Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko antaa mennä ulosottoon 30 000€:n lainan

Vierailija
22.02.2025 |

Elämä on mennyt ihan perseelleen viimeiset pari vuotta. Otin tyhmyyksissäni Bank Norwegianilta n.31 000€ lainan jota olen epätoivoisesti yrittänyt lyhentää, mutta eihän se alussa lyhene paljon mitään kun menee korkoihin niin paljon. 

Nyt sitten on mennyt muita velkoja ulosottoon n. 9000€ ja palkasta ulosmitataan. En millään enää pysty maksamaan lisäksi myös tuota lainanlyhennystä joka on n. 400€/kk. Tulot ovat vaihdelleet paljon viimeisen parin vuoden aikana ja lopulta vain kaikki kaatui niskaan ja on ollut pakko antaa joidenkin laskujen mennä ulosottoon. Nyt on siis pakko antaa tuon lainankin mennä ulosottoon.

Nyt mun tulot ovat vakiintuneet ja laskin, että jos maksan vain ulosottoa, niin pystyn pitämään tämän asunnon ja elämään joten kuten. Mun palkalla menee n. 6 vuotta, että saan ulosotosta kaikki pois. Tuskaista se tulee olemaan, mutta ei kuitenkaan mahdotonta. 

Etsin koko ajan lisätyötä, että saisin velat nopeammin pois, mutta huonolta näyttää. Olen käsistäni taitava ja pitäisi keksiä jokin tuote millä olisi menekkiä, niin saisi vähän ylimääräistä rahaa. Pystyn siis tekemään sukkia, villapaitoja, lapasia yms. Myös koruja osaan tehdä. Se vain, että monella muullakin on rahasta tiukkaa eikä ihmiset kuluta enää samalla tavalla. Pitäisi tosiaan keksiä joku sellainen tuote joka kiinnittäisi ihmisten huomion ja haluavat sen ostaa.

Kommentit (339)

Vierailija
301/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kertonut edellä olevansa jakautunut persoona. Yritetään kaikki yhdessä rakastaa hänet terveeksi.

Enkä kertonut!!!! Vi tun idiootti!!!! Se on tuo saa tanan paskapää joka esittää mua!!!! En todellakaan ole mikään jakaantunut persoona vaan mua vituttaa sun kaltaiset kusipäät!!!!

Ap

Vierailija
302/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoi myös asuvansa kaukana sivistyksestä. Ymmärretään, että ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu. Jaxuhalit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoi olevansa itse potilaana. Se selittänee kaiken.

Vierailija
304/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ottaa pikavipin esim. kaverin nimiin ja yrittää sitten nettipokerilla päävoittoa?

Vierailija
305/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoi myös asuvansa kaukana sivistyksestä. Ymmärretään, että ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu. Jaxuhalit.

Missään en kertonut tuollaista. Se, että ei asu Etelä-Suomessa ei tarkoita sitä, että asuu kaukana sivistyksestä. Sä et voi kauhalla vaatia, noin tyhmä ihminen. 

Ap

Vierailija
306/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työskenteletkö hoivakodissa ap?

En, olen potilas. Oletko jotenkin vajaa?

Ja tähän normaalit paskan haistattelut.

Ap

Kuole jo saasta pois ja lopeta mun esittäminen persereikä!!!!!

Ap

Anteeksi taas, en nyt ihan hallitse itseäni.

Ajatusvirheitä tulee, kun vastailen tänne ja samaan aikaan punnerran kankea housuihini.

Minulta tulee välillä kakkaa samaan aikaan molemmista päistä.

Ap

Ilmankos  ja onhan se ymmärrettävää, että suusta tulee sitä itseään tossa vaiheessa.

Niin, kuten tuolla aikasemm

Tukehdu paskaasi.

Ap

Vierailija
307/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten köyhä elämä on ihmisellä joka alkaa esittämään jonkun ketjun aloittajaa? Olen huomannut tätä aiemminkin ja en voi kuin ihmetellä. Todella vastenmielistä käytöstä jos jollakin on oikeasti paha olla ja sitten joku vain trollaa siinä. Tätäkin on nimittäin nähty ja olen sen itsekin kokenut. 

