Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla 3 samaa sukupuolta olevaa lasta! Ja neljäs onkin ollut eri sukupuolta.

Vierailija
16.09.2008 |

Kolme lasta on jo ja nyt neljättä odotetaan. En halua tietää sukupuolta, koska minulle on ihan sama onko "taas" poika tai sitten tyttö. Kaikki sukulaiset, tuttavat, ystävät odottaa että pitäähän sielt'ä viimein tulla nyt se tyttökin, itseäni ahdistaa heidän odotuksensa.

Tuntuuko se oikeasti jotenkin erilaiselta saada neljäs lapi eri sukupuolta kuin aikaisemmat kolme? Eikö se ole samaa hulinaa neljän lapsen kanssa, ovatpa sitten tyttöjä tai poikia?

Voiko joku semmoinen vastata jolla tuo tilanne, että kolmen samaa sukupuota olevan lapsen jälkeen tullutkin eri sukupuolinen? Onko se niin hienoa kuin ympäristö antaa odottaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa tietää että on kohtalotovereita!

-1-

Vierailija
22/26 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt kertoivat kaikille tutuille et meille on tulossa poikavauva. Tytöt oikein toivoivat et vauva olisi poika kun meillä ei ollut poikaa. Nukeilta etsittiin dotusaikana kaikki poikamaiset vaatteet. Tytöt eivät ole siitä kärsineet että tutut on ihastelleet tyyliin nyt teillä on sitten poika. Tytöt vaan tyytyväisenä esittelevät pikkuveljeään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö kun syntyi en meinannut uskoa korviani kunlääkäri sanoi että siro p ieni neiti tuli.samanlaista on hoito ja elämä ollut mutta täytyy sanoa että ihana on ollut viimein päästä ostamaan tyttöjen vaatteita ja tavaroita.ja on se ihana odottaa sitä aikaa kun pääsee juttelemaan "tyttöjen juttuja".

Vierailija
24/26 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tietää sukupuolen etukäteen, en kestä sitä tietämättömyyden piinaa loppuun asti. Ja olen halunnut tietää sukupuolen kaikista jo odotusaikana, mutta emme ole miehen kanssa sitä kuitenkaan kertoneet kenellekään muulle etukäteen.

Nyt kaikki toitottavat meille, että "monilla se viimeinen lapsi on eri sukupuolta", "ihan hyvin se voi olla tyttö", "olis se kiva jos teillekin tyttö tulisi" jne. Ja mä olen raivona!

Meidän lapsiluku jää tähän, olen jo 33 ja mielestäni liian vanha tekemään enempää lapsia. Olisihan se ollut mukavaa, jos olisi tyttö tullut meille niin olisi ollut molempia laatuja. Mutta jos isännältä saa vaan yhdensorttista siementä niin naisena sille ei voi mitään =) Rakkaita ovat meidän pojat eivätkä lainkaan sellaisia rasavilleja vaan kovin rauhallisia pohdiskelijoita. Tuntuu, että monen tutun samanikäiset tytöt ovat hermoja raastavia vinkujatinttaralloja, joiden kanssa saa olla tukkanuottasilla jo ennen kouluikää - onneksi ei meillä =)

Tosin meidän pojat on kyllä saaneet alkunsa oviksen aikaan, tiesin sen jo hedelmöittymisaikaan jokaisen kohdalla. Mulla on tosi säännöllinen kierto, kovat ovisoireet ja kaikki lapset saaneet alkunsa "kerta laakista" ja ekasta yrityskierrosta, että voiko sitä muuta odottaakaan =)

Vierailija
25/26 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaan lapsen kanssa jää sukupuoli omaan arvoonsa..

Vierailija
26/26 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä salissa oli ihan "puulla päähän lyöty", ku hoitsu totesi, että poika tuli! Mun piti ihan varmistaa, että "niin mikä sieltä tuli???" Mutta kyllähän se kieltämättä tuntui sitte enemmän ku hienolta (vaikka olis se tyttöki tuntunu)...

Mä vaan olin jotenki asennoitunu siihen, että neljäskin on tyttö... Tosin olin jättänyt pienistä vauvanvaatteista kuitenkin kaikki vaaleanpunaiset pesemättä, pesin ja laitoin valmiiksi vain "neutraalit" - alitajuisestiko toivoin poikaa???

Sukulaisille joo oli suurempi juttu sitte, että tuli poika :oP Yks siskoistani totes ensimmäiseksi, että " No nythän teki saatte sitte lopettaa, ku on kumpaaki sukupuolta." Voi venäjä että otti pannuun :o/ En oo viittiny kertoa, että viidettä kuumeillaan ;o)

Onhan se erilaista pojan kanssa, vaikka tämä lapsiperhehulina itsessään ei miksikää muutu - sukupuolesta viis. Ja kaikki menee uusiksi... Vaatteistaki siihen 70cm löytyy kyllä unisexiä kaapista, mut sit siitä isommat on kaikki tyttöjen rettuja... Että nyt on osteltu pojalle vaatteita ihan urakalla. Ja jossain vaiheessa varmaan lelukaappi kokee muodonmuutoksen - nyt on pullollaan nukkeja, barbeja, brazeja, nalleja...(nooh, mies jo yhden traktorin pojalle osti, ja pojalla siis ikää 4kk ;oD ) Ja vielä edempänä polkupyörät, luistimet ja mitä kaikkea...käytännön juttuja joo.

Eniten mua mietityttää tulevaisuudessa nukkumisjärjestelyt??? Meillä neljä makkaria, ja ei olla kyllä laajennusta edes ajateltu... Varmaanki esikoinen saapi olla yksinään, keskimmäiset tytöt yhdessä ja pojalle oma... Ja jos se viides meillä vielä suotaisiin, niin mitäs sitte...

Turhia murheita ;o)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi