämmentävää, mut mikäs siinä. Ei oo lapsia eli ei mikään imetys tms oo niitä muuttanut :) Teininä olisin ollut superiloinen nyt tuntuu vähän et "kenen tissiy nää oikein on?!" 😂
Paino ei putoa niin hyvin kuin 10 vuotta aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi, joka nyt 35-vuotiaana näyttää 10 vuotta nuoremmalta. Henkkarit kysytään joka paikassa. Joissain tilanteissa jopa hieman hämmentäviä juttuja: 28-vuotiaana opiskelin AMK:ssa ja mua luultiin 18-vuotiaaksi. Mua jotenkin hävetti kaikkien puolesta, kun multa kysyttiin lähdenkö Helsinkiin vielä jatko-opintoihin tai interreilaamaan tai jotain ja sitten sanoin, että esikoinen aloitti juuri koulun ja kaikki olivat suut auki ja kysyivät että miten näytän niin nuorelta ja että he olivat kaikki varmoja minun olevan 18 😂
Niin tietysti. Tulihan se sieltä.
Juu multakin kysytään joskus Alkossa paperit ja kohteliasuudesta joku voi sanoa nuoremman näköiseksi. Olen 32 ja tasan varmasti sen ikäiseltä myös näytän.
Vierailija kirjoitti:
Paino ei putoa niin hyvin kuin 10 vuotta aiemmin.
Oon ihan päinvastaista mieltä. Niin kiire että ei kerkee syödä sitä mitä kuluttaa.
Näille ikäisiään nuoremmille näyttäville kehottaisin, että kannattaa pitää myös realiteetit kunnossa. Kukaan ei nimittäin säily nuoremman näköisenä ikuisesti, vaikka terveillä elämäntavoilla sitä yrittäisikin hidastaa. Tulette vanhenemaan henkisesti huonommin, jos ette hyväksy jo nyt tätä faktaa.
Sitä en kiistä, etteikö voisi näyttää nuoremmalta kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi, joka nyt 35-vuotiaana näyttää 10 vuotta nuoremmalta. Henkkarit kysytään joka paikassa. Joissain tilanteissa jopa hieman hämmentäviä juttuja: 28-vuotiaana opiskelin AMK:ssa ja mua luultiin 18-vuotiaaksi. Mua jotenkin hävetti kaikkien puolesta, kun multa kysyttiin lähdenkö Helsinkiin vielä jatko-opintoihin tai interreilaamaan tai jotain ja sitten sanoin, että esikoinen aloitti juuri koulun ja kaikki olivat suut auki ja kysyivät että miten näytän niin nuorelta ja että he olivat kaikki varmoja minun olevan 18 😂
Juu multakin kysytään joskus Alkossa paperit ja kohteliasuudesta joku voi sanoa nuoremman näköiseksi. Olen 32 ja tasan varmasti sen ikäiseltä myös näytän.
Ja se tarkoittaa sitä, että kukaan muu ei voi näyttää ikäistään nuoremmalta? Mä olen 42 ja mua luullaan 25-30-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Näille ikäisiään nuoremmille näyttäville kehottaisin, että kannattaa pitää myös realiteetit kunnossa. Kukaan ei nimittäin säily nuoremman näköisenä ikuisesti, vaikka terveillä elämäntavoilla sitä yrittäisikin hidastaa. Tulette vanhenemaan henkisesti huonommin, jos ette hyväksy jo nyt tätä faktaa.
Ei hätää tiedossa on :) Vanheneminen sitä paitsi on etuoikeus! 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en kiistä, etteikö voisi näyttää nuoremmalta kuin on.Ei hätää tiedossa on :) Vanheneminen sitä paitsi on etuoikeus! 👍
En usko, että on kunnossa. Jostain syystä koet nimittäin tarvetta uskotella netissä tätä muille.
Vierailija kirjoitti:
Menin 33-vuotiaana tekemään toista tutkintoa, ja eräs opiskelukaveri, itse varmaan noin 23-vuotias, kysyi minulta pidinkö välivuoden ennen näiden opintojeni aloittamista. :D
Tissit ei läpäise enää kynätestiä
Vierailija kirjoitti:
Tissit ei läpäise enää kynätestiä
Eiks se just oo hyvä?
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan millään tavalla yritä pysyä nuoren näköisenä, elän vaan elämääni ja olen olemassa. Kaunis en ole koskaan ollut, joten senkään katoamista ei tarvitse pelätä.
Mä olen nähnyt näitä "ikäisiään nuorempia" paljon esim. TikTokissa. Luulevat näyttävänsä parikymppisille, vaikka huomaa ihan selkeästi kasvoissa juonteita ja etenkin naururyppyjä, vaikka olisi filtterit päällä. Eivät näe itseään oikein. Mielestäni se on vähän noloa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nähnyt näitä "ikäisiään nuorempia" paljon esim. TikTokissa. Luulevat näyttävänsä parikymppisille, vaikka huomaa ihan selkeästi kasvoissa juonteita ja etenkin naururyppyjä, vaikka olisi filtterit päällä. Eivät näe itseään oikein. Mielestäni se on vähän noloa.
Sitruuna perseessä vanhentaa paljon enemmän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tulihan tämäkin, vakiovastaus palstalla kun joku kertoo näyttävänsä nuoremmalta. Sehän on tällä palstalla mahdotonta.
Koska kukaan perus AV palstailija ei näytä kymmen vuotta ikäistään nuoremmalta. 35 vuotiasta ei erehdy luulemaan 25 vuotiaaksi.
Niinpä, kertoo näyttävänsä. Kuva tai ei tapahtunut.