Vierailija
308/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittavan iso korko näissä luotoissa. Eikö valtiolta saa mitään apua näihin niin ei tarttis kauheita korkoja maksella? Joku velka järjestely?

Kulutusluoton korko on ollut sinulla tiedossa ottaessasi velkaa. Miksi meidän muiden pitäisi osallistua korkokuluihin? Valtio ei ymmärrettävistä syistä noihin kuluihin osallistu.

Vierailija
309/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pääsin veloista lähtemällä Amsterdamiin myymään persettä.

Vierailija
310/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittavan iso korko näissä luotoissa. Eikö valtiolta saa mitään apua näihin niin ei tarttis kauheita korkoja maksella? Joku velka järjestely?

Kulutusluoton korko on ollut sinulla tiedossa ottaessasi velkaa. Miksi meidän muiden pitäisi osallistua korkokuluihin? Valtio ei ymmärrettävistä syistä noihin kuluihin osallistu.

Miksi vastasit tuolle kirjoittajalle aivan kuin hän olisi kysellyt oman lainansa suhteen tuollaista?

Mä ketjun aloittaja en oleta mitään apuja tähän vaan maksan velkani itse. 

Ap

Vierailija
311/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite pääsin veloista lähtemällä Amsterdamiin myymään persettä.

No se oli sun päätöksesi. Otan osaa. Mä en ole mikään huo ra enkä myy itseäni. Todella lapsellista jankuttaa aina naisille, että myy itseäsi. Todella kuvottava ajattelutapa. Kai sanot noin omalle äidillesi myös? Tai mahdolliselle siskolle? No taidatte olla huo ria kaikki.

Ap

Vierailija
312/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtio tarjosi maksuttoman koulutuksen että väki osaa arvioida lainojensa korot.

On ottanut vielä annuiteettilainan, joka on se kaikkein kallein. 

Kevytmielistä velkaantumista tuo on, joten velkajärjestelyyn ei pääse.

No, oppirahoja.

Vierailija
313/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sissus että teki hyvvee viänttee äsken hussissa suun täyteen...öh pönttö täyteen 

Ap

Olet sairas etkä ole oikea ap.

Vierailija
314/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisit Viking Lottoa. Siinä voi voittaa isot rahat.

Vierailija
315/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitan sitä omaisuutta, jonka sillä rahalla hankit. Ostitko kesämökin, auton, koruja...?

Sen voi myydä jonka jälkeen sulle jää toki varmasti vielä maksettavaa + korot, mutta laina muuttuu hallittavammaksi hetkessä. 

No äly hoi. Enköhän mä olisi sen omaisuuden jo myynyt jo sellaista olisi, mutta kun ei ole. Ei kuulu sulle mihin ne rahat ovat menneet. Lopeta nyt heti alkuunsa.

Ap

Ootpas harvinainen taukki ap. 

Kerro nyt jo, mihin ne rahat meni?

Vierailija
316/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitan sitä omaisuutta, jonka sillä rahalla hankit. Ostitko kesämökin, auton, koruja...?

Sen voi myydä jonka jälkeen sulle jää toki varmasti vielä maksettavaa + korot, mutta laina muuttuu hallittavammaksi hetkessä. 

No äly hoi. Enköhän mä olisi sen omaisuuden jo myynyt jo sellaista olisi, mutta kun ei ole. Ei kuulu sulle mihin ne rahat ovat menneet. Lopeta nyt heti alkuunsa.

Ap

Miksi meidän se pitäisi saada tietää mihin rahat meni? 

Vierailija
317/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siksi kun se on hyvä tietää.

Vierailija
318/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi? Eihän se meidän elämään mitenkään vaikuta. 

Vierailija
319/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaista ap on hankkinut yli 30 tonnilla, ettei sitä voi myydä tai realisoida? Käsittämätöntä. Ei autoa, mökkiä, huonekaluja, elektroniikkaa, urheilukamaa, ei mitään.

Huumeita tai rahapelejä, pitkää Afrikanlomaa... Jos kerran naamaa ei oo veistelty tai verkkorakkautta maksettu.

Vierailija
320/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi?

----'

Keskusteluun vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän